DumpStats voor Patrickos

584 +586 -2

Kudos

#44544 (Top 13.9382%)

Kudos/dag 0.56
Kudos/reaguursel 53.09
Meeste kudos op 1 reaguursel 404
Minste kudos op 1 reaguursel -2

11

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.01
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 33.7
Reacties per reaguursel 0.55
Meeste reaguursels op 1 dag 3
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 03-12-2021
Eerste reactie op 28-01-2023

Black Friday Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2025-02-16 10:54:54 op Idioot racet door Rotterdam
Helaas is dit veelal vaker anders gebleken. Kennen we oud-gastel nog? Daar 4 doden en de veroorzaker overleed. Zoveel andere voorbeelden van dit. Bestuurder overleeft het bijrijder en omstanders vaak niet helaas. En dan jankie en huilie in rechtbank. En rare daarnaast is dat dit soort types altijd een advocaat standaard in hun telefoon hebben staan.

0 kudos 2025-07-18 13:43:53 op Altijd haast in Rotterdam
@Andre37488136 | 18-07-25 | 12:55: Het is in vaktermen een verkeersregelinstallatie (VRI). Het regelt namelijk het verkeer. Het woord stoplicht is een alledaagse benaming en heeft met name te maken met het rode licht, waarbij je dient te stoppen als verkeersdeelnemer.

7 kudos 2025-11-15 15:05:07 op Knallen door rood
Ah het standaard fb antwoord tegenwoordig.

42 kudos 2024-02-21 18:25:54 op Beelden ongeluk Lochem
Als veiligheidskundige ben ik het helemaal met je eens. Daarnaast zagen wij nog wat opvallends op de beelden. Op ongeveer 0.35 is te zien dat men uit de lift stap, netjes een valgordel aanheeft, maar niet aanhaakt.
Daarna loopt men onder een hangende last door. Beide acties zijn NOT DONE. Mogelijk, en dat is echt theorie, had het effect op de medewerkers beperkt kunnen zijn als men, in ieder geval de 2 die uit de lift stapten, hun PBM juist gebruikt en NIET aan de andere kant van de last waren gaan lopen.
Nog een vraag die in mij opkomt: waarom 2 verschillende manieren van hijsen (hijsjuk links, en normaal hijshaak met oog) op het bruggedeelte.
Het is allemaal gissen wat de oorzaak is, maar feit is dat dit het 2e dodelijke ongeval is met een kraan in kleine 3 weken tijd. Benieuwd naar het onderzoek vanuit de overheid. Verder rest alleen nog maar een condoleance aan de nabestaanden, en goede nazorg aan de getuigen.