35,044 +38254 -3210
Kudos
#1764 (Top 0.5520%)
| Kudos/dag | 8.25 |
| Kudos/reaguursel | 15.64 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1701 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -239 |
35,044 +38254 -3210
Kudos
#1764 (Top 0.5520%)
| Kudos/dag | 8.25 |
| Kudos/reaguursel | 15.64 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1701 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -239 |
2,240
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.53 |
| Topreaguursels | 5 |
| Woorden per reaguursel | 10.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.2 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 41 |
| Geregistreerd op | 05-11-2014 |
| Eerste reactie op | 05-11-2014 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-24 20:41:56 op Olieworstelen FTW
Vet!
-2 kudos 2026-06-21 11:06:14 op WK kijken zonder de vrouwen
Een beetje gay is ookgay
0 kudos 2026-06-19 12:34:07 op Dus daar is het liedje op gebaseerd
da-ba-dee-da-ba-di
Da-ba-dee-da-ba-di
1 kudos 2026-06-15 00:36:09 op Fikkie stoken gaat fout
Gezondheid
3 kudos 2026-06-13 23:41:13 op BMW heeft knipperlicht gevonden
Vragenvuur is met een n.
-6 kudos 2026-06-13 18:24:31 op BMW heeft knipperlicht gevonden
Mijn vrouw vroeg laatst, zullen we gaan bowlen of blijven we gezellig een avondje samen thuis? Ik zei ik heb geen zin om met mn vingers in van die natte gaten te zitten waar Jan en alleman al in heeft gezeten, kom we gaan bowlen!
6 kudos 2026-06-07 12:26:48 op Nieuwe route: dwars door het hek
Nee, gewoon iemand op een scooter
1 kudos 2026-06-07 00:56:38 op Dumpkat
Moet opeens denken aan de Seend!
1 kudos 2026-05-27 23:29:14 op Rukker kan niet ritsen
jamaarikweethetbeter weet het voor geen meter, weet niet hoe jouw rits werkt, maar op deze manier hangt ie mooi uit de broek. Ritsen doe je op het eind, precies goed hoe ie dat deed dus
8 kudos 2026-05-27 20:45:45 op Zwaardje gemaakt
Een koe zegt moe en de bamboe
0 kudos 2026-05-27 20:33:29 op Heb jij lucht nodig joh?
ik denk dat er meer deuren zijn
26 kudos 2026-05-27 20:32:17 op Heb jij lucht nodig joh?
Dat is verdomd knap! 5 snorkels
165 kudos 2026-05-27 10:18:07 op Mobiele eenheid van de politie
Mooie bips en coole tattoo, maar om nou je hele arm te doen...
-7 kudos 2026-05-12 00:27:31 op BDM
Pff wat ordinair..
Wie is dat??
4 kudos 2026-04-16 06:54:19 op Slootje springen met de fatbike
It's funny because it's a fat bike
-1 kudos 2026-04-12 10:21:52 op Goocheltruc van Angels Inc gaat mis in Slagharen
Eerst nog ff naar Sex Flags
-11 kudos 2026-04-06 11:12:17 op Jongens, vrolijk Pasen
Cas's sis vind er wat van, doe maar filmpje van Cassis volgende keer
32 kudos 2026-04-01 20:04:58 op Wandelen op woensdag
Een Thaise meid waar ik eens mee had riep steeds "Een kleine penis is niet erg, een kleine penis is niet erg..."
Ik had liever gehad dat ze geen penis had
15 kudos 2026-02-14 22:04:41 op Selfievideo maken op straat
Schat, moet je dat zien wat ordinair! Prima tekst altijd om ff achterom te kunnen kijken als je hier langsloopt met je vrouw..
6 kudos 2026-02-02 11:51:05 op Ff gluren bij de Grammy's
En de prijs naar de beste porno actrice gaat naar...
-1 kudos 2026-01-26 09:29:53 op Mag je hier parkeren cura editie
Nissan Pathfinder
26 kudos 2026-01-26 09:22:06 op Even de auto krabben
Auto van een Ice-agent
3 kudos 2026-01-13 18:27:34 op Robotbezorger in China
Skai Isyourgod - blueprint Supreme
15 kudos 2026-01-13 18:21:24 op Robotbezorger in China
Lekker nummertje!
