DumpStats voor Snickums

1,312 +1671 -359

Kudos

#32207 (Top 10.0779%)

Kudos/dag 2.88
Kudos/reaguursel 10.17
Meeste kudos op 1 reaguursel 79
Minste kudos op 1 reaguursel -190

129

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.28
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 14.4
Reacties per reaguursel 0.32
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 3
Geregistreerd op 03-12-2021
Eerste reactie op 26-03-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-190 kudos 2026-02-25 08:23:34 op Ballonnen weghalen bij kraamversiering
Nee het hoort niet, maar hij doet het heel netjes en maakt zijn kleine meisje er blij mee. Even 4 nieuwe opblazen en klaar.

-61 kudos 2026-02-12 11:04:04 op Lubach over de boycot van FvD
Lubach leest ook maar gewoon voor, of het klopt wat hij opleest boeit hem blijkbaar niet.

-10 kudos 2026-04-20 08:10:01 op Speedrun nasi maken
Het ongedierte eet alles wel op wat ernaast valt

-6 kudos 2025-10-30 11:49:18 op Een ex van de zoon van Marco B wilde ook nog even iets kwijt
@KelderKebabKwab | 30-10-25 | 09:01: Waar lees jij in mijn reactie dat andere mij moeten geloven? Ik vind het van haar kant een slap verhaal! Als zij zo begaan was met haar ex-schoonvader, had ze hem beter kunnen behoeden voor het maken van zulke kansloze beslissingen bij een hulpbehoevend gezin. Ze kan zich nog even melden als getuige, misschien helpt dat.

-5 kudos 2026-03-27 08:15:33 op Mag ik ook?
Hij mag straks even het ezeltje aanduwen na deze traktatie

-3 kudos 2026-03-02 08:40:13 op Jetten heeft Trump gebeld
Die stoere praatjes van Jetten zijn duidelijk fake, de reactie op het commentaar vanuit Nederland door Amerika ziet er niet anders uit.

-1 kudos 2026-03-27 08:21:48 op VOC mentaliteit
@killingadje | 27-03-26 | 07:41: Hopelijk komt er karma voor de verraadster en met een beetje mazzel pleurt het hele huis in elkaar!

0 kudos 2025-10-30 07:55:08 op Den haag fans slopen uitvak
Want? Is dit de schuld van de ADO-spelers of misschien de trainer van ADO?
Gewoon oppakken en op laten draaien voor de schade.

1 kudos 2026-06-16 07:58:43 op Hotdogdate
Die heeft zelf ook een worstje hangen

2 kudos 2026-06-24 13:08:29 op Tee (golf)
Een X is nog lastiger

2 kudos 2026-06-05 13:28:24 op Olé
Olé!!

5 kudos 2026-05-01 07:54:00 op Sla maar!
Wie niet horen wil moet flink voelen.
Die demonstranten worden met de dag irritanter.
Ze staan er alleen nog maar om de filmen en daarna te framen. Kutvolk!