DumpStats voor Lam_Bik

4,643 +5069 -426

Kudos

#14651 (Top 4.5844%)

Kudos/dag 3.16
Kudos/reaguursel 20.73
Meeste kudos op 1 reaguursel 946
Minste kudos op 1 reaguursel -89

224

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.15
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 10.5
Reacties per reaguursel 0.42
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 16-06-2022
Eerste reactie op 16-06-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

56 kudos 2026-06-07 08:41:01 op Vechten in Mallorca
Je zal op Mallorca wonen. Ieder jaar die invasie van west Europese gelukszoekers die zich niet normaal kunnen gedragen.

10 kudos 2026-05-30 09:29:23 op Alexia doet dansje
Is ze bij oma Beatrix op bezoek? Die was ook wel van de vieze spelletjes. Schijnt ook goed bier te kunnen halen.

32 kudos 2026-04-29 17:07:17 op Dikke schijt eraan..
Deze jongen heeft gewoon om 5 uur nog even bijgepakt en is toen aan het werk gegaan.

5 kudos 2026-04-11 19:19:22 op Glijbaan is voor kids
"Leuke moeder" zoals de held Harry Vermeegen altijd zei.

2 kudos 2026-03-16 14:23:22 op Metro , New York
Ben je ineens van de ratten besnuffeld.

7 kudos 2026-02-17 13:16:00 op Kleine nachtclub
Niet nodig om deze mensen te kleineren..

3 kudos 2026-02-16 20:31:11 op Carnaval in Brazil
Nee hoor. Ga er maar eens heen en kijk hoe prachtig de vrouwen het vinden dat je uit Europa komt.

0 kudos 2025-12-21 14:25:06 op Miami vanuit de stuurhut
Mooi uitzicht vanaf boven maar als calvinist heb je in Miami weinig te zoeken.

145 kudos 2025-11-06 15:27:06 op Shein demonstratie
Als je van je zolder komt dan zul je zien dat het internet en de hangtieten van je moeder geen goede referentie zijn voor tieten over de rest van de wereld. Lekker boven blijven dus.

4 kudos 2025-11-02 14:58:19 op Ff omdraaien dat bord
Was het om een overleden iemand te eren of waren ze weer bang om ongenadig op de kloten te krijgen? Je weet het nooit bij deze weglopers.

8 kudos 2025-08-20 15:35:21 op Sail is weer begonnen
Gaan ze nu vanwege Sail heel de a10 een weekend onder water zetten?

29 kudos 2025-08-08 18:39:32 op Vakantiekapitein
De stuurlui stonden nog aan wal..

-3 kudos 2025-08-08 18:35:54 op Stink ik?
Napolyamoreus

6 kudos 2025-08-08 16:57:26 op RIP Vitesse
Een op-de-pof club

25 kudos 2025-07-30 15:03:05 op Woningen voor jongeren bijbouwen? Fuck nee!
Op zich niet gek dat er bij de bouw van 150 appartementen ook gekeken wordt naar parkeervoorzieningen. In Rotterdam is het bijvoorbeeld verplicht om bij dit soort nieuwbouw complexen een parkeergarage onderin te bouwen. Rolstoelboomer is gewoon een zure lul omdat hij waarschijnlijk zijn zure lul niet meer kan gebruiken.

-2 kudos 2025-07-01 10:25:33 op Dronken lamlul knalt met auto over de kop
Ik heb mijzelf ook wel eens schuldig gemaakt om met misschien één biertje te veel op achter het stuur te kruipen. (Laten we zeggen drie in drie uur tijd) Dan komt het eerlijk gezegd niet in mijzelf op om ook nog eens met een rotgang naar huis te rijden.