11,126 +11920 -794
Kudos
#6727 (Top 2.1049%)
| Kudos/dag | 4.11 |
| Kudos/reaguursel | 22.52 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3779 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -79 |
11,126 +11920 -794
Kudos
#6727 (Top 2.1049%)
| Kudos/dag | 4.11 |
| Kudos/reaguursel | 22.52 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3779 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -79 |
494
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.18 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 34 |
| Reacties per reaguursel | 0.4 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 18 |
| Geregistreerd op | 14-06-2018 |
| Eerste reactie op | 27-01-2019 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-4 kudos 2026-06-23 23:57:20 op Koken daar! Koken daar!
Van op de motor van mijn auto naar tussen de draaiende delen? Je wist dus dat die kat op de motor zat en toen heb je niet ingegrepen? Schrijf je dit stukje nou bewust hyperbolisch om je ongenoegen voor katten duidelijk te maken? Ongedierte?
1 kudos 2026-06-22 17:15:21 op De fans van Zweden VOOR de wedstrijd
@JAFO | 21-06-26 | 21:46: Oef dirty mind. Billykoek voor jou.
2 kudos 2026-06-22 17:13:58 op De fans van Zweden VOOR de wedstrijd
@Uhoortnogvanons | 22-06-26 | 04:00: ahum...... Als je een zin niet goed "kunt" afmaken moet je je gaan afvragen..... blablabla
74 kudos 2026-06-21 21:36:14 op De fans van Zweden VOOR de wedstrijd
Niets ervan stelletje namaak Minions! Leer eerst maar eens een goede handleiding schrijven! Ik heb nog steeds nachtmerries van de laatste poging met Billy!
31 kudos 2026-06-19 20:33:39 op Wel lange relatie gehad
Die Famke Louise heeft zichzelf wel laten gaan zeg.
26 kudos 2026-06-18 18:19:20 op Pedovlogger Youness Ouali over vrouwen die WK kijken
Youness, het is 2026 en jij klinkt alsof je net uit een grot in 1950 bent gekropen. Vrouwen hun bek laten houden over voetbal en terug de keuken in sturen? Dat is niet traditie, dat is gewoon zielig en achterhaald. Vrouwen winnen WK's, scoren in de Champions League, coachen teams, analyseren wedstrijden op tv en betalen netjes hun belasting net als mannen. Ze hebben dezelfde rechten om een mening te hebben, omdat ze ook dezelfde hersenen hebben. Jouw idee dat een vrouw alleen maar mag zwijgen en koken zegt meer over jouw onzekerheid dan over vrouwen.Dit soort denigrerende onzin is precies waarom sommige gemeenschappen achterop raken. In plaats van vrouwen klein te houden, kun je beter je eigen houding updaten en meedoen in de westerse samenleving die (grotendeels) verlicht is geraakt. Assimileer en integreer! De wereld draait door, met of zonder jouw toestemming. Ga gerust terug naar je keuken van de jaren 50 en laat de volwassenen praten.
12 kudos 2026-06-17 20:28:21 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
Dat noemen die twee toch een "zelfspotpodcast"? Weten ze wel wat het inhoudt, dat zelfspot? Het enige wat je voorbij ziet komen is kritiek op een ander.
-4 kudos 2026-06-11 21:39:54 op Samenvatting uit Belfast
onmacht
7 kudos 2026-06-11 21:39:27 op Samenvatting uit Belfast
@Sjaak_trekhaak88 | 11-06-26 | 21:04: Wanneer is het volgens jou dan genoeg?
48 kudos 2026-06-10 20:34:22 op Golftrucje
Ik ben het eens met de man die zegt: "you are a fucking idiot"
14 kudos 2026-06-09 21:56:50 op Mestrekkertje krijgt karma
"bluetooth connected"
32 kudos 2026-06-08 17:08:42 op In de islamosfeer...
Het is volkomen onbegrijpelijk dat er zo veel mensen zijn die de import van deze cultuur durven te verkopen als vooruitgang. Na eeuwen van verlichting en een keiharde strijd voor gelijkwaardigheid, betekent het tolereren van deze vrouwvijandige denkbeelden simpelweg een enorme stap terug in de tijd.
0 kudos 2026-06-06 21:10:00 op Het is toch wel een spannende periode...
You just can't stop making stupid people famous huh?!
12 kudos 2026-06-04 23:30:12 op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
Dezelfde als deze? https://www.dumpert.nl/zoek/An...
15 kudos 2026-06-02 17:27:27 op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
Tussen de 2-6 jaar cel, afhankelijk van:
Rol van de dader (hoofddader vs. meeloper).
Recidive, leeftijd, achtergrond.
