944 +989 -45
Kudos
#36432 (Top 11.3999%)
| Kudos/dag | 1.01 |
| Kudos/reaguursel | 15.23 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 115 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -35 |
944 +989 -45
Kudos
#36432 (Top 11.3999%)
| Kudos/dag | 1.01 |
| Kudos/reaguursel | 15.23 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 115 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -35 |
62
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.07 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 10.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.29 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 1 |
| Geregistreerd op | 03-12-2023 |
| Eerste reactie op | 03-12-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-35 kudos 2026-06-26 17:13:57 op "We've got Defqon.1 at home"
Zeker armoede, maar heerlijk toch!? Lekker van genieten
-7 kudos 2024-05-22 11:03:32 op Weerbericht 22mei, Koude start, vanmiddag lekker zomers
Jammer dat -4' er niet bijstaat.. moet altijd aan een scheitend poppetje denken en dat maakt m'n dag. Ja ik weet het..
-3 kudos 2023-12-06 19:58:02 op Perfecte samenvatting
Democratie; daar waar je voor de verkiezingen de politici voor de gek mogen houden en waar na de verkiezingen de politici jou voor de gek mogen houden
0 kudos 2024-05-22 11:04:39 op Spuiten loont.
Beter dan een witte/doozichtige/roomachtige vloeistof
0 kudos 2026-05-10 18:02:54 op Zwaan komt ff aanvliegen
Dan*
0 kudos 2024-07-22 20:04:03 op Strijkbaas
Had even het gevoel alsof ik in een loop zat
0 kudos 2024-02-24 22:44:15 op Episch feestje bij Leeds
-weggejorist-
0 kudos 2023-12-27 21:43:25 op Nog net zo lenig als toen ik 20 was
Deed het pijn? Wacht maar tot je de tandartsrekening krijgt
1 kudos 2024-05-22 18:40:42 op Enorme bondkraag in de lucht
Beter geen bontkraag in de hand dan 10 in de lucht
1 kudos 2026-03-22 21:16:57 op Tijd voor een schone onderbroek
Lijkt ondanks de vlagen te weten wat ie doet, chapeau
2 kudos 2026-05-25 12:48:11 op Ik wil naar de opvang rennen
Toch vind ik het netjes.
2 kudos 2026-05-25 12:35:14 op Vliegtuigje raakt paraglider in Oostenrijk
Poh.. denk je ff lekker te chillen in de wolken gebeurt je dit
2 kudos 2024-02-23 15:44:23 op 2 Maanden niet gezwommen
@redthehaghue precies dat, maar dan 180 graden andersom…
2 kudos 2026-06-26 09:28:50 op Groepje steelt scooter Amsterdam
Dit is meer omgedraaid Colonisten…
3 kudos 2024-01-29 20:26:48 op Gloeiende kogel in mosterd
Dit is goud!
3 kudos 2026-01-25 18:05:33 op Zo ziet dat er dus uit
Waar is dit? Vraag ik voor een vriend…
3 kudos 2024-07-20 19:09:53 op Beer is ongelukkig
Toch denk ik dat er nog behoorlijk wat beren bestaan die het slechter hebben #circus
3 kudos 2023-12-29 23:32:13 op Dumpert VrijMiCo
Het is en blijft mega! Hulde!! Fijne jaarwisseling
3 kudos 2024-02-16 08:54:47 op Dumpert Schoonmaakpr0n
Het sneeuwt daar
3 kudos 2024-02-02 11:46:44 op Scootmobielert uit Hull is een held
Dom volk
4 kudos 2024-05-22 11:09:33 op It's Britney bitch
Het zal een leuke stoeipoes zijn maar met die crazy eyes weet ik het niet. Ok, voor 5x dan
4 kudos 2024-01-05 14:21:15 op Meisje laat telefoon vallen
Het mag ook gewoon gezellig zijn met elkaar, mopperpot
4 kudos 2024-02-02 11:50:05 op Oekraïne zinkt een Russisch schip
Gewoon naar de kelder
5 kudos 2024-02-05 10:11:07 op Spiegeltje vervoeren
7 jaar slechte seks
6 kudos 2024-05-22 10:59:18 op Titanic in de kanalen
Das pech, boot en je bier weg
7 kudos 2026-06-02 23:32:37 op Toespraakje Theo Maassen
Het is de arrogante opstelling waarmee de Ajax supporter dat over zichzelf afroept "WZAWZDB"
7 kudos 2024-05-22 11:06:31 op Golden retriever
Wat een baas!
