DumpStats voor Klapkrat

8,872 +9221 -349

Kudos

#8378 (Top 2.6215%)

Kudos/dag 6.39
Kudos/reaguursel 22.69
Meeste kudos op 1 reaguursel 680
Minste kudos op 1 reaguursel -41

391

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.28
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 19.5
Reacties per reaguursel 0.41
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 3
Geregistreerd op 05-09-2022
Eerste reactie op 05-09-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

5 kudos 2026-06-24 17:11:17 op WK ladder duiken
Buiten spelen, creatief zijn en buiten je comfortzone handelen +1.

Laten we hem maar geen trap nageven.

49 kudos 2026-06-21 11:45:44 op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
Dat is manier hoe je verbinding maakt en respect toont ondanks dat ik het bij de koning het een tikkeltje ongemakkelijk uit vind zien.

3 kudos 2026-06-19 20:23:42 op Nieuwe beelden uit Moskou
@Funk001 | 19-06-26 | 20:02:
Misschien was ik wat onduidelijk. Wat mij betreft mag de Russische minister dit zeggen, terwijl het een gatenkaas is dus prima dat hij blijft zeggen dat het de beste afweergeschut is terwijl dit echt niet zo is. Wat mij betreft hit Oekraïne Rusland nog veel harder.

Denk alleen doordat Rusland steeds meer in het nauw komt, dat Poetin met steeds zwaardere wapens komt.

-17 kudos 2026-06-19 18:54:18 op Nieuwe beelden uit Moskou
Als ik de Russische minister van defensie mag geloven, is dit het beste afweergeschut wat er is. Wat mij betreft mooi zo houden.

Overigens is de kans wel groot dat Oekraïne binnenkort zware bommen om de oren gaat krijgen zoals FAB-3000 of mogelijk zelfs de ODAB-9000.

14 kudos 2026-06-05 12:52:57 op Olé
Ondanks het prachtige filmpje voel ik bij mezelf wel wat teleurstelling. Niet gespietst, kan nog lopen. Het het had zo mooi kunnen zijn.

-1 kudos 2026-05-31 12:35:28 op Crossen met auto
Ik zie alleen maar voordelen dus prima gedaan!

43 kudos 2026-05-02 22:18:21 op Troepgooiers willen aandacht
Maar dit kan toch gewoon keihard bestraft worden? Ik zeg: kom maar door met die boete want dit gaat nergens over.

1 kudos 2026-04-18 13:18:11 op Step sneller dan tram?
Heerlijk al vond ik de afsprong wel wat matig. Nog een gouden tip voor elke reaguurder: Zet de snelheid op 0.25x.

12 kudos 2026-04-07 07:44:08 op Opa en oma pakken ‘m even anders aan
Doet me denken aan mijn opa. Met 60km over de snelweg rijden waarbij mijn ouders vervolgens zeiden dat het wel wat harder mocht. Dat was niet aan dovemans oren gericht om vervolgens met 110 km per uur door de binnenstad te scheuren.

14 kudos 2026-03-15 20:20:34 op Papa's doen lidje
Dit klinkt gewoon donders goed al dacht ik dat op 0:09 een geit te horen was.

42 kudos 2026-03-07 11:40:55 op Red een man
Ik heb het filmpje aan mijn vrouw laten zien.
Komende weken wordt de kans op hart en vaatziekten bij mij niet verminderd.

0 kudos 2026-03-03 07:44:21 op Opa heeft beet!
Opa kon de volgende dag niet meer zitten aldus de zanger die hem waarschuwde voor the ladyboy in red.

5 kudos 2026-02-21 13:13:45 op Motoragent vs scooterknul
Wow, dan heb je wel ballen en skills.
Die vent eraf tikken zal wel voelen als een orgasme.

7 kudos 2026-02-15 08:51:33 op Harry betuigt spijt
Voor de mensen die zeggen dat hij zo'n 14-15 km te hard heeft gereden i.v.m. snelheidscorrectie maar dat is onjuist. De boete is 64 euri + 9 administratiekosten voor aftrek meetcorrectie.

https://www.independer.nl/auto...

11 kudos 2026-02-06 08:11:56 op Update over kopschoppert Den Bosch
ik begrijp dat privacy een ding is en dat je niet weet wat er vooraf een ruzie is gebeurd, maar wanneer iemand afgetuigd wordt met daarbij kopschoppen, dan is wat mij betreft een vrijbrief om de beelden meteen te delen.

24 kudos 2026-01-21 12:54:29 op ID-kaart niet tonen na geluidsoverlast
Heb het filmpje inmiddels 6 keer bekeken maar wat voor butkneus is die vent die zijn ID niet wil laten zien. Dikke bek, kansloos en ook nog eens op internet slingeren. Dan ben je gewoon compleet af.

0 kudos 2026-01-17 09:10:34 op We zijn erbij!
0:54: Is dit de vrouw van Freek de Jonge?

8 kudos 2025-12-31 16:56:28 op 3x billen 3x raak
Wie van de drie... ik denk dat de middelste homo is gezien zijn reactie ten opzichte van de andere twee.

12 kudos 2025-12-31 16:50:24 op WTF in Helmond
We hebben wederom een dieptepunt bereikt. Man man man