Of het als "zware mishandeling door een groep" wordt gezien (strafverhogend).
Maar dat is de wet. Dan heb je nog de vrijheid van de rechters om een oordeel te treffen het zielige verhaal van de daders die elkaar gaan ontmoeten. Guess again?!
13 kudos 2026-06-02 17:24:54 op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
Ik denk dat het slachtoffer zich zeer verrijkt voelt met deze ervaring. Zullen met ons allen gewoon FVD blijven vervloeken?!
0 kudos 2026-06-02 17:17:17 op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
-weggejorist-
1 kudos 2026-06-01 19:50:35 op Ja joh, dan ben je echt gay.
@RandyBiel | 01-06-26 | 19:34: Ik herinner me nog een tijd op dumpert dat je dit kon zeggen en reaguurders konnen dat waarderen. Maar ja. tijden veranderen he. Mijn excuses meneer van de humorpolitie.
0 kudos 2026-06-01 18:58:37 op Ja joh, dan ben je echt gay.
Zegt iemand op dumpert! Niet veel beter wel?
-6 kudos 2026-06-01 16:47:49 op Ja joh, dan ben je echt gay.
Bijna de bronvermelding vergeten:
https://www.sciencedirect.com/... https://www.sciencedirect.com/... https://www.sciencedirect.com/...
-8 kudos 2026-06-01 16:41:40 op Ja joh, dan ben je echt gay.
Asmongold snapt het niet. Deze reaguurder moet eens wat vaker achter zijn livestream van zolder komen. Vrouwen dragen make up niet omdat ze lelijker zijn dan mannen maar omdat ze nog knapper willen zijn dan de andere wijven. Het is geen compensatie, Het is een wapen in de female warfare om een partner.
5 kudos 2026-05-26 14:49:44 op Vogeltje verhangt zichzelf bijna
Vogel: "Godverdomme dom mens! Heb ik me eindelijk de moed om mezelf van kant te maken moet jij er een en tiktokredding van maken!"
1 kudos 2026-05-26 12:30:03 op Bizar bloedgevecht in de trein
@Greenhorn | 26-05-26 | 12:28: En zo is het.
1 kudos 2026-05-26 12:28:04 op Bizar bloedgevecht in de trein
Gast haal je hoofd uit het zand en zie de data. Oververtegenwoordig in de criminaliteit. Het is voor de mensen uit die culturen vaak een badge of honor (jonge lui) of gewoon cultuur. De enige vraag is nog of we onze eigen bevolking willen laten bloot staan aan het risico dat de immigratie met zich mee brengt. Die plausibel ontkenning die ik opmaak in jou bericht kan echter, echt niet meer.
14 kudos 2026-05-24 10:48:17 op Rico verliest in de laatste sec van de 11e ronde
Naar welk gevecht heb jij gekeken? Rick? Maatje te klein?
2 kudos 2026-05-20 19:38:57 op Moedervlekje?
@ioozereoh | 20-05-26 | 19:33: Gemiste kans.
0 kudos 2026-05-19 19:48:48 op Laatste finisher van de Cocodona 250 Ultra Marathon
Verbaas me erover dat die man uberhaupt zo ver gekomen is en niet bij de start nog cirkeltjes loopt.
3 kudos 2026-05-18 16:35:21 op Kind aangevallen door hert
Dat word een voorstander van de jacht.
7 kudos 2026-05-16 17:03:01 op Polariseren kan je leren
Dat is precies het soort shit dat hem zo giftig maakt.Hij ziet demonstraties met prinsenvlaggen, een aanslag op een D66-kantoor en een AZC in de fik... en zijn reactie is: negeer de SIRE-campagne tegen polarisatie, begin juist met polariseren. Wij vs zij. Fascisten. Dat is geen journalistiek. Dat is brandstof gooien op het vuur en het dan "moreel noodzakelijk" noemen. Hij doet precies waar hij zogenaamd tegen vecht. Pure hypocrisie en daarmee is hij dus de fascist. Past maar weer eens in het patroon.
De nieuwe autoritaire types roepen toch het hardst "fascist!" terwijl ze zelf: Wij vs zij-denken pushen
Tegenstanders demoniseren,
Vrije meningsuiting inperken onder het mom van "tegen haat",
Polarisatie aanmoedigen en het dan "moreel" noemen
De nieuwe fascisten zullen claimen te vechten tegen fascisten.
4 kudos 2026-05-14 10:41:47 op Neerwaartse kracht
Zo! Die toont een paar beste neerwaartse trends!
11 kudos 2026-05-13 19:42:10 op Gijzeling in Turkijee
Van een baddie naar een gillend keukenmeisje.
