DumpStats voor Sanderiño

192,169 +203615 -11446

Kudos

#177 (Top 0.0554%)

Kudos/dag 33.65
Kudos/reaguursel 38.23
Meeste kudos op 1 reaguursel 5747
Minste kudos op 1 reaguursel -215

5,027

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.88
Topreaguursels 59
Woorden per reaguursel 17.9
Reacties per reaguursel 0.61
Meeste reaguursels op 1 dag 17
Aantal x weggejorist 93
Geregistreerd op 05-11-2010
Eerste reactie op 05-11-2010

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-22 12:15:18 op Superheldenentree
Die knul vangt 'm gewoon voor het avondeten

-11 kudos 2026-06-22 09:17:20 op Truckert heeft reactievermogen
Ik denk niet dat deze drone voor deze truckert ging, ze vliegen vaak laag over de weg omdat ze niet te detecteren zijn voor luchtafweer. Maar goed, ik zou ook in mijn broek poepen als ik daar reed

63 kudos 2026-06-19 16:07:11 op Oh hey lekkerding, wil je met mij mee naar huis?
Ik vind dit echt misselijkmakend. Hoe de hel komt het in je hoofd op om iemand aan te vallen, puur omdat iemand is omgebouwd. Ik dacht dat alleen de Finnen hier patent op hadden...

7 kudos 2026-06-18 15:03:38 op Nog steeds gezellig in Oekraïne
Dit is een Oekraïense drone uit de reeks aanvallen van vanochtend richting de olieraffinaderij in Moskou

34 kudos 2026-06-18 12:31:14 op Russen geven geen fuck
Ik denk dat er wel wat Russen rondlopen die het stiekem wel eens zijn met de Oekraïeners en hier evengoed van kunnen genieten

37 kudos 2026-06-18 09:33:36 op Re: Oekraïne slaat weer toe
De Russen dachten Oekraïne even te pakken... Play stupid games, win stupid prizes.

47 kudos 2026-06-18 09:32:23 op Oekraïne slaat weer toe
Het is niet lang geleden dat Rusland een grootschalige invasie inzette richting Kyiv en moet je nu eens zien... Als je 5 jaar geleden had gezegd dat er een land zou zijn dat Rusland aan alle kanten bombardeert had men je voor gek verklaart.

-5 kudos 2026-06-15 12:04:34 op Scooterongeval vastgelegd
Ironisch dat je meteen kunt zien dat dit niet om een diefstal gaat, hoe zou dat toch komen

25 kudos 2026-06-15 11:29:50 op Bijna de 70 aantikken met je E-step
Ik vind dat ze bij elektrisch aangedreven voertuigen gewoon een volwaardig rijbewijs moeten verplichten. Dat is de enige manier om hier duidelijk en makkelijk op te kunnen handhaven. Het idee dat jongeren gemakkelijk een ebike kunnen rijden die 30+ over het fietspad gaat is een onzinnig concept, terwijl je bij andere voertuigen wel een rijbewijs/bescherming nodig hebt of zelfs gebruik moet maken van de autobaan.

0 kudos 2026-06-14 10:49:21 op Stukje Schotse cultuur
In Nederland zouden we discussies krijgen over hoe seksistisch rokken zijn en dat dit gebruikt werd tijdens het slavernijverleden enzovoort

8 kudos 2026-06-14 10:33:00 op Dikke bakken jonge
Eerlijk gezegd had ik wat meer ego's verwacht, maar het bleef verrassend normaal

0 kudos 2026-06-13 17:45:53 op Faalhaaskarma
Ik vind dat we best wat meer camera's mogen hangen, ik rij op mijn route 130km en er staat nergens een flitspaal en zie nauwelijks politie. Wat mij betreft hangt er achter elk matrix bord een flitser, pak ze maar lekker aan.

40 kudos 2026-05-24 19:02:29 op Politie op zoek naar 2 jongeren
Ik neem aan dat je zo'n auto alleen kan huren met een geldig legitimatie + credit card, toch? Lijkt mij niet moeilijk de verantwoordelijke te vinden

8 kudos 2026-05-24 18:46:37 op Journalisten horen schoten bij Witte Huis
Hoe moet je anders reageren als je (denkt dat je) schoten/geluid hoort. Alsof je dan niet bang of onzeker mag zijn ofzo. Achteraf is altijd makkelijk praten...

1 kudos 2026-05-12 21:14:45 op Uh oh, politie!
Ik hoop altijd dat dit soort lui zichzelf tegenkomen

80 kudos 2026-05-10 20:47:00 op Gek wijf heeft geen geduld
Die mag gewoon de gevangenis in hoor, dit is gewoon poging tot doodslag

1 kudos 2026-05-07 12:33:46 op Effe cash betalen bij de appie
Ik zou de kassa sluiten en meneer tot de laatste cent - inclusief een aantal hertellingen - laten wachten.

8 kudos 2026-05-07 12:20:32 op Asobusje deel 3
Hopelijk verdwijnt hij daar een tijdje

3 kudos 2026-05-07 10:58:56 op Een bmw heeft altijd voorrang!
Je hoeft je auto niet voor iemand anders te pleuren hè, 2 tellen wachten op je beurt is gewoon een mogelijkheid

9 kudos 2026-05-07 10:57:05 op Een bmw heeft altijd voorrang!
De enige schuldige hier is de pauper BMW die zonder ruimte z'n auto ervoor pleurt. Dat de linksrijdert niet zeeën van ruimte overlaat heeft weinig te maken met een strafbaar feit

-14 kudos 2026-05-05 22:10:32 op Hoevaak doe jij douchen?
Ik ben het eens met je gedachte maar de vergelijking slaat nergens op

4 kudos 2026-04-20 13:35:51 op Opgefokte mafklapper in Mercedes
Eigenlijk moet je gewoon een afgeragde auto hebben met metalen bumpers eromheen. Zodra ze naast je hangen, gewoon een zet verkopen. Kom maar op dan met je mooie auto'tje.