368,395 +379519 -11124
Kudos
#59 (Top 0.0185%)
| Kudos/dag | 115.56 |
| Kudos/reaguursel | 28.2 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3468 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -648 |
368,395 +379519 -11124
Kudos
#59 (Top 0.0185%)
| Kudos/dag | 115.56 |
| Kudos/reaguursel | 28.2 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3468 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -648 |
13,063
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 4.1 |
| Topreaguursels | 105 |
| Woorden per reaguursel | 6.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.37 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 28 |
| Aantal x weggejorist | 92 |
| Geregistreerd op | 05-10-2017 |
| Eerste reactie op | 05-10-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-28 11:05:50 op Baaltje stro
Ah, dus Jo Bonten rijdt in een rode auto.
49 kudos 2026-06-25 18:39:18 op You just pissed me off
Deze heeft een foto van zichzelf boven zijn bed hangen.
28 kudos 2026-06-19 16:50:41 op Tornado raast over huis
Alsof je een 45 toeren plaat op 33 toeren afspeelt.
7 kudos 2026-06-17 21:54:50 op Feestende Congolezen in Portugal
In Nederland zou het halve Museumplein opspringen. inclusief Halsema.
19 kudos 2026-06-17 17:49:19 op Sugar Lee Hooper + compaan laten de handjes wapperen
Die heeft zijn jongheer al even niet meer gezien.
-1 kudos 2026-06-14 21:33:13 op Opstelling Oranje tegen Japan
Het is wat het is...
2 kudos 2026-06-14 05:42:54 op U had één werk
Nog onder de kelderklasse. Wist niet dat het bestond.
5 kudos 2026-06-13 09:35:29 op Vriend van mij
Wel fijn dat je er een week naar uitgekeken hebt.
2 kudos 2026-06-12 16:44:04 op Zo hoppa! twee F35s en een F22!
vergeten we de kraai niet mee te tellen.
8 kudos 2026-06-11 21:26:32 op Samenvatting uit Belfast
Zou ook niet blij worden van zo'n slager in de straat. Verhuis advies richting Afrika is dan ook wel begrijpelijk.
4 kudos 2026-06-06 21:15:46 op Het is toch wel een spannende periode...
Krijg het gevoel dat hij gevraagd heeft of hij er aub even in mocht zitten.
22 kudos 2026-06-03 21:16:31 op Die ene NSB-collega
Je kunt je ook serieus zorgen maken over wat er gaat gebeuren. Als ze over de weg slingeren en je belt ben je een held.
4 kudos 2026-06-01 13:47:45 op Matras met karakter
Van een oud vrouwtje geweest.
38 kudos 2026-05-31 11:17:29 op Oproep aan reagluurder in de lift
Oh, dat is die jongen van nr 34, die is blind.
24 kudos 2026-05-30 14:39:37 op Een stier boos maken?
Mag hopen dat dat applaus voor de stier was.
17 kudos 2026-05-29 16:17:49 op Bezopen vader Mart Hoogkamer bedreigt vrouw met pistool
Papa, ik lijk steeds meer op jou....
15 kudos 2026-05-28 17:45:57 op Ff naar de kapper
Met een tegoedbon erbij, volgende keer 50% korting.
7 kudos 2026-05-27 01:25:22 op Boa huisbezoek
En zo gaat de ridder orde dit jaar weer aan hem voorbij....
18 kudos 2026-05-26 20:44:58 op Vogel kopt voorruit
Behoorlijke kilo knaller.
14 kudos 2026-05-26 05:28:50 op Naam bij je geaardheid
Bleek toch meer een blillen dan borsten man.
15 kudos 2026-05-25 22:45:20 op Strandweer met Pinksteren
Mooier worden ze niet......
8 kudos 2026-05-24 17:59:21 op Doen alsof er niks gebeurd is
Kort pittig filmpje.
3 kudos 2026-05-24 17:57:40 op Politie op zoek naar 2 jongeren
Kijk even bij de plaatselijke bruiloft.
39 kudos 2026-05-24 10:56:49 op Kettingbotsing in de wasstraat
Ach kerel, morgen beter.
