936 +1413 -477
Kudos
#37086 (Top 11.6045%)
| Kudos/dag | 0.15 |
| Kudos/reaguursel | 2.46 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 190 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -56 |
936 +1413 -477
Kudos
#37086 (Top 11.6045%)
| Kudos/dag | 0.15 |
| Kudos/reaguursel | 2.46 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 190 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -56 |
381
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.06 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 18 |
| Reacties per reaguursel | 0.13 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 8 |
| Geregistreerd op | 09-04-2009 |
| Eerste reactie op | 09-04-2009 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-56 kudos 2017-09-30 14:33:02 op Comedians gaan undercover in Antifa
Errrmmm, volgens mij kijkt men niet goed naar het filmpje. de wapens worden vooral getoond door de "undercover" persoon. Tevens is CRTV een ultra-conservatieve right wing groep. Maw. dit is propoganda. Dat gezegd hebbende zal er absoluut tuig in Antifa zitten, maar deze video is niet te vertrouwen.
-53 kudos 2016-12-25 10:41:15 op Tijntje bedankt!
Tijntje bedankt, vooral namens iedere directeur / DJ / kleefhandjes-man betrokken bij Serious Request die nu en nieuwe auto gaat kopen
-48 kudos 2018-06-16 09:03:04 op Ronaldo tegen Espana
dit is dus GEEN hattrick
-36 kudos 2026-03-21 10:19:37 op Wij zijn van hem heengegaan
Goed zo, werd tijd
-31 kudos 2026-06-08 11:43:30 op Privéjet crasht in Texas
Privejet...noone cares
-29 kudos 2017-12-31 21:09:07 op Biertje openen
Ach het is maar Heineken, tenminste geen Noordt
-17 kudos 2026-03-28 20:26:24 op Scott McLaughlin knalt door de omheining in vrije training van Indycar
Mehh, het is maar Indycar
-17 kudos 2026-05-16 21:27:05 op PIT manoeuvre tijdens achtervolging in Arkansas
ik weet dat het Arkansas is, en ze daar best makkelijk zijn. Maar ik denk dat het kind te jong is om zwanger te zijn
-13 kudos 2026-05-20 10:53:42 op Scheuren op de autobahn
@SnakeNL | 20-05-26 | 10:51:
En ja ook zelf meerdere keren in de ankers moeten duiken omdat iemand met 90km/uur op deze manier een vrachtwagen inhaalde, terwijl ik met 190km/uur kwam aanrijden. en ja ook ik vervloek die bestuurder dan
-11 kudos 2026-05-16 21:01:39 op Uitglijdertje Kelland O'Brien in de Ronde van Hongarije
was er nou maar iets wat niet op de openbare weg is, waar men zou kunnen fietsen.... of gebruikten ze een fiets met normale banden... eigen schuld
-11 kudos 2025-09-13 21:04:22 op Het motormeisje van RWS
klopt en is niet perongeluk
-10 kudos 2025-11-16 09:09:29 op Klein maar fijn
@Hetlievemeisje | 16-11-25 | 08:54: OMdat je naast je vader in bed wakker wordt, en je vader Sean, Bill of Donald heet ?
-9 kudos 2021-09-20 18:17:31 op Tuinfeestje met dweilorkest
Nou nou, zeer heftig allemaal. Iemand heel plezier , en ik niet ... laat ik hier op Dumpter negatief zijn, dat zal ze leren.
Dit was trouwens in China. Ik ben daar geweest
-8 kudos 2025-06-27 09:46:58 op Red Bull Ring Pinzler camping
Ik snap het niet helemaal. Je gaat naar een camping, en je bent verbaasd dat het uitschot van de maatschappij daar aanwezig is ?
-8 kudos 2010-01-28 15:22:36 op Zeau.. ff schoonmaken
stelletje idioten, hoe anders moet hij aan die kant van het glas schoonmaken ?
Niets bijzonders aan.
-8 kudos 2025-06-24 21:43:40 op Trump has arrived in Den Haag
Lacht in gezondheidszorg en sociale voorzieningen
-7 kudos 2025-12-07 10:00:07 op Dikke shell
" ouwe" klinkt heel erg blij terwijl hij z'n maatje staat af te trekken.
-7 kudos 2026-05-20 10:51:39 op Scheuren op de autobahn
en toch is het de verantwoordelijkheid van de mensen die zo hard rijden EN ben je niet verzekerd bij zo'n snelheid
-7 kudos 2025-07-03 21:20:41 op RIP Michael Madsen
Mister White
-6 kudos 2025-10-12 10:46:51 op Time je scheetje
... naar je reet.
-5 kudos 2026-06-15 11:46:41 op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
je mag dan terug naar school, want dat is NOOIT een symbool voor OK geweest.
Dat is met de vingers naa r boven.
Wat je hier ziet is OF een White power symbool , of een referentie naar je hol. In beide gevallen iets voor een 3 jarige
-5 kudos 2025-03-29 23:15:47 op Fatbike is boos
OF, hou je vast.... als fietser, wanneer het fietspad geblokkeerd is, je niet zonder te kijken een auto links probeert in te halen met 1 km/u verschil ?
Iets met verkeersinzicht, misschien zelf ook een paar rijlessen nemen ?
-5 kudos 2026-02-22 21:34:40 op Flinke chaos in geheel Mexico op dit moment
en de toenmalige CIA die hard drugs op de arme voornamelijk zwarte burgers los liet, als experiment.
-4 kudos 2025-03-11 22:59:53 op Niet in slaap vallen tijdens je hoorcollege
@Zakderin | 11-03-25 | 22:48: OF , het Muricaan's systeem is helemaal kapot. En moeten studenten 3 bijbaantjes hebben om hun opleiding te kunnen betalen.
