DumpStats voor Gastgozer

1,919 +2646 -727

Kudos

#26100 (Top 8.1669%)

Kudos/dag 0.32
Kudos/reaguursel 7.16
Meeste kudos op 1 reaguursel 679
Minste kudos op 1 reaguursel -73

268

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.04
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 11.1
Reacties per reaguursel 0.32
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 10
Geregistreerd op 30-10-2009
Eerste reactie op 30-10-2009

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-14 kudos 2026-06-06 23:03:09 op Fietser tegen de grond gereden
De auto zeker omdat hij/zij zo onnodig hard optrekt... Ik erger me altijd flink aan het onnodig hard optrekken van elektrische auto's

7 kudos 2026-06-06 22:57:55 op Maak eens wat ruimte!
De Audi rijder heeft niet eens door dat er twee autos practisch tegen elkaar op zijn/haar bumper zitten

16 kudos 2026-06-05 08:43:02 op Mark in Kyiv
En daar is maar 1 iemand schuldig aan Poetin..

15 kudos 2026-06-05 08:41:41 op Mark in Kyiv
Wat zou deze oorlog kosten als Rusland een NAVO lid was binnengevallen? Op een dubbeltje letten en een euro verliezen, noemen ze dat.

16 kudos 2026-05-25 23:17:06 op Zielige tokkie wordt boos
Ik hoop altijd dat dit soort gasten de verkeerde tegen komen. Iemand die er als makkelijk prooi uitziet maar het licht uit hun ogen slaat. Zou een goede les zijn voor deze achterlijke idioot.

Als hij die auto die de weg verspreidde geramd had, wie had er dan moeten lappen? Ik vind het vrij bewezen in dit filmpje dat het express gedaan werd.

6 kudos 2026-05-23 08:28:58 op Daklozen eten geven
Als je eigen geld aan crack uitgeeft dan heb je zelf geen geld om eten te kopen. Crack is belangrijker dan eten...

28 kudos 2026-05-10 10:59:16 op Afvalluhhh!!
Lekker gewerkt smurf!

-55 kudos 2026-05-07 17:43:29 op Even iemand herinneren dat een zebrapad is
Het is echt niet nodig dat een fietser afstapt als jij oversteekt. Maak een keuze met lopen en ik fiets voor of achter je langs. Als jij gaat staan twijfelen, heb jij pech! Dan ga ik niet stilstaan. Vind je dit stom? Dan moet je niet naar de grote steden in Nederland komen, want daar is eht druk en werkt het zo.

4 kudos 2026-05-03 10:40:06 op Hoest nu met Merijn
Haha ik had net dezelfde ontdekking. Ik voel me nu wat minder dom. Dank je wel

4 kudos 2026-04-17 08:05:17 op Twee dames versus politie
Niet ze staat toch een politieagent op zijn borst te tikken? Ik denk dat al de aanraking van een MEer reden is voor actie?

7 kudos 2026-01-17 11:10:29 op Kloodtzakje wil de trein niet uit
Als je ze een hoek geeft krijg jij gezeik met de politie en er is ook de kans dat ze een mes hebben.

-8 kudos 2025-07-27 17:39:17 op Lekker wijntje
Wie drinkt er ook wijn op een feestje?

78 kudos 2025-07-27 17:38:29 op Voorpiepende pauper bij stoplicht
De filmer mag ook wel beetje aansluiten dan kunnen er 2x zoveel mensen door groen.. Ik erger me dood aan die niet aanschuivende en niet wegrijdende slakken in het verkeer.

36 kudos 2025-07-19 10:21:25 op Topvrienden
Alsof het een straf is om in een attractie te gaan...

11 kudos 2025-07-17 23:07:51 op Toet! Ga es weg!
Het is kommer tijd, wat een saai nummer 1 filmpje.

11 kudos 2025-04-27 13:21:26 op Roltrap op Koningsdag
Waarom die tas in zijn hand? Rugzak draag je op je rug, dan was het wel gelukt..

7 kudos 2025-03-29 08:44:51 op Limp Bizkit trekt nog steeds volle zaal
Yo boomer wat doe jij op deze site? Wat een super onderbouwde mening heb je, wil je die voortaan op Feesboek zetten ajb. Daaagh

77 kudos 2024-09-13 14:33:55 op Creamuzak
Heel nice, maar jammer dat ze dan twee van die suffe slecht zingende zangeressen hebben.

6 kudos 2022-08-26 08:07:16 op Oma van 70 vs hangjeugd
Oke boomer. Vroeger was alles beter bla bla bla. Dat zeggen ze sinds de Griekse wijsgeer Socrates, ongeveer 2500 jaar geleden.

-2 kudos 2022-08-17 22:19:04 op Overal!
Bijna echt.

-11 kudos 2022-08-05 10:18:20 op Jeugd van Tegenwoordig slaat toe
Eens wij deden wel eens kak door de brievenbus of kak onder brandende kranten. Spugen op een camera is wel een niveautje lager.