8 kudos 2023-12-06 19:53:23 op Horrordansje
Zou graag de volgende ronde zien!
8 kudos 2024-04-08 15:37:19 op Petje tosser
Wat fijn dat Dumpert het mogelijk maakt om deze trut op te sporen. Ergerde me kapot toen ik het zag
8 kudos 2026-05-25 12:35:50 op Wanneer een fries buiten de grenzen komt
Geweldig! Echt geweldig
8 kudos 2023-12-06 19:56:13 op Ff een tiktokkiefilmpje opnemen in de gym
Ik zou bij hem ook niet graag op de achtergrond staan
9 kudos 2026-05-27 00:38:12 op Stelletje "vergeet" te betalen
Paupers
9 kudos 2024-02-05 10:09:08 op Ouders van het jaar
Wat een domme dieren die ouders…
9 kudos 2026-06-11 13:22:10 op Flyboarder is de redder in nood
Knap dat je een catamaran laat omslaan met deze wind.. vooropgezet spel, toch geinig om te zien
9 kudos 2025-03-31 14:59:11 op Gelukjes bij ongelukjes
Wat een lekkere compilatie van oprechte onbedoelde filmpjes
9 kudos 2023-12-25 19:18:44 op Kerst 2030
''Spreken we geen Nederlands meer'' als je het toch goed wilt doen
9 kudos 2025-03-23 16:59:56 op Automadness Assen met je Porsche
Op het circuit, gegokt maar verloren. Jammer maar niet erg
11 kudos 2024-01-06 21:02:37 op Buisdansert
Krijg er wel goeie zin van
12 kudos 2024-05-25 22:25:17 op Slechte verliezers uit Den Haag
Mafklappers…
12 kudos 2024-08-07 05:28:19 op Paard trekt aan de handrem
Dat worden frikandelletjes
12 kudos 2024-05-22 09:20:15 op Honda gekkie veroorzaakt ongeluk.
Maakt verder niet uit dat de premie volgend jaar voor iedereen omhoog gaat. En maar lachen…
13 kudos 2026-05-25 12:37:43 op Roadrage op de vroege ochtend
Hoe komen we hier vanaf??
13 kudos 2026-05-16 11:32:02 op Petje wordt boos na brakecheck
Druk punt met afslagen daar. Die polo komt met een rotvaart aanzetten, helemaal onnodig. Waardeloze actie van de polo
14 kudos 2026-05-25 12:36:27 op KLASSIEKERT: Sjonnie uit Den Haag doet mee aan Take Me Out
Sjonnie pakken ze niet!
15 kudos 2024-02-02 11:49:13 op Soort Hunger Games
Mooi alternatief voor bingo
16 kudos 2026-05-07 07:26:40 op Het campinggevoel
Zoiets doe je ook niet op het herentoilet, daar is het gendertoilet voor
18 kudos 2024-09-17 23:07:22 op Zou dit branden?
Wat een loempia
18 kudos 2024-05-22 11:01:13 op Ik hoorde duidelijk BOEM!!
Zo ne grote vuurbal jonge BAM!
21 kudos 2026-05-25 12:33:37 op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
Lekker appen achter het stuur…
23 kudos 2024-04-02 20:52:04 op Motoragent met linkerbaanplakdienst
Laten we a.u.b. allemaal zoveel mogelijk rechts houden! Gruwelijke hekel aan linksplakkers