DumpStats voor Ron6419

29 +29 0

Kudos

#113361 (Top 35.4716%)

Kudos/dag 0.01
Kudos/reaguursel 2.9
Meeste kudos op 1 reaguursel 19
Minste kudos op 1 reaguursel 0

10

Reaguursels

Reaguursels/dag 0
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 23.4
Reacties per reaguursel 0
Meeste reaguursels op 1 dag 3
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 15-01-2011
Eerste reactie op 23-08-2011

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2022-12-18 10:24:06 op Spekgladde wegen in 1963
“For Power Tuning” @ Doctor46. Tenzij hij in een melige bui was, dan zei hij “Fluitje Poep Tralala”! [mijn vader en ooms hebben in zijn tijd geraced]

0 kudos 2022-12-18 10:17:07 op Spekgladde wegen in 1963
@doctor46 “For Power Tuning”! Tenzij hij in een melige bui was, dan zei hij “Fluitje Poep Tralala”! [Mijn vader en ooms hebben in zijn tijd geraced.]

19 kudos 2022-12-18 08:52:58 op Spekgladde wegen in 1963
@doctor46 “For Power Tuning”. Tenzij hij in een melige bui was, dan antwoordde hij “Fluitje Poep Tralala!” [Mijn vader en ooms hebben in zijn tijd geraced.]

1 kudos 2014-12-31 17:17:35 op Biggest crashes uit MotoGP 2014
@kaj80, nee hoor. Op 2:19 zie je Bradl's crash van de warming-up. Op 2:53 zie je zijn tweede crash van dat weekend: in de wedstrijd!
Heeft aan beide crashes geen serieuze verwondingen overgehouden. Hij heeft wel bont en blauw (en een stuk armer) Mugello verlaten.

0 kudos 2012-04-16 23:53:09 op Motorpr0n
@timmer1
Ben jij DÉ Supersport Timmer? ;)

1 kudos 2012-04-16 23:47:19 op Motorpr0n
Als motorsportfan leef je echt voor dit soort wedstrijden;
GE-WEL-DIG!!!
Ik kan dus echt niet wachten om in 2013 zelf weer op te stappen!

0 kudos 2012-04-06 19:34:25 op Vrooaarmmrmmmr!!11
Is dit niet van het MarcVDS team, wat met Redding en Kallio ook in de Moto2 raced?!

0 kudos 2011-08-26 11:08:47 op Isle of Man TT Review 2011
Wauw, wat een mooi filmpje!

1.22 heerllijk shot
Schalehengst 26-08-11 @ 10:42

Inderdaad, de gezichten van het publiek, geniaal!

2 kudos 2011-08-23 19:00:48 op A ride with Elena Myers
@Dr. Snoepjes u bent goed op de hoogte!
Ik rijd zelf ook Supersport maar zie mijzelf nog niet zo snel een AMA wedstrijd winnen zoals Elena vorig jaar presteerde...
Bij deze dus +1 voor Ms. Myers en -1 voor alle lutsters hierboven die denken dat ze snel zijn...