DumpStats voor Pietak

4,198 +4771 -573

Kudos

#15746 (Top 4.9271%)

Kudos/dag 0.98
Kudos/reaguursel 12.53
Meeste kudos op 1 reaguursel 541
Minste kudos op 1 reaguursel -98

335

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.08
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 18.2
Reacties per reaguursel 0.48
Meeste reaguursels op 1 dag 4
Aantal x weggejorist 7
Geregistreerd op 25-07-2013
Eerste reactie op 11-10-2014

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-4 kudos 2026-06-15 09:08:58 door kareltje1 op WK? Wat is dat?
Het is maar goed dat Trump geen sportschoenen draagt. Anders hadden we misschien wel kunnen denken dat er een steekje bij hem los zou kunnen zitten. Gelukkig bewijzen zijn schoenen het tegendeel!

2 kudos 2026-06-03 14:52:52 door Freddy Kreuger op Limburgse nazaat van Djengis Khan
Het was een grote charlatan en fantast. Liep te pronken met andermans veren (medailles). Ook zijn uniform is een allergaartje waar niks van klopt. In het wereldje van veteranen werd hij uitgekotst.
Een koekwaus die opgesloten had moeten worden.

12 kudos 2025-06-26 10:23:22 door Zjwikhoofd op Fakkelmax catch & release
Meen je nou werkelijk dat dit soort figuren ooit iets willen oplossen? Ze willen alleen zelf in de aandacht staan.

28 kudos 2025-06-26 08:29:20 door Poita op Fakkelmax catch & release
Hij zou het met zijn handelswijze geen 24 uur uithouden in de gebieden waar hij voor "opkomt"

3 kudos 2024-10-03 14:52:55 door Flappergasted op Wo2 bom doet biem op Japans vliegveld
De springstof die de geallieerden gebruikten wordt in de loop van de tijd steeds instabieler en kan dus spontaan ontploffen. De Duitse springstof uit die tijd wordt over het algemeen juist stabieler in verloop van jaren. Daarom zijn geallieerde vliegtuigbommen vaak riskanter dan de Duitse bij het ruimen.

12 kudos 2024-10-03 11:06:34 door Zwamkast op Wo2 bom doet biem op Japans vliegveld
En er in Nederland mensen zijn die bommen uit de Tweede Wereldoorlog onder hun bagagedrager mee naar huis nemen om even te kijken wat het is.

2 kudos 2023-12-06 21:08:26 door Pietak op Powned belaagd bij Sunneklaasfeest op Ameland
@T33N | 06-12-23 | 19:36: Omdat ik van mijn brommer werd gereden en op de grond lag. De automobilist ging er vandoor. Toen ik overeind krabbelde kon ik iig het kenteken niet meer lezen omdat de auto uit zich was.

0 kudos 2023-11-22 08:12:07 door nikolaiOsaka op Vrouw is boos op bouwmensen
Ik heb ook nachtdiensten gedraaid.

En het laatste wat je nodig hebt is een stel bouwvakkers naast je deur die de gehele ochtend aan het beuken zijn.

Maarja, ze moeten een keer toch? Dus om nou in m'n badjas en teenslippers daar een partij te gaan lopen schreeuwen omdat iemand zijn werk doet? Nee dat niet.

Oordopjes in, scheut rum erbij en slapen maar.

5 kudos 2023-03-23 10:49:50 door estaban2 op Donker weggetje rijden
@Sunesson | 23-03-2023 | 11:09:
Omdat ie die opgezocht had via google en het woord gekopieerd heeft.

16 kudos 2023-03-23 10:09:30 door Sunesson op Donker weggetje rijden
Waarom schrijf jij bullbar met een hoofdletter en het woord waarom niet? Precies!