DumpStats voor Opbokkert

2,216 +2470 -254

Kudos

#24031 (Top 7.5195%)

Kudos/dag 1.34
Kudos/reaguursel 11.72
Meeste kudos op 1 reaguursel 368
Minste kudos op 1 reaguursel -36

189

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.11
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 11.2
Reacties per reaguursel 0.24
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 3
Geregistreerd op 11-12-2021
Eerste reactie op 11-12-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-11 kudos 2026-06-24 22:11:39 op Verhitte tokkie op de A10
Lees ik hier een onderliggend PRO/D66 argument om kutgedrag goed te lullen?

6 kudos 2026-06-22 16:12:18 op De Rode Baron
Mitsi, altijd top!

12 kudos 2026-06-18 08:10:17 op Even een oeps momentje
Djylano de Huilstruik beleeft ook eens iets in zijn treurige leven. En dan interesseert het hem ook nog niet. Stoer man!

5 kudos 2026-06-14 18:52:37 op Indiaas militair transportvliegtuig crasht van landingsbaan af
Neuswiel lijkt recht te staan, en hij rijdt ook even rechtdoor. Ik zie wel de propellers iets verschillen van toerental, misschien een niet in reverse gekomen, de ander wel --> van de baan af. Maar wel vreemd: ik zie niet maximaal rechts oer erin gan om weer richting baan te sturen. Anyway.... mand.
En RIP, blue skies forever!

5 kudos 2026-06-10 13:19:55 op Eet smakelijk, even zitten
Zijn moeder beveelt hij. Zijn vader kent hij niet. Net als de woorden 'discipline', 'sociaal' of 'zelfreflectie'. Heb je zo een goed beeld?

4 kudos 2026-06-09 11:04:33 op Spelen met VR bril
Dom wicht. Maar de vraag 'waarom film je je overloop?' is wat mij meer bezighoudt.

54 kudos 2026-05-28 14:56:46 op Wees gewoon duidelijk
Als een dame 'nee' zegt, bedoelt ze 'misschien'.
Als de dame 'misschien' zegt, bedoelt ze 'ja'.
Als ze 'ja' zegt, is het geen dame.

1 kudos 2026-05-05 16:52:44 op Carrièreswitch du jour
Waarschijnlijk dan twee ton bij Tata. Het is gewoon hypocriet. Deze man van Milieudefensie naar een van de grootste vervuilers, Wim Kok van de vakbeweging en PvdA naar diverse mooie commissariaten bij grote bedrijven, het is gewoon ordinair zakkenvullen. Niet dat ik ze daarin ongelijk geef, maar om je principes zo (letterlijk!) te koop te zetten.... dan geloofde je het dus zelf ook al niet.

23 kudos 2026-05-03 17:54:11 op HANDEN OMHOOG
Is gewoon precies wat de agent doet: haar werk. Dat bestaat uit het handhaven van de wet, en als broccoli van straat halen daaronder valt doet ze dat.

7 kudos 2026-04-12 10:23:14 op Gamehal uitgespeeld
Eens met je opmerking, maar Merci is een doosje chocolade. *mercy

10 kudos 2026-03-25 20:00:49 op Vrachtwagenchauffeur heeft haast
Als je dit kent..... oud (net als ik)
Uit Stille Willie van de BB Band, en geen Darude - Sandstorm

2 kudos 2026-03-20 18:18:22 op Franse matroos wil fit bijven
Ik kan je verklappen dat dat ook uitgezet kan worden. En dat militaire of andere stiekemerds dat ook vaak doen.

-12 kudos 2026-02-17 16:57:16 op Buurvrouw en buurvrouw gingen uit tanken
Kort stukje stevig ijzerdraad in het vulpistool en je zet 'm vast. Ik ben niet van het fonds, dat ik als Malle Henkie daar 5 minuten dat vulpistool vast ga staan houden.....

4 kudos 2026-02-17 16:48:29 op Motormuis wil alleen even iets aangeven bij politie
@Aleksandr | 17-02-26 | 16:11:
De vrijstelling is voor politie niet conditioneel, maar algemeen. De agent bepaalt wanneer hij/zij die gebruikt, zonder het overige verkeer in gevaar te brengen of te hinderen. Ambu, brandweer en overige diensten die met OGS rijden moeten expliciet toestemming hebben van hun meldkamer, en hebben alléén vrijstelling als ze met OGS rijden. Makkelijk hè?

0 kudos 2025-08-20 11:13:15 op Thomas ouwe
Deze knullen weten echt niet hoe dat moet, vermoed ik. Hun moeder of de huishoudster dweilt altijd voor ze.

12 kudos 2025-07-08 20:30:55 op Enschede gooit fatbikes in de ban
Iedere elektrische fiets is een 'rijwiel met hulpmotor' oftewel brommer. Dus simpel: minstens 16 zijn, rijbewijs AM hebben, en verzekering kopen voordat je gemotoriseerd kan. Tot die tijd zijn je benen ervoor om je voort te bewegen en je geduld om te oefenen tot je 16 bent. Opa heeft gespreuken.

70 kudos 2025-07-08 20:14:41 op Enschede gooit fatbikes in de ban
De wetgever had nooit een elektrische fiets moeten toestaan, anders dan 'rijwiel met hulpmotor', waarvoor je 16 jaar oud moet zijn en rijbewijs AM moet hebben. Hoe fokking moeilijk is het dit zo in te voeren? Makkelijker te handhaven, zodra er een motor (willekeurig wat voor eentje) opzit is het een brommer en moet hij verzekerd zijn. Punt. En Mand.

6 kudos 2025-07-07 17:24:28 op Woonboot in Texas
Ach jochie toch..... de wereld is hard, wen er maar aan.

-1 kudos 2025-06-22 19:58:16 op Brand in waalhaven
Wow! Een bewegende foto, het wordt steeds gekker met AI!

6 kudos 2025-06-08 12:38:38 op Knietje aan de grond
Ze hadden het al 3 keer eerder geprobeerd, maar de regie vond dit het beste shot.

144 kudos 2025-05-24 16:27:52 op Hasselhoff ft. Matthias Reim
Je wilt er eigenlijk niet voor uitkomen. Je schaamt je misschien zelfs een beetje dat je tot het eind gekeken of in ieder geval geluisterd hebt. Maar dit klinkt toch prima!