4,198 +4771 -573
Kudos
#15746 (Top 4.9271%)
| Kudos/dag | 0.98 |
| Kudos/reaguursel | 12.53 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 541 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -98 |
4,198 +4771 -573
Kudos
#15746 (Top 4.9271%)
| Kudos/dag | 0.98 |
| Kudos/reaguursel | 12.53 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 541 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -98 |
335
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.08 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 18.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.48 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 7 |
| Geregistreerd op | 25-07-2013 |
| Eerste reactie op | 11-10-2014 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-4 kudos 2026-06-15 09:08:58 door kareltje1 op WK? Wat is dat?
Het is maar goed dat Trump geen sportschoenen draagt. Anders hadden we misschien wel kunnen denken dat er een steekje bij hem los zou kunnen zitten. Gelukkig bewijzen zijn schoenen het tegendeel!
1 kudos 2026-06-09 15:39:33 door nieuwsgierige pelg op Russische locomotief stoppen met een drone
Het ontsporen van de trein op zich, verwringt al heel wat sporen.
0 kudos 2026-06-09 13:16:36 door Kameleon4 op Russische locomotief stoppen met een drone
met een simpele drone? vind het al knap dat hij de locomotief te pakken heeft, die ploegen ook zonder moeite een hele vrachtwagen van de rails
2 kudos 2026-06-09 07:40:48 door spaceface op Russische locomotief stoppen met een drone
Ik hoor het al. De beste stuurlui staan aan wal.
-4 kudos 2026-06-09 07:38:22 door Ikweetni op Russische locomotief stoppen met een drone
Dan doet de locomotief het nog, staat ie er alleen naast.
42 kudos 2026-06-09 07:18:21 door Strumpfenpfeiffer op Russische locomotief stoppen met een drone
Bel ze ff, goed idee.
2 kudos 2026-06-03 14:52:52 door Freddy Kreuger op Limburgse nazaat van Djengis Khan
Het was een grote charlatan en fantast. Liep te pronken met andermans veren (medailles). Ook zijn uniform is een allergaartje waar niks van klopt. In het wereldje van veteranen werd hij uitgekotst.
Een koekwaus die opgesloten had moeten worden.
1 kudos 2026-05-12 11:37:29 door Pietak op Wil u graag dood?
@ChristopherW | 12-05-26 | 13:12: Miles per hour?
-1 kudos 2026-05-12 11:36:13 door NatteKiwi op Wil u graag dood?
Deze gaat mongol per uur. Of - inderdaad - kutmongol per uur.
0 kudos 2026-05-12 11:12:32 door Rest in privacy op Wil u graag dood?
Wat precies is 'mega per uur'?
5 kudos 2026-02-12 23:41:44 door KauwgomChallenge op Flinke postzakken
Deze tepels kun je pijpen
-1 kudos 2026-02-12 14:19:47 door BroodjeEiersalade op Flinke postzakken
Geef mij maar pijpen
12 kudos 2026-02-12 12:42:22 door Ferryvoutgout op Flinke postzakken
Peuken?! Dat zijn hele sigaren, joh!
3 kudos 2026-01-22 13:36:06 door Shigoya op Waarom we geen Wendy's hebben in Europa
@JeOmaOpEenHoutvlot | 22-01-26 | 11:33: Door een dergelijke constructie is Claire's in Europa zowat overal ook failliet gegaan.
11 kudos 2026-01-22 10:33:25 door JeOmaOpEenHoutvlot op Waarom we geen Wendy's hebben in Europa
De winst in Europa is nul, want hier worden alleen maar kosten gemaakt. Wat overblijft, verdwijnt als 'management fees' naar de Kaaimaneilanden.
10 kudos 2025-12-23 14:38:58 door Gruune_knuppel op Politie ontruimt monumentaal kraakpand in Rotterdam
Je staat nu in de min, maar ik ben het met je eens hoor. Ik denk dat alle insta en tiktok aids platformen dit helaas niet echt in de hand werken.
-1 kudos 2025-11-24 15:15:20 door nieuwsgierige pelg op Potje rugby in Cardiff
Maakt niet uit: deelnemen is belachelijker dan winnen.
23 kudos 2025-11-24 13:00:53 door plwdr op Potje rugby in Cardiff
De toeschouwers.
17 kudos 2025-11-21 23:10:13 door BertHoeMeinWille op Klein meisje op grote motor
Ja, en waarom eigenlijk, vraag je je dan af.
21 kudos 2025-08-27 12:38:14 door BlankepitRuwebolster op Buurman is boos
Hoor op het einde ook iemand roepen "ze hebben hem geslagen". Dat verklaard de bloedneus?
12 kudos 2025-06-26 10:23:22 door Zjwikhoofd op Fakkelmax catch & release
Meen je nou werkelijk dat dit soort figuren ooit iets willen oplossen? Ze willen alleen zelf in de aandacht staan.
28 kudos 2025-06-26 08:29:20 door Poita op Fakkelmax catch & release
Hij zou het met zijn handelswijze geen 24 uur uithouden in de gebieden waar hij voor "opkomt"
0 kudos 2025-06-26 08:10:06 door Pietak op Fakkelmax catch & release
was = wat
0 kudos 2025-02-27 16:33:08 door TrustMeImAnEngineer op Huzarenstukje van het Braziliaanse leger
Motor lijkt me dan nog beter... Veel legers hebben al de electrische versies, omdat ze zo heerlijk stil zijn..
