DumpStats voor DrijverS

3,050 +3972 -922

Kudos

#19825 (Top 6.2034%)

Kudos/dag 1.58
Kudos/reaguursel 18.48
Meeste kudos op 1 reaguursel 487
Minste kudos op 1 reaguursel -165

165

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.09
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 16.6
Reacties per reaguursel 0.92
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 37
Geregistreerd op 03-10-2015
Eerste reactie op 13-03-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-165 kudos 2026-03-28 11:30:38 op Nieuwe nummer Ali B
Wie zijn deze oude mannen? Moeten ze echt dit soort treurige content maken om nog relevant te blijven?

-136 kudos 2026-05-09 13:09:32 op Vrouw vergeet te betalen
Zigeunertuig? Heb je dat woordje van je NSB-opa geleerd? Hoe kan je precies zien dat zij een zigeuner is?

-66 kudos 2026-03-14 12:08:22 op Race tegen de ziekenhuisklok
Wat heeft ontwikkelingshulp hiermee te maken? Wellicht moet je eens professionele hulp zoeken voor die zieke racistische kronkel in je kop.

-66 kudos 2026-03-14 12:01:18 op Met papa naar de overkant
En die tokkie ouders maar lachen. Dat kind heeft nu weer een nieuwe trauma erbij.

-65 kudos 2024-07-21 11:20:18 op Rare bikini’s
Wat een gekke kut heeft die linker. Is dat hoe een uitgewoonde kut eruitziet?

-65 kudos 2026-04-07 18:47:10 op Gewoon een normale dag in het verkeer in Rotterdam
Iedereen met verkeersinzicht kan zien dat mevrouw de verkeerde rijstrook heeft gepakt en daarom wil opschuiven. Dashcamtokkie heeft dit inzicht niet en zou ook nooit iemand de ruimte gunnen om op te schuiven.

-52 kudos 2026-06-13 12:48:06 op Stukje Schotse cultuur
Wat een takkeherrie. Ik heb het niet zo met mannen in jurken.

-33 kudos 2025-04-03 15:05:22 op Brandende auto op de Dam
Dit zijn echt derdewereldpraktijken. Alleen het verschil is dat je in die shithole landen wel omstanders hebt die ingrijpen om een brandend persoon te helpen.

-21 kudos 2026-06-10 21:56:07 op Kinderen dansen op muziek
Ik heb medelijden met je zoon dat hij zo'n treurige tokkie als vader heeft.

-16 kudos 2026-06-25 17:47:35 op Gisteravond in Kansas City
Lekker als een primaat heen en weer springen. Typisch voor Nederlandse voetbalfans.

-13 kudos 2026-03-28 11:04:29 op Treinspotter wil mensen uit de weg hebben!
Als je op je 23ste al zo kalend bent snap ik wel dat je je geluk uit treinspotten moet halen. Hij heeft ook geen baardgroei om het te compenseren.

-12 kudos 2024-08-20 18:05:56 op Russisch verzet
Dit zijn Russen en geen Aziaten. Russische vrouwen zijn wel opzoek naar een echte man. Aziatische vrouwen nemen genoegen met een blanke simp, enkel omdat hij blank is.

-10 kudos 2026-06-13 10:14:24 op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Er zijn heel veel wegen in Nederland waar je officieel 50 mag, maar het gewoon veilig is om harder te rijden. Andersom zijn er ook wegen waar je 50 mag, maar het veiliger is om 30 te rijden. Het inschatten van gevaar is kennelijk lastig voor veel mensen.

-9 kudos 2026-04-06 11:21:24 op Regels zijn regels in Duitsland
De meeste Nederlanders zijn precies zo. Er is een reden waarom het voor de Duitsers zo makkelijk was om Nederland over te nemen.

-7 kudos 2026-03-28 13:40:10 op Waarom Holland gewoon mag
Er heeft nooit een "Nederlands volk" bestaan. Mensen identificeerden zich met de stad of streek waar ze vandaan kwamen en hadden ook hun eigen dialecten. Wat we nu ABN noemen is eigenlijk het Hollandse dialect en in de rest van Nederland sprak niemand zo.

-7 kudos 2026-04-05 18:05:02 op Man op de moterkap
Wat een primatenmuziek. Leuk voor tokkies met een IQ onder de 70.

-7 kudos 2026-03-14 15:42:17 op Ja! het haasje
Dat is absoluut niet het grootste probleem in Nederland.

-5 kudos 2023-12-30 11:21:33 op Ondertussen bij de Top2000
Het woord 'neger' bestaat niet meer in Nederland. Tegenwoordig moeten we ze 'zwarten' noemen.

-3 kudos 2026-03-14 15:48:25 op DENK komt flyeren in Duindorp
@DavidleeRoth | 14-03-26 | 15:22: Goede tip! Ik ben uitgekeken op de dierentuin, dus tokkies kijken op het Tesselseplein lijkt me een goed alternatief.

-2 kudos 2026-04-01 20:31:07 op Traplopen in de natuur
Wat vindt je psychiater ervan dat je dit soort gedachtes hebt?

-1 kudos 2026-03-28 11:16:20 op Dat weer in Nederland
Je hoeft je niet ziek te melden als je geen baan hebt.

-1 kudos 2026-04-06 11:22:50 op Gappie valt van het dakkie
Herkenbare blik op het einde. Zo kijken vrouwen ook altijd als ik m'n broek laat zakken.

-1 kudos 2026-06-25 17:42:13 op Schotten doen mars
Ziet er veel toffer uit dan die debiele dansjes van Nederlanders.

0 kudos 2026-06-13 10:25:29 op Vandaag in Den Haag
Dus in Friesland mogen ze geen Fries spreken?