192,169 +203615 -11446
Kudos
#177 (Top 0.0554%)
| Kudos/dag | 33.65 |
| Kudos/reaguursel | 38.23 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 5747 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -215 |
192,169 +203615 -11446
Kudos
#177 (Top 0.0554%)
| Kudos/dag | 33.65 |
| Kudos/reaguursel | 38.23 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 5747 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -215 |
5,027
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.88 |
| Topreaguursels | 59 |
| Woorden per reaguursel | 17.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.61 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 17 |
| Aantal x weggejorist | 93 |
| Geregistreerd op | 05-11-2010 |
| Eerste reactie op | 05-11-2010 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-2 kudos 2026-06-25 16:24:07 op Trump wenst Mark Rutte een fijne wandeling met zijn vrouw
kan*
-8 kudos 2026-06-25 16:23:51 op Trump wenst Mark Rutte een fijne wandeling met zijn vrouw
'You' can gewoon een algemene uitdrukking zijn, beetje domme edit dit
-1 kudos 2026-06-22 13:09:05 op De fans van Zweden VOOR de wedstrijd
Lekker makkelijk roepen. Waar is het succesvolle Nederlandse alternatief dan?
4 kudos 2026-06-22 13:07:20 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Als al die vrouwen nou gewoon gingen werken zouden ze misschien wat meer verdienen
-1 kudos 2026-06-22 12:15:18 op Superheldenentree
Die knul vangt 'm gewoon voor het avondeten
7 kudos 2026-06-22 10:16:32 op Wat is dat voor iets raars dat je op je achterwiel gaat rijden
Haha 'MAG TOCH?' en daarna zeuren wanneer je weer aan de kant wordt gezet. Ja knulletje, dat 'MAG TOCH'.
-11 kudos 2026-06-22 09:17:20 op Truckert heeft reactievermogen
Ik denk niet dat deze drone voor deze truckert ging, ze vliegen vaak laag over de weg omdat ze niet te detecteren zijn voor luchtafweer. Maar goed, ik zou ook in mijn broek poepen als ik daar reed
63 kudos 2026-06-19 16:07:11 op Oh hey lekkerding, wil je met mij mee naar huis?
Ik vind dit echt misselijkmakend. Hoe de hel komt het in je hoofd op om iemand aan te vallen, puur omdat iemand is omgebouwd. Ik dacht dat alleen de Finnen hier patent op hadden...
4 kudos 2026-06-18 15:35:38 op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
Straks overkomt deze kinderen iets en krijgen we weer een verhaal over dat de jeugdzorg niet kon ingrijpen o.i.d.
7 kudos 2026-06-18 15:03:38 op Nog steeds gezellig in Oekraïne
Dit is een Oekraïense drone uit de reeks aanvallen van vanochtend richting de olieraffinaderij in Moskou
1 kudos 2026-06-18 13:25:51 op Re: Oekraïne slaat weer toe
Goed voor de SEO denk ik
34 kudos 2026-06-18 12:31:14 op Russen geven geen fuck
Ik denk dat er wel wat Russen rondlopen die het stiekem wel eens zijn met de Oekraïeners en hier evengoed van kunnen genieten
99 kudos 2026-06-18 09:34:58 op Auto vliegt in brand op de A28
Zo irritant wanneer mensen geen richting aangeven
37 kudos 2026-06-18 09:33:36 op Re: Oekraïne slaat weer toe
De Russen dachten Oekraïne even te pakken... Play stupid games, win stupid prizes.
47 kudos 2026-06-18 09:32:23 op Oekraïne slaat weer toe
Het is niet lang geleden dat Rusland een grootschalige invasie inzette richting Kyiv en moet je nu eens zien... Als je 5 jaar geleden had gezegd dat er een land zou zijn dat Rusland aan alle kanten bombardeert had men je voor gek verklaart.
-5 kudos 2026-06-15 12:04:34 op Scooterongeval vastgelegd
Ironisch dat je meteen kunt zien dat dit niet om een diefstal gaat, hoe zou dat toch komen
25 kudos 2026-06-15 11:29:50 op Bijna de 70 aantikken met je E-step
Ik vind dat ze bij elektrisch aangedreven voertuigen gewoon een volwaardig rijbewijs moeten verplichten. Dat is de enige manier om hier duidelijk en makkelijk op te kunnen handhaven. Het idee dat jongeren gemakkelijk een ebike kunnen rijden die 30+ over het fietspad gaat is een onzinnig concept, terwijl je bij andere voertuigen wel een rijbewijs/bescherming nodig hebt of zelfs gebruik moet maken van de autobaan.
0 kudos 2026-06-14 10:49:21 op Stukje Schotse cultuur
In Nederland zouden we discussies krijgen over hoe seksistisch rokken zijn en dat dit gebruikt werd tijdens het slavernijverleden enzovoort
1 kudos 2026-06-14 10:36:25 op Zwerm bijen op de vleugel
Je had er bij moeten zijn
8 kudos 2026-06-14 10:33:00 op Dikke bakken jonge
Eerlijk gezegd had ik wat meer ego's verwacht, maar het bleef verrassend normaal
0 kudos 2026-06-13 17:45:53 op Faalhaaskarma
Ik vind dat we best wat meer camera's mogen hangen, ik rij op mijn route 130km en er staat nergens een flitspaal en zie nauwelijks politie. Wat mij betreft hangt er achter elk matrix bord een flitser, pak ze maar lekker aan.
