DumpStats voor Kippenlippenleer

8,485 +8809 -324

Kudos

#8804 (Top 2.7548%)

Kudos/dag 2.89
Kudos/reaguursel 39.1
Meeste kudos op 1 reaguursel 2385
Minste kudos op 1 reaguursel -69

217

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.07
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 12.6
Reacties per reaguursel 0.71
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 6
Geregistreerd op 15-05-2018
Eerste reactie op 09-06-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-21 15:32:47 op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
Dus jij vindt dat dit soort figuren recht hebben op dezelfde zuurstof als jij en ik? Wie heeft het hier over juridisch strafbaar? Deze kerel is serieus gevaarlijk en moet gewoon preventief geruimd worden.

-1 kudos 2026-06-05 17:36:15 op VrijMiBo
vindt het meer iets voor selfie sunday...?

10 kudos 2026-05-25 21:28:09 op Politie gearriveerd om de kraan dicht te draaien
Ach, toen de volksbuurten nog blanke volksbuurten waren gebeurde dit ook. Alleen zie je dat die een moreel kompas hebben gebouwd en uit fatsoen toch met dit soort dingen gestopt zijn.

32 kudos 2026-05-12 22:27:43 op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
Zal me wel niet in dank afgenomen worden hoor maar dit is allemaal dankzij de politiek dat het zo ver komt! Er word al dagen redelijk normaal gedemonstreerd maar niet geluisterd, de komst van gelukzoekers word keihard doorgedrukt.
Ik en velen met mij zijn het zat!Linkse anusjes mogen snelwegen blokkeren zonder consequenties en als die linkse anusjes gaan demonstreren omdat iemand uitgezet word krijgen ze maar alsnog een verblijfsvergunning.
De tijd van braaf opzitten en pootjes geven is hopelijk voorbij!

55 kudos 2026-02-11 13:33:24 op Baby curling
Wacht maar tot moeders dat ziet!

13 kudos 2026-01-27 11:59:03 op Ochtend is voor koffie
Zolang die van haar groter is als die van mij zal ik niet klagen.

4 kudos 2026-01-02 19:41:14 op Jongelui hebben rotje
Ik snap het vuurwerkverbod wel als ik dit zie, het vuurwerk van tegenwoordig kan je gewoon vergelijken met een terroristische aanslag. Vroegah maakte je de blits met strijkers en met een lawinepijl was je helemaal het mannetje, maar beide niet te vergelijken met tegenwoordig.

58 kudos 2025-11-22 20:27:38 op Ik zou extra betalen..
Duur gerechtje! Er moet al 8 man betaald worden om die dikke in z'n giletje te hijsen.

0 kudos 2025-09-29 19:19:46 op Hoe was de wedstrijd?
Magisch spul dat alcohol, als je er genoeg van op hebt kan je de voelen draaien.