DumpStats voor Mbryo 👶

167 +195 -28

Kudos

#69657 (Top 21.7963%)

Kudos/dag 1.4
Kudos/reaguursel 3.48
Meeste kudos op 1 reaguursel 28
Minste kudos op 1 reaguursel -9

48

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.4
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 13.1
Reacties per reaguursel 0.27
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 26-02-2026
Eerste reactie op 26-02-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

28 kudos 2026-04-24 11:01:50 op Dit is geen motorpad
Dit lollig bedoelde filmpje explodeert in het gezicht van de uploader c.q. motorsukkel.

23 kudos 2026-06-16 19:51:59 op Nest bouwen
Zonder bierbuik en bilspleet, ook.

16 kudos 2026-05-08 10:25:23 op Zwijnenbende
Zwijnenneukers-muziek

7 kudos 2026-06-08 21:42:22 op Lekker zwemmen met dit weer!
Sitting on a highway in a broken van
Thinking of you again
Guess I have to hitch hike to the station
With every step I see your face
Like a mirror looking back at me
Saying you're the only one
Making me feel I could survive
I'm so glad to be alive
Nowhere to run and not a guitar to play
Messed up inside and it's been raining allday
Since you went away
Manhattan Island Serenade

Ik zit hier op de snelweg met een lege tank
Regen klettert op het dak
Ik zal nu wel naar huis toe moeten liften
Ik denk aan jou bij elke stap
In de verte blijft de Transit staan
Ik kom nooit meer van je los
Ik zie de Caltex in de nevel
Olievlekken op de Maas
Ik loop wel door maar ik kan nergens heen
'T regent nog steeds en ik voel me zo alleen
Nu 'k je nooit meer zie
Oude Maasweg kwart voor drie

7 kudos 2026-05-16 20:02:50 op LIVE: Meekijken met Max
Ik wil ook van die stroboscooplampen! scheelt een hoop wachten zo te zien.

6 kudos 2026-06-17 15:31:32 op Heldere boodschap
Zonder de naam en data betreft dit een gedicht van Schippers zelf, uit de jaren 70.

6 kudos 2026-06-06 11:34:06 op Totale mafklapper op de weg
Het filmpje eindigt vermoedelijk net voordat de dashcammer, nog steeds totaal overstuur van het onrecht, de kruising blokkeert.
Ik verwacht het filmpje daarvan op zijn laatst morgen, gemaakt door de volgende met een onverdiend rijbewijs.

5 kudos 2026-06-09 18:06:41 op De Stelvio opjakkeren
Nee Jackson, dit zou iedereen geweldig vinden als ie het op een afgezet stuk weg zou doen.

1 kudos 2026-06-09 18:02:32 op Kijk mij eens..
@VijfEuro | 09-06-26 | 17:56: ...Ehh, ach laat ook maar...

1 kudos 2026-06-16 21:14:00 op How het gemaakt is
Dit zijn van die tassen die niemand wil, en ook niet een tweede keer gebruikt.

0 kudos 2026-03-17 15:41:30 op De Vier Jaargetijden in lichtjes
Mooi gemaakt!
Maar moeten die langere rode noten op bv 0:44 dan ook niet langere strepen geven?

0 kudos 2026-06-09 18:03:58 op Kijk mij eens..
Een pak van 100% mensenleer.

0 kudos 2026-06-24 16:07:19 op Closeup eekhoorn die paardenbloem eet
@asdfaghzsc | 24-06-26 | 14:54: Eens, het klinkt als chips eten.
Maar niet compleet verpest, het blijft wat mij betreft een fijn filmpje.

0 kudos 2026-06-24 16:12:46 op Afslagje gemist
@G.Kalf | 24-06-26 | 13:05: Dat zou evolutionair een stap zijn: dat die motorrijder een "volgen" signaalbord gebruikt. Om dan te gaan vechten op de eerstvolgende P.

0 kudos 2026-06-24 16:14:47 op Afslagje gemist
@RemkoNHN | 23-06-26 | 21:31: HeEEEEEEEEENG!

0 kudos 2026-05-03 17:12:31 op Eerste stukje alleen op de motor
40 jaar geleden deed ik het precies zelfde op mijn aller- aller- eerste ritje op een crossbrommertje. Ik vergat het gas los te laten en reed al remmend tegen een muur. Naast een beetje schaamte, was ik vooral acuut verliefd op brommers/motoren.
Een beetje compassie voor dit kind mogen we wel hebben.

-1 kudos 2026-05-16 15:46:25 op Oeh een tunnel
Klopt wel. Mijn kat schijt bij barre temperaturen gewoon 1 meter buiten het luikje, en rent dan weer snel naar binnen.

-2 kudos 2026-06-01 21:42:32 op NASCAR op z'n Frans
Ze hebben wel dezelfde sympathieke klapraampjes zoals ooit in de 2CV. Maar verder is het een kinderbrommer voor hogeropgeleiden.

-5 kudos 2026-06-01 15:08:53 op Dumpert slowTV
op 2:41 hoor je het avondeten nog