17 kudos 2026-06-11 08:45:44 op Slalommen op de snelweg
Ik vind de geluiden van deze tutjes even bijzonder
13 kudos 2026-06-04 13:53:44 op Ondertussen in tokkieland: Pauper Jay Zwarts heeft wel 200.000 volgers ja
Als het niet gebeurd is, waarom word je dan boos
13 kudos 2026-06-04 13:50:41 op Met je blote reet in de trein staan
Eerste keer dat ik een filmpje zie van blanken in de meerderheid
28 kudos 2026-06-02 22:27:16 op Streamer IShowSpeed heeft weer een WK hitje
Ik vind die jongen echt volledig onuitstaanbaar, wat een irritante debiel is dat
12 kudos 2026-05-31 21:03:24 op Rondjes rijen in Rotterdam
Doe dit lekker aan de andere kant van de Middellandse Zee
9 kudos 2026-05-28 22:29:13 op Waarom had niemand gezegd dat jullie stranden hebben?
Wij hebben stranden met zand en strandtenten, dat is wel anders aan de overkant
4 kudos 2026-05-28 19:57:51 op Mevrouw, ikat zag u rijden met een telefoon in de hand, dat wordt een prent
Dat mens zat waarschijnlijk gewoon te bellen
3 kudos 2026-05-25 23:12:56 op Peter, dat kan dus niet meer..
Haren geverfd, trap er niet in
30 kudos 2026-05-25 23:01:57 op Amerikaans stadje kleurt oranje
Ze hebben zelfs een oranje president
40 kudos 2026-05-24 19:02:29 op Politie op zoek naar 2 jongeren
Ik neem aan dat je zo'n auto alleen kan huren met een geldig legitimatie + credit card, toch? Lijkt mij niet moeilijk de verantwoordelijke te vinden
0 kudos 2026-05-24 19:00:10 op De megafoon staat te hard
-weggejorist-
8 kudos 2026-05-24 18:46:37 op Journalisten horen schoten bij Witte Huis
Hoe moet je anders reageren als je (denkt dat je) schoten/geluid hoort. Alsof je dan niet bang of onzeker mag zijn ofzo. Achteraf is altijd makkelijk praten...
5 kudos 2026-05-18 19:31:39 op Conner Leahy over technologie, Kaag luistert aandachtig
We moeten vrouwen gewoon minder rechten geven, dat doen dieren toch ook niet
2 kudos 2026-05-17 21:54:28 op Ben en Ruurd - Ik kan je niet vergeten
Ik heb de helft van het nummer zitten janken
-1 kudos 2026-05-17 21:47:40 op Steek maar over hoor
blauw
5 kudos 2026-05-14 18:34:20 op Elon Musk heeft genoeg van foto's
Het is dan ook waarschijnlijker dat die kerel graag met zowel Elon als Tim op de foto wilde
0 kudos 2026-05-12 22:06:33 op Te laat de inhaalaktie ingezet
De veiligheidsdiensten waren er wel snel bij
40 kudos 2026-05-12 21:17:55 op Vrachtwagenchauffeur op sokken slaat BMW bestuurder op de A10
Volgens mij wordt de BMW toch duidelijk van de weg gedrukt, het lijkt mij niet dat hij voor de lol de vluchtstrook oprijdt in het begin
1 kudos 2026-05-12 21:14:45 op Uh oh, politie!
Ik hoop altijd dat dit soort lui zichzelf tegenkomen
80 kudos 2026-05-10 20:47:00 op Gek wijf heeft geen geduld
Die mag gewoon de gevangenis in hoor, dit is gewoon poging tot doodslag
65 kudos 2026-05-07 21:04:27 op Steeldief pakken is volgens omstander iets Nederlands
Dit soort inteelt doet het erom, omdat ze een hekel hebben aan welgemanierde Nederlanders. Wanneer er iets van hem wordt gejat is de wereld ineens te klein, zo zijn ze.
0 kudos 2026-05-07 20:59:04 op VW Polo wil niet achteraan sluiten
-weggejorist-
1 kudos 2026-05-07 12:33:46 op Effe cash betalen bij de appie
Ik zou de kassa sluiten en meneer tot de laatste cent - inclusief een aantal hertellingen - laten wachten.
8 kudos 2026-05-07 12:20:32 op Asobusje deel 3
Hopelijk verdwijnt hij daar een tijdje
3 kudos 2026-05-07 10:58:56 op Een bmw heeft altijd voorrang!
Je hoeft je auto niet voor iemand anders te pleuren hè, 2 tellen wachten op je beurt is gewoon een mogelijkheid
9 kudos 2026-05-07 10:57:05 op Een bmw heeft altijd voorrang!
De enige schuldige hier is de pauper BMW die zonder ruimte z'n auto ervoor pleurt. Dat de linksrijdert niet zeeën van ruimte overlaat heeft weinig te maken met een strafbaar feit
-14 kudos 2026-05-05 22:10:32 op Hoevaak doe jij douchen?
Ik ben het eens met je gedachte maar de vergelijking slaat nergens op
20 kudos 2026-04-28 08:23:38 op Ruzie bij de talkshow van Gertje
Ik kan Marc Marie beter hebben dan Wilfred en Gertje. Die twee zien zichzelf veel te graag.
4 kudos 2026-04-20 13:35:51 op Opgefokte mafklapper in Mercedes
Eigenlijk moet je gewoon een afgeragde auto hebben met metalen bumpers eromheen. Zodra ze naast je hangen, gewoon een zet verkopen. Kom maar op dan met je mooie auto'tje.