4 kudos 2026-05-12 22:48:29 op Brandweer Loosdrecht tegengehouden door menigte
@r4t35wy6ht32rwe | 12-05-26 | 22:22: Jawel, het klopt dat volgens de gemeente Wijdemeren en burgemeester Verheijen in Loosdrecht GEEN veilige landers komen MAAR landelijk worden veilige landers (Algerijnen, Marokkanen, Tunesiers etc.) WEL verspreid over AZC's en die groepen scoren op pagina 55 van het WODC-rapport extreem hoog op incidenten. Algerijnen 32%, Tunesiërs 31%, Marokkanen 28%. Dus in Loosdrecht proberen ze het met selectie te voorkomen maar in de rest van het land zitten ze er gewoon en zorgen ze voor de meeste overlast per persoon. Ze weten simpelweg niet waar ze ze moeten stoppen vandaar ook die gekke zogenaamde creatieve oplossingen.
7 kudos 2026-05-12 22:30:31 op Brandweer Loosdrecht tegengehouden door menigte
@Abarth09 | 12-05-26 | 22:16: Officiele COA en rijksoverheid cijfers 2025. In een normale AZC kost 1 asielzoeker 637 euro per week. In noodopvang is het 1288 euro per week. Dat is dan puur de opvang met huisvesting, eten zorg, beveiliging en personeel. Voor een gelukzoeker uit een veilig land die een half jaar tot een jaar blijft hangen ben je dus zo 30.000 tot 60.000 euro of meer kwijt per persoon. En dat is alleen de opvang nog niet eens de IND procedure, uitkering, zorg en inburgering of wat dan ook. Ter vergelijking.... een modaal netto salaris is rond de 2800 tot 3000 euro per maand. Dus een zo iemand in noodopvang kost meer dan wat een gemiddeld Nederlands huishouden per maand overhoudt. De totale asielkosten lopen nu richting 3 miljard per jaar. Pure cijfers.
Dit is gekomen door falend beleid keer op keer maar weer. Deze problemen zijn niet pas onder kabinet Schoof ontstaan, die zijn jaren daarvoor al fors gegroeid. Onder Rutte IV (en daarvoor) liep de instroom op, de IND achterstand explodeerde, de opvang kwam vast te zitten en noodopvang werd standaard. Schoof heeft het niet opgelost, maar de chaos was er al.
Ik begrijp wel dat de Nederlander er klaar mee is maar onthoud wel. Deze cijfers ontkennen en alles reduceren tot links of rechts of ander soort hokjes denken lost het niet op. Ik als linksleunende vind het tijd voor een rechtsere koers maar als meer links het kan regelen vind ik het ook goed. Maar met wat Jette tot nog toe ben ik niet positief gestemd. Maar wie weet!
1 kudos 2026-05-12 22:23:16 op Brandweer Loosdrecht tegengehouden door menigte
@r4t35wy6ht32rwe | 12-05-26 | 22:16: Leuk verhaaltje? Leuke comment! Maar check de WODC-cijfers 2024 zelf even rapport juli 2025.106.065 unieke asielzoekers in opvang. Meeste uit Syrie Eritrea Jemen Irak dat zijn inderdaad vaak echte vluchtelingen met hoge asielkans. Toch 11 procent betrokken bij agressie of geweldsincident dat zijn 16.200 incidenten. 5.875 misdrijfregistraties in 2024 vooral winkeldiefstal 68 procent. Nationaliteiten die per hoofd extreem hoog scoren blijven Algerijnen Tunesiërs Marokkanen veilige landen met bijna nul asielkans. AMV's doen 36 procent van de incidenten terwijl ze maar 6 procent van de bezetting zijn.In Loosdrecht is het een kleine noodopvang van 70 a 110 mannen uit de algemene COA-stroom niet alleen echte vluchtelingen. Het COA verspreidt gewoon wie er op dat moment zit inclusief afgewezen veilige landers die blijven hangen.Ik gooi ze niet allemaal op 1 hoop. De meeste Syriers en Eritreeers veroorzaken geen shit. Maar die kleine groep uit veilige landen plus gefrustreerde jongeren uit andere landen zorgt wel voor de zichtbare overlast. Dat zijn gewoon de officiele cijfers. Het systeem faalt! Te veel instroom te weinig snelle afwijzing en uitzetting van kanslozen. Of het nou veilige landers of statuszoekers zijn, de locals merken het.
-1 kudos 2026-05-12 22:07:37 op Brandweer Loosdrecht tegengehouden door menigte
Klapmongolen of niet. De feiten liggen er! De mensen daar hebben gelijk maar die "klapmongolen" maken de boodschap weer eens kapot. Hierbij de boodschap en feiten van WODC 2024 (rapport juli 2025):
106.065 unieke asielzoekers in opvang.
