DumpStats voor Laag-Bij-De-Grond

22,258 +23344 -1086

Kudos

#3110 (Top 0.9731%)

Kudos/dag 3.82
Kudos/reaguursel 20.05
Meeste kudos op 1 reaguursel 901
Minste kudos op 1 reaguursel -87

1,110

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.19
Topreaguursels 12
Woorden per reaguursel 13.1
Reacties per reaguursel 0.3
Meeste reaguursels op 1 dag 21
Aantal x weggejorist 17
Geregistreerd op 06-07-2010
Eerste reactie op 06-07-2010

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-2 kudos 2026-06-23 11:20:32 op Wist je dat in Finland
Al zou je verliezen, je komt dichter bij een vrouw dan menig reaguurder.

76 kudos 2026-06-23 11:18:37 op Hey Koos, mag dit?
Zolang ze het veilig doen is er natuurlijk niks aan de hand.

-5 kudos 2026-06-21 11:54:23 op Zand
Zand staat bekend om zijn veelzijdige toepasbaarheid. Al eeuwen wordt zand gebruikt voor het ophogen van grond om ons te weren tegen stijgend water. En in geval van nood werd zand in zakken gestopt om nooddammen aan te leggen. Andere volkeren gebruiken het zand om een zondeling tot het hoofd te begraven, om vervolgens stenen naar diens hoofd te gooien ter vergelding van de misdaad die degene had begaan. Zand wordt ook gebruikt voor het meten van tijd.
Daarnaast is er ook een kunstzinnige stroming die zand gebruikt voor het vervaardigen van sculpturen. Naar mate van de geretardeerdheid van de kunstenaar kunnen dit prachtige voorstellingen van kastelen zijn, of banale sculpturen in de vorm van seksueel getinte situaties.

5 kudos 2026-06-19 18:05:43 op Goeiemorgen
Jouw Nederlands ziet er goedkoper uit dan een kinderbrommer.

2 kudos 2026-06-19 14:36:48 op Dumpert Hitteplan #8
Nummer 8 alweer. De blaren zitten op m'n handen en de kleine generaal.

-5 kudos 2026-06-17 16:17:51 op Nedermoppie represent!
Die heeft een grote mond! Daar moet een.... eh ... hoop geluid uit komen.

9 kudos 2026-06-17 16:15:21 op Popo mag het wel
Niet alle meldingen zijn zichtbaar. Daarnaast heeft de politie ontheffing voor dit soort acties. Verdiep je eens wat meer in wat de politie wel en niet mag, klaproos.

39 kudos 2026-06-16 09:41:47 op Bijna boven
Volgens mij viel het wel mee met de schade. Hij probeert het daarna gewoon nog een keer. Chapeau!

-3 kudos 2026-06-14 20:17:08 op Mega heftige crash op dashcam
Het knipperlicht staat gelijk aan een rood stoplicht voor het overige verkeer. Met knipperlicht hoor je vrij baan te krijgen. Dat heb ik geleerd van bepaalde huwelijksoptochten. Het is dan ook gebruikelijk om erbij te tüteren.

2 kudos 2026-06-12 10:32:36 op Berg lekt een beetje
Alsof je op de plee zit en je die eerste drempel hebt overwonnen. Langzaam drukt hij verder naar buiten, totdat er geen weerstand is, daarna spuit de rest eruit.

-1 kudos 2026-06-12 10:29:18 op Je verwacht sleutels
Door alle nattigheid, zal er geen ontbranding zijn. Deze schiet alleen losse klodders sap.

0 kudos 2026-06-10 21:00:57 op Witte kerst in juni
@Brammosopdefiets | 10-06-26 | 19:16: dat kan niet, na zo'n hagelbui heb je één grote grindbak om in te rijden. Daar weet Jos wel raad mee.

8 kudos 2026-06-10 16:54:05 op Ff een klein zetje
Netjes opgelost. Zo kan het gelukkig ook nog.

5 kudos 2026-06-10 16:50:54 op Mama appelsapYe
Mensen die van ver komen, krijgen juist geen inreisverbod. Dat is nou juist het probleem.

9 kudos 2026-06-10 15:38:22 op Doe maar een tunneltje
@De_Bonobo | 10-06-26 | 15:20: NL stond vroeger idd bekend om het poldermodel. Tegenwoordig is het steeds meer een woestijnmodel.

15 kudos 2026-06-10 14:55:35 op Zondag in Gorinchem
Filmer heeft vanmorgen zichzelf afgedroogd met een krant.

14 kudos 2026-06-10 14:53:32 op Doe maar een tunneltje
Mooie samenwwrking om allemaal door de tunnel te komen. In NL staan we midden in de tunnel te ruziën wie er helemaal terug achteruit moet. No way dat we samenwerken.

-4 kudos 2026-06-10 13:27:34 op Niks aan het handje..
Life is unpredictable; one step away from the ditch.

10 kudos 2026-06-07 09:20:23 op Karper gevangen
Dat wordt als Steve Irwin boven op die karper springen om die haak eruit te slopen. Ik zie geen andere optie

-1 kudos 2026-06-07 09:18:17 op Graag jullie mening
@AliDigitalie | 07-06-26 | 01:14: kijk hier eens even: Belessa.co. Dat is Pron met iets meer passie.

10 kudos 2026-06-06 21:28:39 op Graag jullie mening
Het mag ook in 2 vlechten. Dat is handig voor de houvast als ik uitzicht heb op die geweldige bilpartij.
Althans, dat zijn mijn hallucinaties. Want dat ga ik toch nooit meemaken.

3 kudos 2026-06-05 18:41:47 op Horror partytrick
Welke standje is dit in de gaymasutra?

6 kudos 2026-06-03 21:19:43 op De paskamer
Ik zou wel een rubber jasje in haar pashokje willen passen.

6 kudos 2026-05-24 14:38:04 op Meisje komt naar beneden
Dit is een kameel zonder zichtbare teen en met een ondeugend koppie. Meer van dit graag

3 kudos 2026-05-23 08:08:37 op Tadaaaaa
@Puinruimer | 23-05-26 | 00:01: welke buik? Er zaten 2 postzakken voor?

1 kudos 2026-05-13 20:18:42 op Ik ben boerin
Stappen met stalpoten.

0 kudos 2026-05-08 14:47:17 op Politieke bonuskaart
@Ruleaz | 08-05-26 | 12:22: hij bedoelt dat hij het deksel vd FvD is. Het is maar waar je trots op bent.

1 kudos 2026-05-08 14:45:55 op Politieke bonuskaart
@Throxar | 08-05-26 | 13:56: ja maar kunst is hartstikke wok. Dat is voor de linkse elite. Dus ik kan xspalm het niet helemaal kwalijk nemen.

5 kudos 2026-05-07 14:48:20 op De meiden onder elkaar
Jou lijkt het wel wat dat wij als reaguurders op jou geylen?

20 kudos 2026-05-06 21:56:16 op Het campinggevoel
Zacht uitgedrukt; meneer zat aan de dunne?