3,029 +3101 -72
Kudos
#19795 (Top 6.1940%)
| Kudos/dag | 0.5 |
| Kudos/reaguursel | 19.17 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 442 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -19 |
3,029 +3101 -72
Kudos
#19795 (Top 6.1940%)
| Kudos/dag | 0.5 |
| Kudos/reaguursel | 19.17 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 442 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -19 |
158
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.03 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 14.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.19 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 2 |
| Geregistreerd op | 30-12-2009 |
| Eerste reactie op | 30-12-2009 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
8 kudos 2026-06-07 00:30:56 op Plofkraker aangehouden direct na plof
@IsmaelitischZandboer | 06-06-26 | 23:46: Je weet dat VVD alleen super mega rechts is tijdens de campagne he? Daarna hebben ze er geen actieve herinnering aan
0 kudos 2026-05-05 11:52:28 op Dikke schreeuwert tijdens dodenherdenking op de Dam
-weggejorist-
11 kudos 2026-04-10 01:24:29 op Keukenspecialist flipt finaal
Lodewijk Oppenhuis
9 kudos 2023-11-02 11:54:17 op Jodenkoekspuger heeft hulp nodig
Bij de voedselbank lopen maar wel op vakantie kunnen naar Iran een paar maandjes terug... Zal wel met haar loverboy geweest zijn
17 kudos 2023-10-17 16:06:58 op Jodekoekspuugmeid was nog niet klaar
Mevrouw doet nu huilie huilie omdat zij het zogenaamd niet is van de Jodekoeken :'-)
https://nitter.cz/Meesteresblo...
12 kudos 2022-08-27 14:55:26 op Leuke schoolreunie
0.18 Nesty en Amirah Adara, rest van de namen en rugnummers moet ik jullie schuldig blijven
187 kudos 2022-06-04 13:35:03 op GroenLinks Statenlid heeft ook wat te melden over verdwenen Gino.
Ja, dit is echt. Mevrouw ging meteen als een laffe herder achter een slotje nadat er ophef over ontstond
18 kudos 2022-05-31 15:11:40 op Stormtroopers maar dan nauwkeurig
Corridor Crew, die gasten hebben een leuke serie van '... artists react to ...'. Leuke gasten met een flinke reputatie en leuke inkijkjes in de technieken achter dingen
10 kudos 2022-05-05 15:31:36 op Oorlogsgebied op Leidse
Monkey Temple zoals het Nepalese Street Food restaurant al aan geeft
140 kudos 2022-02-18 22:00:22 op 2 Scheepjes weg in 10 min
Een hipster met een knotje die een beetje tof staat te doen op de boeg and that's it?
65 kudos 2022-02-18 20:52:53 op ONZE IEP!!!!!
Met je telefoon in je klauwen je wijf commanderen te bellen, manmanman, niveautje hoor
210 kudos 2022-02-04 22:54:25 op Leuk en aardig zo'n nazorg
Het blijft toch wel het achtste wereldwonder dat die rooie Biemke aan de haak heeft geslagen
19 kudos 2021-09-28 10:57:19 op UFO gespot boven Nederland!
Deorbit burn van de Centaur upper stage van de gister gelanceerde Landsat9. Was in Nederland en omringende landen te zien rond 23.00 uur dacht ik
2 kudos 2021-09-18 16:54:35 op Even dat bordje vervangen
Godsamme zeg, de reposts de laatste tijd zijn niet bij te houden
7 kudos 2021-08-31 21:59:21 op Dagje in Kyzyl
@histor | 31-08-2021 | 21:56: Heeft voor hij met YT begon ook een boek geschreven de naam Arthur Chichester (The Burning Edge: Travels Through Irradiated Belarus), ook een aanrader als het kanaal je bevalt
242 kudos 2021-08-31 21:49:52 op Dagje in Kyzyl
Bald and Bankrupt, geweldig kanaal! Geen fancy edits, geen flashy graphics, gewoon een man en zijn camera op avontuur in voormalige Soviet staten
24 kudos 2021-08-31 21:44:07 op Taxi-chauffeur heeft Michael Jackson opgegeten
2017 belde: https://www.dumpert.nl/item/72...
4 kudos 2021-08-18 20:58:34 op Prima plek voor een dutje
Fijn om te zien dat Asha ten Broeke geniet van haar vakantie
7 kudos 2021-06-26 22:51:44 op Barking tornado op z'n begin
Windhoos = tornado. Beginnende hoos/tornado die de grond niet raakt = funnel
31 kudos 2019-06-01 19:26:23 op Andy kan het nog steeds
@RenHoek | 01-06-19 | 19:15:
Als je een heel reaguursel rechtstreeks uit het boek neer gooit doe het dan wel goed. Was geen receptioniste maar een stewardess. En je bedoelt Joey Didulica, Culina was een aanvallende middenvelder
1 kudos 2017-11-24 10:59:20 op Lul in het verkeer
Kon je deze foto niet voor jezelf houden Klaas Jan?
76 kudos 2017-11-17 15:19:31 op Chapecoense kan niet meer degraderen!
