5,572 +6274 -702
Kudos
#12696 (Top 3.9727%)
| Kudos/dag | 5.29 |
| Kudos/reaguursel | 14.21 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 205 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -59 |
5,572 +6274 -702
Kudos
#12696 (Top 3.9727%)
| Kudos/dag | 5.29 |
| Kudos/reaguursel | 14.21 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 205 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -59 |
392
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.37 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 10.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.4 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 7 |
| Geregistreerd op | 07-07-2023 |
| Eerste reactie op | 07-08-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
12 kudos 2026-06-20 15:35:32 op Ben je gek geworden of zo?!
hij had waarschijnlijk iets eerder moeten stoppen
11 kudos 2026-06-18 18:59:49 op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
arme kinderen
6 kudos 2026-06-18 18:56:23 op Fotootje maken
je spoort toch niet als je hier in de rij voor gaat staan....
19 kudos 2026-06-18 07:38:13 op Feestende Congolezen in Portugal
Dat zal in Nederland een heel ander beeld geven
-1 kudos 2026-06-14 21:35:48 op Gelukkig maar 1 bekeuring...
Nieuwe auto opgehaald. Nu je rijbewijs nog halen
15 kudos 2026-06-13 08:14:16 op Tegenligger van de weg proberen te rijden
ik dacht ook dat hij langzaam reed. Maar er rijden flink wat auto's voor hem. Het is dus gewoon druk. Standaard tijdens jouw werktijden waarschijnlijk. Pas je dus aan. Valt mij sowieso op dat veel mensen in hun elektrische leasebak moeite hebben met het doseren van het gaspedaal
9 kudos 2026-06-07 08:53:31 op Kentekenplaatjatters op beeld
Ja ze staan op beeld niet dat je er iets mee kan
29 kudos 2026-06-04 10:11:18 op Limbo is boos
rij dan ook normaal op een industrieterrein
5 kudos 2026-06-04 10:11:02 op Limbo is boos
werd even geconfronteerd met het feit dat hij te hard reed
6 kudos 2026-06-04 10:02:42 op Pas op , de vloer is nat en glad.
sommige mensen..........
9 kudos 2026-06-04 10:00:18 op Zielige brakechecker
neem lekker de trein zuurpruim
21 kudos 2026-06-03 09:54:19 op Oude vent let niet op motorrijders
Motor? klinkt als een brommer
6 kudos 2026-06-03 09:50:16 op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
Je verwacht het niet. Zelf een blinde ziet het signalement
-10 kudos 2026-06-01 20:00:01 op BMW pauper
ging je maar net zo vroeg terug naar rechts als dat je naar links ging dan was dit noet gebeurt
42 kudos 2026-05-31 09:26:50 op Undercover politie identificeert als wegpiraat
Lekker gas bij geven sukkeltje. Ik hoop dat je een bekeuring gekregen hebt.
0 kudos 2026-05-31 09:24:49 op PSG wint de Champions League
-weggejorist-
4 kudos 2026-05-30 07:31:53 op Fatbiker heeft het gas erop
dat krijg je met die chinese remmen
9 kudos 2026-05-29 19:26:18 op Bijna je koppie kwijt
dit soort zijn nog erger dan wielrenners en fatbikers
47 kudos 2026-05-27 07:16:21 op Truckert verliest de controle
ongelofelijk dat je na zo'n incident eerst je telefoon pakt om een filmpje te maken
-3 kudos 2026-05-25 11:58:57 op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
vast een dronken Pool....
17 kudos 2026-05-24 08:01:45 op Tour de tokkie
je bent zelf een klapjosti op je brommer
-3 kudos 2026-05-21 21:51:52 op Wie helpt Martin?
mand
1 kudos 2026-05-21 09:06:16 op Oeps sorry
Laatvremmen of niet. Bij haaientanden moet je ook gewoon stoppen he
20 kudos 2026-05-21 09:04:38 op Mag ik er even langs?