3 kudos 2026-05-22 22:22:10 op Is er dan geen classic gentleman meer?
Dit lijk vraag je toch niet op date
0 kudos 2026-05-21 22:48:54 op Inbraak kinderboerderij de Kienehoef te Sint-Oedenrode 19 mei 2026
-weggejorist-
2 kudos 2026-05-19 12:04:10 op The Wolf off Weekfolders
Deze hoort bij Jetcars te werken.
7 kudos 2026-05-14 17:01:48 op Insecten in het buitenland
Ik dacht dat je wespen alleen in geel en zwart kon bestellen.
1 kudos 2026-05-14 16:57:57 op Respectmomentje van de dag
Met zijn bovenkant wil ik wel ruilen.
59 kudos 2026-05-12 14:46:55 op Shagmevrouw op weg naar huis
Als je moeder ook je vader is.
10 kudos 2026-05-09 10:12:52 op Mijn kind heet Djevin
Devin hoort over 4 jaar elke dag, busje komt zo.
6 kudos 2026-05-08 22:55:56 op Random gesprek in de bajes
Trali B gaat zeggen dat Almere de mooiste is. Gaat hem pijn doen.
3 kudos 2026-05-03 10:26:50 op Olifant wil autorijden
Valet parking India.
3 kudos 2026-05-02 19:35:55 op Inflatie is maar een mindset
Voor die cent kun je dan een sesam zaadje kopen.
-3 kudos 2026-05-01 18:51:43 op Kevin houdt van Fatbiken
Fatbiken met Jostibanden.
9 kudos 2026-04-30 10:26:13 op Even bijtanken en daarna naar Heerde
Hoop dat zijn foto kunsten beter zijn dan zijn film werk. Man man.
45 kudos 2026-04-24 18:54:26 op Huis in de fik
Waarom wordt de hond niet geblurd, hij heeft ook zijn privé.
7 kudos 2026-04-22 21:57:15 op Madonna 67 jaar
Die is op 90 graden gewassen.
0 kudos 2026-04-22 20:14:13 op De babbelbox vraagt zich af: hoe neuken jullie eigenlijk?
opzich een goede vraag!
102 kudos 2026-04-12 18:20:26 op Even goed nieuws vanuit Oeganda
Kutter wordt het niet.
28 kudos 2026-04-11 13:52:08 op Guns n Roses bij je thuis
Zijn ouders hebben hem zo te zien 35 jaar geleden achtergelaten bij het kinderdagverblijf.
-3 kudos 2026-04-10 19:06:54 op Tijd voor een online wijnproeverij
Zet even je echo apparaat uit.
5 kudos 2026-04-08 21:14:38 op Verkeerd pakketje gekregen
Ramen mee lappen en door!
1 kudos 2026-04-06 22:34:14 op BREEKJUICE: Jutta en Jake uitgeschaatst!
sterkte aan allen!
20 kudos 2026-04-05 22:44:29 op Toyota gebruikt NITRO jonguh! | Dumpert Dashcam 63
Op een fatbike kun je niet sterven blijkbaar.
24 kudos 2026-04-04 17:37:51 op Een rood kruis staat er niet voor nix
Die witte op het eind krijgt er ook nog één voor de vluchtstrook bij.
60 kudos 2026-04-01 21:34:42 op Op de stier rijden
Nou, de training van woensdag zit erop. Zien we je vrijdag weer, gaan we de puntjes op de i zetten.
1 kudos 2026-03-30 20:59:08 op TBS'er is gesnapt!
Als een TBS'er er als TBS'er uitziet.
19 kudos 2026-03-28 17:18:32 op Bericht van de A12 activisten.
Ooit een afspraak met zo'n dame van XR. Reed een diesel campertje. Als ik er niet in rijd doet iemand anders het. Einde discussie. Dat zijn nog eens principes, haha.
8 kudos 2026-03-22 14:21:19 op Nog meer Ajaxhoelies op de weg
En vanavond weer opwachten bij de ArenA wegens gebrek aan inzet.