1 kudos 2026-01-11 11:41:20 op Even testen of de lading goed gezekerd is
Vloerbedekking op rol graag! Oke, komtie!
6 kudos 2026-01-11 11:36:39 op Winterklassieker
Behalve met surstroming, dan kots je jezelf weer naar het oppervlak
-8 kudos 2026-01-08 19:40:47 op Wat doe je nou toch kerel?
En ik maar wachten op mijn pakket, tot ze 'm uitendelijk zonder briefje over de schutting of in mn container dumpen als ik niet binnen 5 sec open doe.
2 kudos 2026-01-08 19:36:46 op Winter op Schiphol!
Maar dan is ie wel extra romug
0 kudos 2026-01-05 19:37:39 op Backflip in Breda
Daar ging zn laatste hersencel
6 kudos 2026-01-05 19:34:47 op Maduro aangekomen in New York
En nu gauw door om die facisten uit Groenland aan te pakken met een speciale vredesmissie. Dit ten goede van onze veiligheid!
37 kudos 2026-01-05 19:12:16 op Subaru power !
Doe mij dan maar een nieuwe
2 kudos 2026-01-04 22:46:48 op Valpartijen in de kuil
Ja vooral "kijk", dan was ie niet gevallen
0 kudos 2026-01-04 22:42:52 op Snelle jongen
Precies toevalligstom
0 kudos 2026-01-04 22:37:14 op Drie Chinese skitips
Lekker nummertje
4 kudos 2026-01-04 22:29:19 op Even jurkje passen
Nicey
0 kudos 2026-01-04 21:34:21 op welke auto moet je kopen dan?
Korter
24 kudos 2026-01-03 19:30:56 op Meisje doet turnen in huis
Fijn om naar te kijken een paar van die mooie ronde knoppen, vaak zie je dit soort exemplaren in de VS. in Europa zijn deurkrukken (hendels) de standaard.
0 kudos 2026-01-02 14:55:32 op Kom eens hier
Bunch of lambbags
31 kudos 2025-12-31 15:08:10 op Winter in Amsterdam west
Krijg aambeien van die herrie
1 kudos 2025-12-30 19:46:43 op Paraglider zoekt landingsplekje
Wie had dat gedacht, van paragliden naar paraglijden
5 kudos 2025-12-30 19:42:04 op De donuts zitten er weer in
Geen denken aan
0 kudos 2025-11-17 13:22:51 op Kijkduin of Scheveningen?
-weggejorist-
10 kudos 2025-11-15 14:44:41 op Publiek heeft touw meegenomen
Zat eigenlijk te wachten tot ie na 50 meter weer de sloot inreed..
-2 kudos 2025-11-11 07:27:40 op How to van een onderzeeboot stappeen
Is dat een l33t duikplank?
32 kudos 2025-11-11 07:23:31 op Ff indruk maken op je nieuwe sparringpartner
Hier zijn alleen maar winnaars
31 kudos 2025-11-11 07:19:37 op Meisje heeft speciaal haar maandagshirt aangedaan
Dat zijn mooie knoppen! Deze zie je wat vaker in de VS, in Nederland, België en de meeste Europese landen zijn deurkrukken (hendels) de standaard.
17 kudos 2025-11-10 19:04:59 op Duck!
Zwanen zich veiliger zo
-1 kudos 2025-11-10 07:18:29 op Ze is niet te zwaar
Darude - pemstorm
26 kudos 2025-11-05 17:20:07 op Loont het om naar Duitsland te rijden
Allemaal mooi, maar 3 uur in de auto zitten vind ik ook wat waard, als ik die 3 uur ga werken en daarna 10 min naar de kruitvat ga heb ik meer bespaard.
5 kudos 2025-10-29 17:12:04 op Een ex van de zoon van Marco B wilde ook nog even iets kwijt
Vind ik inderdaad ook not done!