2 kudos 2025-02-26 16:04:24 door petezahur op Ik ga verhuizen en ik neem mee...
Zas
10 kudos 2025-02-26 10:17:09 door lijn 10 op Ik ga verhuizen en ik neem mee...
Bar veel waarschijnlijk.
13 kudos 2025-02-03 21:53:56 door Pussylover79 op Effe gluren
Alles verder goed?
4 kudos 2025-01-29 12:19:23 door dumperttjo op Maarten probeert een schoollunch
Ik zou haar doen
6 kudos 2024-12-18 09:08:01 door Twentseplopkabouter op Spider-Man bij hotel
Je moet mensen met voetbalshirts ook uitlachen. Daar zijn die mens menschen voor.
6 kudos 2024-12-18 09:06:48 door Loosecanon op Spider-Man bij hotel
W88? Skibidi voor je.
3 kudos 2024-10-03 14:52:55 door Flappergasted op Wo2 bom doet biem op Japans vliegveld
De springstof die de geallieerden gebruikten wordt in de loop van de tijd steeds instabieler en kan dus spontaan ontploffen. De Duitse springstof uit die tijd wordt over het algemeen juist stabieler in verloop van jaren. Daarom zijn geallieerde vliegtuigbommen vaak riskanter dan de Duitse bij het ruimen.
12 kudos 2024-10-03 11:06:34 door Zwamkast op Wo2 bom doet biem op Japans vliegveld
En er in Nederland mensen zijn die bommen uit de Tweede Wereldoorlog onder hun bagagedrager mee naar huis nemen om even te kijken wat het is.
0 kudos 2024-03-06 12:13:23 door Tabasco1 op Onbekend slijm op de vloer..
Randy, Is that you?
0 kudos 2024-01-26 18:35:53 door DiePanzerVorwaerts op Dingen van trappen en hellingen gooien
De smiley op het end maakt je reaguursel extra kudt.
6 kudos 2024-01-26 10:01:26 door McGuyer op Dingen van trappen en hellingen gooien
Vandalisme komt eerst in mij op
38 kudos 2024-01-07 23:36:06 door DaGonz op Ff knutselen
Zas
2 kudos 2023-12-06 21:08:26 door Pietak op Powned belaagd bij Sunneklaasfeest op Ameland
@T33N | 06-12-23 | 19:36: Omdat ik van mijn brommer werd gereden en op de grond lag. De automobilist ging er vandoor. Toen ik overeind krabbelde kon ik iig het kenteken niet meer lezen omdat de auto uit zich was.
6 kudos 2023-12-06 18:36:55 door Rest in privacy op Powned belaagd bij Sunneklaasfeest op Ameland
En waarom had je geen kenteken?
0 kudos 2023-11-22 08:12:07 door nikolaiOsaka op Vrouw is boos op bouwmensen
Ik heb ook nachtdiensten gedraaid.
En het laatste wat je nodig hebt is een stel bouwvakkers naast je deur die de gehele ochtend aan het beuken zijn.
Maarja, ze moeten een keer toch? Dus om nou in m'n badjas en teenslippers daar een partij te gaan lopen schreeuwen omdat iemand zijn werk doet? Nee dat niet.
Oordopjes in, scheut rum erbij en slapen maar.
16 kudos 2023-11-21 16:06:19 door Vortexx op Vrouw is boos op bouwmensen
Ga maar eens nachtdienst lopen sukkel, dan piep je wel anders.
1 kudos 2023-11-17 12:31:32 door Fiets op Eveline is goed nat
Apeldoorn, miskleun.
2 kudos 2023-11-11 23:16:04 door Het Vragevuur op Johan loopt leeg over KOZP
Ik ben niet roze, maar beige. Of gewoon blank, dat begrijpt iedereen.
1 kudos 2023-11-11 21:33:55 door piet selderie1116675 op Johan loopt leeg over KOZP
https://www.dumpert.nl/item/66...
7 kudos 2023-11-11 19:25:14 door stringvanoma op Johan loopt leeg over KOZP
In het weekend ben ik altijd blauw.
6 kudos 2023-11-09 17:35:38 door Rocket science op Avondje uit in Manchester
En is de modepolitie wel op de hoogte gesteld?
0 kudos 2023-04-11 09:25:52 door 666Paulito op Even sigaretje aansteken
-weggejorist-
5 kudos 2023-03-23 10:49:50 door estaban2 op Donker weggetje rijden
@Sunesson | 23-03-2023 | 11:09:
Omdat ie die opgezocht had via google en het woord gekopieerd heeft.
3 kudos 2023-03-23 10:15:31 door Rest in privacy op Donker weggetje rijden
Voor alle loslopende stieren!
16 kudos 2023-03-23 10:09:30 door Sunesson op Donker weggetje rijden
Waarom schrijf jij bullbar met een hoofdletter en het woord waarom niet? Precies!
2 kudos 2023-02-09 13:39:26 door RauweRoomboteR op Komt wel dichtbij zo
Ja die voldoet niet aan de Europese norm ofzo begreep ik