DumpStats voor KudtEV

1,023 +1393 -370

Kudos

#35709 (Top 11.1737%)

Kudos/dag 3.13
Kudos/reaguursel 2.92
Meeste kudos op 1 reaguursel 118
Minste kudos op 1 reaguursel -24

350

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.07
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 10.1
Reacties per reaguursel 0.13
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 5
Geregistreerd op 02-08-2025
Eerste reactie op 02-08-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

58 kudos 2026-04-05 10:13:29 op Crash in Zeeland
Omdat die mensen nog onderweg zijn van werk en bso.

47 kudos 2025-09-06 22:22:23 op Eerste keer op de scooter
Wil jij op mijn nieuwe scooter rijden? Dan doe ik het filmen. Ach, we kunnen allebei niks.

29 kudos 2025-08-22 09:41:49 op Krappe bocht
Zal niet de eerste keer zijn dat ze boel naar de kloten rijden. Dus nuttig om dit te filmen om de schade te verhalen.

19 kudos 2026-03-24 09:46:39 op Motorrijder vs wielrenboomer
Er heeft geen contact (=aanrijding) plaatsgevonden, de wielrenner heeft geen beheersing over zijn voertuig.

18 kudos 2026-04-03 09:06:58 op Dumb guy not giving way
Wen er maar aan; zij doen iets fout, jij zegt er iets van en dan moet jij je excuses aanbieden.
Als zo vaak meegemaakt.

17 kudos 2025-09-14 09:16:06 op Rondje lidl
Leer eerst eens fietsen.

16 kudos 2026-04-26 09:11:24 op Mevrouw is boos op de plisie
Ik heb de livestream gevolgd tijdens het klussen.
Waar ik van over mijn nek ging was de woordvoerster.
Die zit in een rolstoel; "Want ik ben allergisch voor de zwaartekracht."

14 kudos 2026-06-21 10:12:17 op Das pech, tent weg….
In de vorige eeuw ook veel stormen, onweersbuien meegemaakt.
Je praatte er de volgende dag over op school of werk.
Nu wordt er net gedaan of de wereld vergaat.

14 kudos 2025-09-28 09:38:07 op Rotje in de pylon
Nektasje, zegt al genoeg van zijn denkniveau.

13 kudos 2026-04-04 08:55:11 op Benzine Glitch
Als ik mijn auto stationair laat draaien krijg ik hem niet eens volgetankt.

12 kudos 2026-06-20 08:12:02 op Grote boem
OMG, waarom ?

12 kudos 2025-10-12 13:19:12 op Droppie heeft haast
Gecorrigeerd? Hij wordt afgesneden door die Belg.

11 kudos 2026-06-02 12:07:54 op Leuk zo'n roadtrip
Triest, je vakantie naar de kleauten.

10 kudos 2025-09-06 22:29:10 op Wipje op de trap
Dat wordt het nieuwe normaal.
En zij moeten dat maar accepteren.

9 kudos 2026-05-30 08:58:05 op Kinderbrommer klapt op busje
Rijinstructeur zei altijd;"Hard rijden is niet moeilijk, remmen wel." (Motorrijles)

7 kudos 2025-12-04 21:52:21 op Hoe zwaar bent u?
@Ronnie87 | 04-12-25 | 21:49: Lees eerst eens goed na voor je op versturen klikt