DumpStats voor Sipasso

878 +897 -19

Kudos

#38113 (Top 11.9259%)

Kudos/dag 0.15
Kudos/reaguursel 35.12
Meeste kudos op 1 reaguursel 729
Minste kudos op 1 reaguursel -10

25

Reaguursels

Reaguursels/dag 0
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 16.4
Reacties per reaguursel 0.28
Meeste reaguursels op 1 dag 4
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 15-04-2010
Eerste reactie op 15-04-2010

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-21 20:08:10 op Express bezorging door DHL
Je pleurt spullen van anderen niet op een dergelijke manier op de grond, ongeacht de inhoud. Dan nog maar te zwijgen over de het klopje en direct weglopen. Verschrikkelijke lui die DHL bezoegers

8 kudos 2026-06-21 20:08:10 op Express bezorging door DHL
Je pleurt spullen van anderen niet op een dergelijke manier op de grond, ongeacht de inhoud. Dan nog maar te zwijgen over de het klopje en direct weglopen. Verschrikkelijke lui die DHL bezoegers

13 kudos 2026-06-17 17:15:25 op Popo mag het wel
Boehoe de politie doet dat en er is geen eens een melding, Boehoe. Je bent een janksmoel uploadert, accepteer dat sommige beroepen bepaalde vrijstellingen met zich meebrengt.

Topcomment 729 kudos 2026-05-19 16:05:45 op Ik krijg geen KKlucht
Als je zo hard kan roeptoeteren krijg je meer als voldoende lucht, schobbejak

9 kudos 2026-02-03 16:48:24 op Uitschietertje op de schietbaan
Ohjoh, ik dacht dat dit volgens protocol was en het aan die schoonmaker lag die erachter door liep

14 kudos 2025-11-24 18:29:33 op Yo yo luitjes
Is dit niet die knakker die op een festival zichzelf filmt terwijl die zijn halve lip heeft open gebeten door de pep?

23 kudos 2025-08-26 16:23:32 op Hoi..
Potdomme, daar staat wat spanning op zeg, arm huidje

-10 kudos 2025-06-26 22:19:32 op Defqon dingetjes
Deze dingen zijn altijd bet.lastog toch? Ik bedoel het moment dat iedereen gaat zetten en je denkt; "Hey leuk, ik sluit aan" kan ik nog volgen. Maar daarna dat moment.. de hel. Wanneer sta je op, nafat het liedje is afgelopen? Als de voorganger op staat? Als je uit de rij word getrokken door je vrienden? Zoveel vragen, zo weinig antwoorden.

20 kudos 2025-06-19 10:53:52 op Vechtpartij in Ede
Dat mannetje in het wit is wel vervelend met zijn orthopedisch schoeisel een beetje natrappen, laffe tak

4 kudos 2025-04-11 20:07:57 op Dat gekreun met tennis
Kop naar de sloot toe, dan stoten ze nog een beetje terug

0 kudos 2010-04-15 19:24:54 op Geanimeerde Poster
Een beetje het holle bolle gijs effect !

0 kudos 2010-04-15 19:16:41 op WimLex snapt het niet
+1 Voor die puber die onze eigen willempie eventjes ownt