885 +920 -35
Kudos
#37542 (Top 11.7472%)
| Kudos/dag | 0.16 |
| Kudos/reaguursel | 10.29 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 93 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -28 |
885 +920 -35
Kudos
#37542 (Top 11.7472%)
| Kudos/dag | 0.16 |
| Kudos/reaguursel | 10.29 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 93 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -28 |
86
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.02 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 37.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.03 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 16-10-2010 |
| Eerste reactie op | 24-10-2010 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2018-06-21 16:17:57 door Poepneus op Wat is hier gaande?
Thank you bye bye, come again.
2 kudos 2018-06-21 15:21:41 door Breuert op Wat is hier gaande?
En de HP tweede lijns helpdesk
9 kudos 2016-12-30 21:25:19 door watsmetjou op Japanse sneeuwtrein
Tijdje terug in verdiept, volgens Pro-Rail is er nationaal geen techniek beschikbaar om dit probleem te verhelpen. Je zou zeggen dat 10 Bar perslucht per zoveel wagons een prima oplossing kan bieden.