DumpStats voor Rappe_Willem

4,401 +5395 -994

Kudos

#15234 (Top 4.7669%)

Kudos/dag 1.5
Kudos/reaguursel 10.26
Meeste kudos op 1 reaguursel 257
Minste kudos op 1 reaguursel -227

429

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.15
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 11.7
Reacties per reaguursel 0.54
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 17
Geregistreerd op 20-06-2018
Eerste reactie op 20-06-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

33 kudos 2026-06-23 18:56:46 op Heethoofd op de weg
Eens of niet, de Volvo mag gewoon inhalen. Toyota speelt voor rijdende rechter

8 kudos 2026-06-20 08:13:27 op Grote boem
Neem anders even een hydratationbreak

4 kudos 2026-06-13 09:52:31 op Buurvrouw vs buurvrouw
Grappig dat zwerversbier tegenwoordig gehaald kan worden in een Tesla

47 kudos 2026-06-10 14:10:04 op Eet smakelijk, even zitten
Gewoon 0,0 toegevoegde waarde aan onze maatschappij. Niets. Badgenummer is te lang, kan hij niet onthouden

3 kudos 2026-06-08 20:46:56 op Afslag gemist?
Dat is een generatie die totaal niet meer verder vooruit kijkt dan ter breedte van een beeldscherm.

16 kudos 2026-06-08 19:41:28 op Deelnemers Verboden liefde verdacht van kindermisbruik
Zou graag willen dat er een humaan ingerichte hangar op Schiphol wordt ingericht voor dit soort minkukels. Wanneer zich een Boeing vol heeft verzameld, dan de lucht in, het luik openen boven de zee. Videla-style pur sang

3 kudos 2026-06-05 13:05:20 op Olé
Niet alleen een rode stier geeft dus vleugels

11 kudos 2026-05-16 13:54:01 op Max moet er even langs tijdens de 24U
En nog altijd zijn er (ook hier) die volharden dat hij niet kan rijden wanneer hij een slechte dag heeft of een auto met de skills van een Dacia

0 kudos 2026-05-16 10:27:17 op Ik ben slechthorend
Dat klopt. Maar moet je daarmee de grap van èèn van onze grootste lafbekken verheerlijken?

16 kudos 2026-05-13 06:09:13 op Uh oh, politie!
Als ik agent was nam ik de hele dag brommers inbeslag vanwege die snerpende klotenherrie

21 kudos 2026-05-12 05:53:40 op Boze bouwvakkers
Je voelt je duidelijk verheven boven een minderwaardige bouwvakker.

8 kudos 2026-05-10 20:02:04 op Gek wijf heeft geen geduld
Deze borderliner in landbouwvoertuig krijgt een douw. Art. Nr. 5 WVW Ik verwacht als belastingbetaler een tegenbericht alhier van de politie.

45 kudos 2026-05-03 10:21:35 op Benderuzie in tram 6
Er komt een dag dan gebeurt dit ook bij ons in Nederland

0 kudos 2026-04-30 20:00:47 op Vet, een MG huren in Marokko!
Zet je daar dan ook dezelfde grote muil op tegen de politie als hier in NL, wanneer je aan de kant wordt gezet? Zomaar een vraag

123 kudos 2026-04-26 21:41:19 op Vuur met benzine gaat fout
Wanneer je als aanstaande man zo lachte in mijn tijd, kreeg je daar klappen voor terug

13 kudos 2026-04-12 12:59:18 op Rotterdamse buschauffeur mishandeld
Dit is een ware opvolger voor de 'tramschutter' Hier schuilt heel veel potentieel gevaar zeg ik als huis, tuin & keuken psychiater. Van de straat halen, sofort

-11 kudos 2026-04-12 10:20:15 op Fan ziet DJ Lafuente
Ratata! Ik heb geld dus doe maar een Ferrari

37 kudos 2026-04-09 07:09:42 op Verkeerd pakketje gekregen
Verwerpelijk om pakketjes van een ander te openen. Je neus in andermans zaken te steken.

1 kudos 2026-04-05 03:14:16 op Alles is een dildo
Tjechië kent sowieso een hele andere open cultuur omtrent onhygiënische dingen doen voor de camera

23 kudos 2026-04-03 09:51:43 op Dumb guy not giving way
Niet dat zo'n VW geheel onbereikbaar is hoor of dat ik afgunst heb. Ik zou iets anders kiezen, maar; nu werk ik al vanaf mijn 16e, ben nu 51 en het lukt mij maar niet om een auto (contant) te kopen boven de 25K Ik zie ze ook hier in de stad, jong en leuke dingen doen, werken is er niet bij en rijden in de allerdikste bakken. Hoe dan?! Waarom wordt dit getolereerd door Justitie en de Belastingdienst?