DumpStats voor Selo

1,115 +1355 -240

Kudos

#34326 (Top 10.7409%)

Kudos/dag 1.8
Kudos/reaguursel 10.83
Meeste kudos op 1 reaguursel 229
Minste kudos op 1 reaguursel -52

103

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.17
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 9
Reacties per reaguursel 0.49
Meeste reaguursels op 1 dag 4
Aantal x weggejorist 6
Geregistreerd op 03-08-2023
Eerste reactie op 11-10-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-21 18:05:02 op Brobbey had zachte voetjes
Kritiek is altijd voor het moment waarop iets gebeurt. In dit geval heeft hij het goed gedaan! Hulde voor Brobbey en zijn kornuiten!

2 kudos 2026-06-06 16:40:27 op Welk trucje gaat deze orca doen
Goed dat we nu eindelijk beseffen dat dit niet meer kan. Dat is dan wel weer het goede van deze wokeperiode...

20 kudos 2026-05-25 21:10:45 op Alles kan stuk
"Goedemiddag, schikt het?"

0 kudos 2026-05-25 19:24:36 op Cliffhanger
Ik krijg het hier al Spaans benauwd van...

5 kudos 2026-05-25 15:55:24 op Put vol met poep
Er zijn genoeg beroepen voor allerlei soorten mensen en deze meneer lijkt heel blij te zijn met zijn werk!

-52 kudos 2026-05-24 11:09:21 op Rico reactie na het gevecht
Rico heeft terecht verloren, hoe goed hij het ook heeft gedaan.
Usyk had veel minder energie nodig om zich te verdedigen en Rico had teveel energie nodig om aan te vallen. Toen hij neerging, kon hij nauwelijks op zijn benen staan. Ronde 12 zou dan ook niet meer 'veilig' zijn geweest.

Rico heeft het fantastisch gedaan en wij hebben toch maar een vermakelijke wedstrijd gezien!

14 kudos 2026-05-10 15:38:34 op Koopje op funda
Eens dat de jeugd over het algemeen weinig strijd levert, maar hier komt meer bij kijken dan alleen maar je strijd leveren. Hier moeten vakmannen in om het leefbaar te kunnen maken.

0 kudos 2026-04-30 21:07:03 op Sotp maar
Latsig hè!

14 kudos 2026-03-04 16:29:02 op Het woensdaggevoel!
Wel fijn dat Dumpert nu filmpjes opnieuw laat afspelen.

3 kudos 2025-12-27 18:49:51 op Op in rook
Was dit zijn eigen haar?

-7 kudos 2025-11-04 21:01:05 op De flat bike
Heb je nog iets van eigenwaarde?

0 kudos 2025-06-23 17:02:22 op V8 Mercedes
-weggejorist-

0 kudos 2025-05-29 12:24:04 op Vogel achter het raam
Een blikje tonijn mengen met flink wat sambal. Dan heb je er niet zoveel last meer van ;-)

19 kudos 2025-05-07 09:11:53 op Mattie kietelt Kiķi tijdens dodenherdenking
Waarom staat dit op Dumpert?1. Marieke; 2. Niet boeiend; 3.Marieke; 4.Een gast die door een nep-intercom praat; 5.Marieke; 6.Oorverdovend gelach; 7.Marieke; 8.Nog heel veel redenen+Marieke