Moraalridder. Doe maar een artikeltje 5
26 kudos 2026-05-21 09:00:42 op Ik ben Emily en ik leer je duiken
voor 5 euro kun je gratis.........huh?
5 kudos 2026-05-19 18:17:19 op Goochelaar komt eitjes halen
zielig
178 kudos 2026-05-19 17:10:43 op Ik krijg geen KKlucht
Geef die meneer alsjeblieft een beetje kankerlucht. Dat gun ik hem wel
23 kudos 2026-05-18 17:43:44 op Homo pest homo's
hahahahaha mooi! een gordel doe je om trouwens...
-12 kudos 2026-05-17 09:16:16 op De politie vordert iedereen om weg te gaan uit Mall of the Netherlands
algemene polit8mie verordening? die ken ik niet
-6 kudos 2026-05-16 17:06:10 op Bezorger heeft kudtdag
dat je die "tuin" durft te uploaden
20 kudos 2026-05-16 17:03:30 op Kapper vernedert Dangdo
varken!
1 kudos 2026-05-16 16:51:13 op Longa-Bennekom altijd gezellig
daar ligt een hoop statiegeld op de grond
35 kudos 2026-05-16 15:18:15 op Leerlingen hebben prestatiedruk
Die druk ervaren ze door sociale media mbt allemaal onbelangrijke zaken
9 kudos 2026-05-15 07:46:05 op Snelrecht Stadskanaal
om een auto te besturen moet je toch 18 zijn?
3 kudos 2026-05-14 15:52:37 op Voetgangkaren is boos
wat loop je nou te schelden
9 kudos 2026-05-14 14:56:06 op Stoomtrein langs station Houten-Castellum
Stoomtrein rijdt hier dagelijks in West-Friesland
-2 kudos 2026-05-14 14:15:45 op Hamza heeft extra vonkjes in zijn bougies gedaan
heeft tien het nou gered?
1 kudos 2026-05-14 08:10:22 op Audi aso geeft mij geen voorrang
lekker gas geven op de rotonde. Lekker bezig
35 kudos 2026-05-14 06:54:03 op Formele discussie op niveau in Loosdrecht
"onze werk, onze kankerwoningen....." met zijn halve liter Amstel in de handen. Wat een niveau! wat voor werk zal hij hebben?
11 kudos 2026-05-12 22:05:52 op Paardjes plagen, klapjes vragen
die is stuk
10 kudos 2026-05-12 08:38:51 op Licht ontvlambaar type heeft broodje boos en doet er afstand van.
jij voegt in dus jij past je aan
16 kudos 2026-05-12 08:34:57 op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
ik kan zo snel geen reden bedenken die dit gedrag goed keurt dus mevrouw kan beter dr muil houden inderdaad en de volgende keer gewoon luisteren
13 kudos 2026-05-12 08:31:34 op Arsenal fan tussen West Ham supporters
triest
0 kudos 2026-05-11 09:05:47 op Handhaving heeft het druk op de meikermis in Groningen
hahaha mooi!!
8 kudos 2026-05-09 18:43:36 op Fietser wil discussie
droeg ie nou maar een fietshelm
2 kudos 2026-05-07 07:31:59 op Effe cash betalen bij de appie
had er even een collega bij geroepen die deze meneer alle tijd gaf die hij graag wil hebben.
28 kudos 2026-05-06 06:40:42 op Idioot op A10 heeft haast
als je rechts had gereden was dit niet gebeurt
5 kudos 2026-05-05 11:21:56 op Dikke schreeuwert tijdens dodenherdenking op de Dam
varken
6 kudos 2026-05-05 07:29:21 op Reisvlogger zit vast op viruscruise
zo zou ik mij ook voelen op een cruise
-9 kudos 2026-05-04 18:15:26 op Beelden bekladding Monument op de Dam
Waarom doen die voorbijgangers niks? Mag hopen dat het toeristen zijn. Anders verdienen zij ook straf wat mij betreft