Ze hebben dat aanbod van de bond geweigerd
9 kudos 2017-07-10 15:31:04 op Streamer Rubzy versus geesten
2016 wil hun filmpje terug
19 kudos 2016-12-20 17:57:50 op Zo fix je lag
/r/globaloffensive wil hun filmpje terug
112 kudos 2016-09-22 18:43:30 op Lol. Treitervlogger Ismail blijkt enorm mietje
Zie hem rennen alsof het de Olympische 100 meter is hahaha, prachtig dit
38 kudos 2016-09-13 00:39:18 op Best of Dutch Dashcam #7
Nou nou nou, wat een spanning en sensatie allemaal zeg. Die lamlul van een filmert op 4.30 let ook lekker op zeg
1 kudos 2016-08-26 17:04:43 op Tweeling? (2)
Graatmagere scharminkels man
3 kudos 2016-08-25 18:55:03 op Nederlandse developer is badguy in Hollywoodfilm
Gary Oldman +veel
3 kudos 2016-08-18 09:36:00 op Aap wil mondje vol
En dan blijkt het scheerschuim te zijn...
-15 kudos 2016-07-01 09:31:53 op Viktor Troicki flipt op Wimbledon
Als hij aan beide kanten fouten heeft gemaakt heft elkaar dat weer mooi op en moet je niet zo janken droeftoeter
5 kudos 2016-05-08 12:38:30 op Poolse knuffelkindjes
Kurwa jebana mać
26 kudos 2015-11-22 21:06:21 op Taiwan nummer een!
Die Chinees is ook een streamer en zit vaak met 20-30 man in zo'n Battle Royale. Staan ook bekend als het 'Red Shirt Army'. Angrypug wil nog wel eens infiltreren bij ze en heeft er min of meer zijn handelsmerk van gemaakt ghehe
-3 kudos 2015-10-23 01:41:10 op Nachtkanonnen
@kopkaasknabbelaar
Filmpjes staan jammer genoeg op mijn phone ;-)
47 kudos 2015-10-23 01:24:02 op Nachtkanonnen
Deze chick heeft wel meerdere filmpjes die circuleren op het internet. Desondanks +1
1 kudos 2015-10-21 02:15:30 op CS:GO - Beste Caster Reacties
Anders en Semmler samen is echt een geniaal duo! Volgend weekend weer DreamHack in Cluj, zin aan!
4 kudos 2015-08-02 19:21:52 op Met de billen bloot in Alkmaar deel 2
Leslie Chow heeft weer een leuk avondje gehad zo te zien
1 kudos 2015-07-01 18:38:37 op Het hele team moet efkes wisslen
Die huiscommentator van de Dodgers is echt de saaiste van alle MLB teams
2 kudos 2015-05-30 20:42:18 op WTF pokerpotje du jour
Is de Big One For One Drop van vorig jaar en er gaat 111.111 $ per inschrijving naar de One Drop Foundation van Guy Laliberte (die dude van Cirque du Soleil) die schoon drinkwater toegankelijk probeert te maken voor mensen in minder bedeelde landen
-19 kudos 2015-04-26 21:41:58 op Rellen na afloop van Fc Twente tegen AZ
Ondanks het primitieve gedrag kan ik het mij wel voorstellen dat je er schijtziek van wordt. De hele club wordt naar de verdoemenis geholpen van hoger hand en elk jaar maar weer een berg geld neertellen voor een seizoenskaart etc.
0 kudos 2015-04-02 01:57:23 op DUMPERTREETEN (14)
Hey Rene, nooit geweten dat je een homeboy van Gino was man. Kek camo jasje en tasje heb je trouwens
406 kudos 2015-04-01 08:56:35 op Stromae zeikt social media af
Stromae, eindbaas. Heerlijke albums (Cheese en Racine Cárree) die ik met veel plezier altijd aan zet met volume op standje maximaal
19 kudos 2014-12-31 14:48:42 op Ronaldinho pwnde iedereen
Qua techniek misschien wel de beste ooit, wat een tovenaar, altijd de bal aan een touwtje
1 kudos 2014-12-31 13:55:56 op Lewis gooit zichzelf naar de 100.000 dollar
Wat is de naam van dat nummer wat ze afspelen ook alweer?
even_duidelijk_zijn | 31-12-14 @ 10:42 | + 3 -
Planet Funk - Chase The Sun
27 kudos 2014-12-04 21:07:18 op Ondertussen in de jongenskleedkamer
En ik maar denken dat Jabba the Hutt geen benen had...
31 kudos 2014-11-27 23:52:55 op Sven Kockelmann versus Quinsy Gario. FIGHT!
Wat een vies, smerig lachje heeft die Quinsy toch elke keer op zijn smoelwerk staan. Denkt volgens mij ook dat hij alle wijsheid in pacht heeft, bah. Nekschot voor die lulhannes
0 kudos 2014-11-27 23:26:15 op GSTV. VanLeeuwen onder Turkse Rotterdammers
-weggejorist-
3 kudos 2014-11-13 21:21:50 op De Allerbeste Ultiem Gestoorde Internetgekkie Compilatie 2014
Sidney, Martin Paap & Imro van Hetten +1
49 kudos 2014-11-13 20:49:29 op Wat een gekke Pietjes
Quinsy Gaario. Balkje heeft hij al voor de ogen, nou nog opsluiten die engnek
1 kudos 2014-10-27 21:10:17 op Hoe is het nu met Kees?
Heeft iemand eigenlijk Trainman al online kunnen vinden?
Obersturmführer Henk | 27-10-14 @ 10:52 | + 0 -
Komt volgens mij eind dit jaar op DVD uit vanwege de grote vraag naar deze documentaire
19 kudos 2014-10-24 18:18:24 op Dumpert VrijMiBo [SFW]
Little Caprice +1