1,132 +1354 -222
Kudos
#34122 (Top 10.6771%)
| Kudos/dag | 2.4 |
| Kudos/reaguursel | 10.68 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 409 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -60 |
1,132 +1354 -222
Kudos
#34122 (Top 10.6771%)
| Kudos/dag | 2.4 |
| Kudos/reaguursel | 10.68 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 409 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -60 |
106
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.23 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 9.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.46 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
| Aantal x weggejorist | 3 |
| Geregistreerd op | 20-12-2023 |
| Eerste reactie op | 10-03-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-25 12:33:46 op Meneer geeft uitleg
Ik koop 4 klinkers.....
6 kudos 2026-06-13 16:32:30 op Zeepkist gaat verkeerd
en maar geld blijven pompen in het onderwijs......!
6 kudos 2026-06-13 12:28:34 op Het manoeuvreren van een schip is een kunst
En niet even een briefje achter de ruitenwisser he....
2 kudos 2026-06-11 11:33:02 op Rellen kijken in Noord-Ierland
Collateral damage
0 kudos 2026-06-10 21:27:04 op Steeldrumman kent alles
Zal wel uit een steelbende wezen.
9 kudos 2026-06-09 16:32:15 op Kijk mij eens..
Ach......is die ene hersencel die hij had ook nog kapot....
3 kudos 2026-06-07 11:16:07 op Tette in de slingshot
Ik kwam er na 4 keer kijken pas achter dat er rechts van haar nog iemand zit.
4 kudos 2026-06-05 14:41:09 op Ben je lekker aan het maaien
Lamlul......
26 kudos 2026-06-01 11:36:10 op Stuurfoutje
Lever rijbewijs maar in en 5 EMG's achter elkaar. En nog even die lantaarnpaal recht zetten.
46 kudos 2026-05-30 13:41:57 op Even Mama appen
Ik hoop dat zijn telefoon naar de kl*te is.....
1 kudos 2026-05-28 07:19:21 op Zwaartekracht versus SUV
Wel een sufferd
0 kudos 2026-05-09 18:48:47 op Gevecht in warenhuis
Ouders....kijken we even mee?
5 kudos 2026-05-08 14:39:17 op Krijg gewoon een mep
"Dat vind ik erg vervelend", ja en de automobilisten die er niet door kunnen vinden dat ook erg vervelend......muts. tussenstand 1-1
40 kudos 2026-05-07 11:12:53 op BREEK: Ali B. de bak in
Trali B
4 kudos 2026-04-29 09:36:47 op Blokkeeropa heeft geen rijbewijs meer
of dat van zijn kleinkinderen.....en dan maar hopen dat er geen ambulancebroeder naar binnen hoeft. Kijken of hij dan zijn belofte nakomt en de volgende keer weer op de grote weg gaat zitten.
60 kudos 2026-04-29 09:31:47 op Blokkeeropa heeft geen rijbewijs meer
Heeft pakweg 40 jaar auto gereden en gaat nu ineens lopen zeiken.
48 kudos 2026-04-25 20:58:16 op XR gekkies worden van A12 gehaald
Andersom.......aan zijn voeten wegslepen en met zijn bek over het asfalt. Vervolgens een boete van 1000 euro en een strafblad. Is het snel over met die protesten.
3 kudos 2026-04-22 13:40:30 op Heb je wel je riem om?
Hij heeft alweer mazzel.....
0 kudos 2026-04-21 21:07:55 op Welcome in the world of a girl
waren 10 Turken....die tutteren altijd.
0 kudos 2026-04-17 20:51:14 op Pauperzak breekt in om fatbike te stelen
ik ga meer geen bingo roepen.....
-1 kudos 2026-04-12 19:04:12 op Balanceren kan je leren, ook op een loopbil!
nu aan de voorkant....
1 kudos 2026-03-29 10:41:00 op Ballenraapmachine
Was de eerste niet goed dat er een tweede is gemaakt?
-10 kudos 2026-03-26 14:44:38 op Behoorlijke beuker op de Nürburgring
Hoe omschrijf je dit op het schadeformulier?