Je weet wel, die baantjes waar je $2.50 per uurt " verdient" en moet leven van tip geld.
Waar ze je zomaar zonder opgaaf mogen ontslaan enzo
-4 kudos 2026-03-01 21:35:37 op Poeskat loopt vast
Was die dan van je moeder ?
-4 kudos 2018-05-13 19:52:15 op Joyriders in Finglas, Dublin
Dublin 11 !!!!
Na 10 jaar nog niets veranderd :)
-3 kudos 2025-09-24 10:20:51 op Kerst cancelen = cultuur cancelen!
" Als inclusieve hogeschool vinden wij het vrij kunnen uitdragen en vieren van je cultuur, religie of identiteit van groot belang. Hierbij is en blijft iedereen vrij om de feestdag te noemen hoe hij/zij/hen het wil."
Valse ophef dus om "rage bait" te creeren om politieke doel. Afleiding van de grotere problemen van vorige week, die ze zsm willen vergeten. Politiek dus
-3 kudos 2025-10-06 17:12:32 op Boxing Influencers: de finale!
dit is boksen, geen voetbal of kickboksen
-3 kudos 2025-06-24 10:00:52 op Mark Rutte doet jolig in NAVO microfoon
@daniyel008 | 24-06-25 | 09:50: Misschien eerst basis school afmaken, beter voor de maatschappij
-3 kudos 2025-02-15 20:41:29 op Kerel heeft beatmachine opgegeten
@Lawofficer4802 | 15-02-25 | 19:29: Sambal bij ?
-3 kudos 2025-05-12 21:19:55 op Flitspaal en stoplicht lichten bestuurders op
Snap die minnen niet helemaal. Veel van deze lichten zijn zodanig afgesteld dat wanneer je je aan de max. snelheid houd, je groen licht mee krijgt. Rij je te hard, dan gaat het licht op rood, om te voorkomen dat je te hard over het kruispunt gaat. en doe je dat toch , krijg je 2 prenten. Snelheid en door rood, prima oplossing tegen verkeers hufters
-2 kudos 2025-08-03 13:36:02 op Deze vogelvoederhuisje
Welke?
-2 kudos 2009-10-20 09:16:02 op Laat de nerd met rust!
omdat het fake is, duhhh
-2 kudos 2009-04-09 14:14:15 op Crisis zet door
Zijn jullie nou zo dom, of ben ik nou zo slim.
Laten we het maar houden op de economische crisis.
Met die mededeling bedoelen ze toch echt heel duidelijk dat het niet toegestaan is geld uit het water te vissen.
Blijkbaar krijgen veel kinderen minder zak geld en beginnen ze daarom maar uit de fontein te graaien.
Inb4: "ik wist het wel maar wilde kijken of...."
-2 kudos 2026-01-30 21:48:18 op Iraanse Revolutionaire Garde knutselt filmpje in elkaar
maar, voor wie ben je nu precies ?
-2 kudos 2009-05-12 08:22:46 op Fail en gezakt
Je zakt niet bij een rijles, maar bij je examen.
En op Curaçao geef je de examinator 50 euro en je bent geslaagd
-2 kudos 2009-10-31 19:26:08 op Cartman doet Lady Gaga
-weggejorist-
-2 kudos 2026-03-04 21:13:18 op Oorlog is oorlog
Black Cawk Downie ?
-2 kudos 2025-10-12 09:59:54 op Met hoge hakken in boodschappenautootje
maar tegelijk ook te weinig geld hebben voor een chauffeur
-2 kudos 2026-01-17 23:05:32 op Pech, auto weg
Renault dealer zit in Capelle a/d ijssel
-2 kudos 2025-02-07 21:40:07 op Mechanische rekenmachine
aight !
-1 kudos 2009-09-08 22:32:36 op Niet alle britten hebben talent
@ rawa 08-09-09 @ 14:34
"Het was ook niet verstandig van hem om eerst die olifant te pijpen.
Dat schaadt de stembandjes dus."
Volgens mij had hij juist wat smering kunnen gebruiken
-1 kudos 2026-03-28 23:15:17 op Fiets stallen in Japan
In stukken zagen
-1 kudos 2009-09-16 23:01:24 op Twee kotszakjes voor De Crem
"beloofte" DA'S PAS HUMOR !!!!
-1 kudos 2026-01-04 15:17:04 op Alternatief voor het vuurwerkverbod
Wat let je, lekker naar Rio verhuizen. Neem je nog wel wat wapens mee ?
-1 kudos 2009-09-13 12:54:38 op Vette Backflip
again, again !
-1 kudos 2009-10-11 22:44:59 op Bier drinken voor échte mannen
Zielig, de manier waarop mensen alcohol misbruik applaudisseren.
Toen ik 13 was vond ik het al kinderachtig, mja gaan jullie maar lekker coma-zuipen of zo. Letter stoer voor op je grafsteen.
Als jullie ook nog filmpjes daarvan willen laten posten, kan de rest weer opgelucht ademhalen.
-1 kudos 2009-09-25 09:08:39 op Chiel de la Tourette
"Johnny Davidson" dat alleen al is +100
-1 kudos 2010-02-05 22:47:05 op Crooked judges of Amstedam
Pat Condell is gewoon een funamentalist. Net als alle andere fundamentalisten, opsluiten in een luchtdichte kist.
-1 kudos 2010-02-05 22:18:36 op Buitenaardse diamant
De steen kan de toekomst voorspellen, maar alleen als ik dat wil.
Maar ik doe geen uitlatingen over wat er in de toekomst gebeurt. Alleen maar over wat er gebeurt is.
Gelukkig woont deze ZEER gevaarlijke man niet bij mij in de buurt.