11% betrokken bij agressie/geweldsincident. Dat zijn 16.200 incidenten.
3% verdacht van misdrijf (5.875 registraties). Dat is 3-4x hoger dan gemiddelde Nederlander. Vooral winkeldiefstal (68%).
AMV's (6% van bezetting) doen 36% van de incidenten. Algerijnen, Tunesiërs, Marokkanen springen eruit. Maar 89-97% veroorzaakt geen shit. Het probleem is een kleine groep zoals vaak maar ook slecht beleid. Daar staan we bij de rotte appels voor bekend. Net zoals bij "Tokkies"....er zijn asociale Nederlanders die overlast geven, maar de meeste werken, betalen belasting en zorgen voor hun gezin. Die hele "deporteer het volk" mentaliteit is precies hetzelfde giftige gezeik als links dat alle kritiek op asiel afdoet als racisme. Problemen aanpakken met feiten en regels voor iedereen, in plaats van hele groepen haten en het land uit willen gooien. Dat lost niks op.
17 kudos 2026-05-12 22:02:57 op Brandweer Loosdrecht tegengehouden door menigte
Asielopvang 2024 - officiële WODC/CBS/COA cijfers:
106.065 unieke asielzoekers in COA en noodopvang. 11% betrokken bij agressie of geweldsincident, dat zijn ruim 16.200 incidenten. Dat is een stijging van 21% t.o.v. 2023.
3% van alle asielzoekers verdacht van een misdrijf door de politie, ongeveer 2.910 unieke verdachten. Dat is 3 tot 4 keer hoger dan het landelijk gemiddelde van 0,8%. 68% van die delicten zijn vermogensdelicten, vooral winkeldiefstal. Vooral jonge mannen (96% van de verdachten). Alleenstaande minderjarigen (AMV's) zijn maar 6% van de bezetting maar veroorzaken 36% van alle incidenten.
Nationaliteiten die eruit springen: Algerijnen (32-36%), Tunesiërs en Marokkanen.
Kortom: 89-97% veroorzaakt geen geregistreerde problemen.
Maar die kleine groep en recordbezetting zorgt wel voor echte overlast, vooral in Ter Apel, Budel en noodlocaties. Daarnaast melden de meeste gemeenten weinig shit, maar de winkeldiefstallen en agressie zijn geen verzinsel! Feiten uit WODC-rapport 2025. Praat met locals in plaats van met activisten!
-3 kudos 2026-05-10 14:55:32 op Trump en de aliens
Pronounce are Ay-lee-uhn
10 kudos 2026-05-10 14:49:50 op Klootzak krijgt karma
lekker voor hem! Vieze rijke rat!
12 kudos 2026-05-09 20:34:12 op „Huub, huub, Barbatruc!”
Eindelijk een tiktoktrend waar ik weg van ben!.... Ahum ik doe niet mee!
6 kudos 2026-05-09 17:12:44 op Het universum in je lamp
ARC Reactor van Temu
2 kudos 2026-05-08 19:19:30 op Was de wereld anders voor 1958?
"Jow!! give me something of what he's havin"
2 kudos 2026-05-06 16:11:59 op Ff je feelgoede daad van de dag
Ik verwachte eigenlijk na de wholesome rescue een snoek
-6 kudos 2026-05-03 22:22:57 op Never forget the Epstein Files!!!!
@Pipo der Clown | 03-05-26 | 21:10: Dankjewel pipo! Goed dat jij mij er op wijst!
-12 kudos 2026-05-03 21:08:48 op Never forget the Epstein Files!!!!
goh als dat zo werkt.... "never forget the epsteil files!"
2 kudos 2026-05-03 18:00:10 op Uploadtest nieuwe redacteur
Milan! Je dementerende grootmoeder zit weer aan de knoppen!
21 kudos 2026-05-03 12:17:35 op Benderuzie in tram 6
Heerlijk die verrijking!
0 kudos 2026-05-03 09:50:44 op Benderuzie in tram 6
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-02 23:09:09 op Banksy slaat weer toe
@Stummy | 02-05-26 | 20:57: Als dat zo is dan lees ik graag van je hoe je dat er in zou kunnen zien?
5 kudos 2026-05-02 20:33:42 op Banksy slaat weer toe
Owh in Londen ja? Waarom niets een mooi standbeeld over die groominggangs vraag ik me dan af.
14 kudos 2026-05-02 12:11:02 op Hendheving doet spelleetje
Als de autoriteit het leidend voorwerp is, ben je dan nog steeds de verbinding met de jeugd aan het maken of laat je je als autoriteit ondermijnen?