5 kudos 2026-03-26 12:06:18 op Ondertussen bij jeugdzorg..
Ik zeg dienstplicht.....
3 kudos 2026-03-25 12:42:15 op Scooter wil niet stoppen
Gregorius. .......
1 kudos 2026-03-22 14:56:46 op Aanhangwagen met dj-apparatuur verspreid over de snelwg
Rene, bij plaatje 1 ook even je naam weghalen...
-1 kudos 2026-03-22 10:32:16 op Landing op de golfbaan
Hole in one
-36 kudos 2026-03-13 18:09:52 op We springen het weekend weer in!
Doe is normaal.....
-8 kudos 2026-03-12 16:42:01 op Oepsiewoepsie!
nooit gebruikt en nu al naar de klote.....
0 kudos 2026-03-10 20:48:21 op We gaan even schorsen voor de iftar
hand.....lees land
41 kudos 2026-03-10 18:50:12 op We gaan even schorsen voor de iftar
Als je zo graag wilt vreten ga je toch lekker de zaal uit......randdebiel.
26 kudos 2026-03-10 12:53:56 op Enige in Nigeria
Ook toevallig......ik heb hier de kentekenplaten liggen als aandenken.
8 kudos 2026-03-05 09:14:03 op Meid gaat haar vriend ophalen.
schijnt ze elke dag te doen......niemand kijkt er meer van op.
0 kudos 2026-02-28 09:32:54 op Pepperspray part deux
-weggejorist-
12 kudos 2026-02-25 20:02:30 op In de water plassen
Hij heeft in ieder geval al last van de ziekte van Heineken.....
-3 kudos 2026-02-24 13:46:41 op Verveelio wil even voorkruipen
Ik had gelijk de tassen op de weg gezet. Kijken of tie door was gereden....
-19 kudos 2026-02-17 15:08:59 op Motormuis wil alleen even iets aangeven bij politie
schijnbaar was het niet noodzakelijk want ze staan bij het volgende verkeerslicht gewoon te wachten.
0 kudos 2026-02-16 18:20:33 op Kinderneuker Youness krijgt Nederlandse nationaliteit niet
-weggejorist-
6 kudos 2026-02-14 13:52:47 op Valentijnsdag
Ik zat te wachten tot hij haar een kopstoot ging geven.....
15 kudos 2026-02-07 15:48:46 op Geronseld om explosieven te leggen
Tv, Internet, playstation......en dan de politiek maar zeggen dat het er echt niet het Hilton is.....
3 kudos 2026-02-06 16:22:35 op Dikke bak gekocht
Doe mij maar een Lada Sport.
8 kudos 2026-02-05 13:11:05 op Agent die vrouw schopte duikt onder met gezin
Ik blijf het zeggen......socialal media account koppelen aan persoonsgegevens en inloggen met digid. Is zo'n bedreiger binnen 5 minuten achterhaald. En dan zwaar straffen. Binnen no time ben je van dit soort ellende af.
4 kudos 2026-02-05 13:04:12 op Toeristje plagen..
Bingo....
-3 kudos 2026-02-04 20:39:00 op Mannen willen maar één ding
Zijn dat artsen of de cliniclowns?
19 kudos 2026-02-03 09:05:32 op Normale dag in 't Zuid-Amerikaanse voetbal
Allebei rood. Stelletje kleuters.
-60 kudos 2026-02-03 08:16:20 op Vandaag is lunedi
De binnenvoering komt eruit!
1 kudos 2026-02-02 15:13:50 op 2 auto's
Koos, wie heeft hier nou voorrang?
Topcomment 409 kudos 2026-02-02 15:11:34 op Grote knul wordt geadopteerd
Jezus, als die gaat schijten heb je aan een poepzakje niet genoeg. Moet je een rol vuilniszakken meenemen.
72 kudos 2026-02-01 17:17:41 op Even oefenen voor de maandag
Waarom moeten die vrouwen na de drop allemaal gaan jongleren met die tieten?
67 kudos 2026-01-29 09:39:08 op 83-jarige vrouw ramt autos bij het stoplicht
Nooit meer laten rijden.....ik denk dat ze nooit meer kan rijden.....