836 +2783 -1947
Kudos
#38975 (Top 12.1956%)
| Kudos/dag | 0.38 |
| Kudos/reaguursel | 5.26 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 374 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -701 |
836 +2783 -1947
Kudos
#38975 (Top 12.1956%)
| Kudos/dag | 0.38 |
| Kudos/reaguursel | 5.26 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 374 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -701 |
159
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.07 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 16.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.52 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 2 |
| Geregistreerd op | 13-06-2020 |
| Eerste reactie op | 13-06-2020 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-4 kudos 2026-06-24 15:58:38 op Lies Zhara en haar decolleté gaan gestolen accu terughalen
Meneer die niet geschikt voor werk is kikt meer op Thierry Baudet. Lekker profiteren van de staat en niks nuttigs bijdragen
-2 kudos 2026-06-21 07:38:04 op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
Zeg Marleentje. Wanneer ga je emigreren? We hebben in dit gave landje namelijk alleen behoefte aan mensen die er de schouders onder willen zetten om het land ook in de toekomst gaaf te houden. Dromen over een ander beloop van de geschiedenis brengt ons nergens.
2 kudos 2026-06-18 18:33:05 op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
Jij had je bingokaart ook al vol?
0 kudos 2026-06-15 07:27:05 op NY Knicks gewonnen dus tijd om te slopen
@threeheaded monkey: maar de schuld van rellen leggen bij een burgemeester vind je wel een logische gedachte?
10 kudos 2026-06-14 21:45:03 op Fikkie stoken gaat fout
De tering, wat een hersenloze amoeben.
0 kudos 2026-06-14 21:15:43 op NY Knicks gewonnen dus tijd om te slopen
Dat domme hokjesdenken is een kankergezwel in de samenleving dat niet meer weg te snijden is. Het gaat niet over links of recht, maar over wel of niet capabel. De president daar is hartstikke recht, maar er zullen weinig rechtse rakkers op dumpert zijn die menen dat Trump capabel is.
5 kudos 2026-06-14 19:05:32 op Dikke bakken jonge
Die BMW heeft wel een sterk overdreven dashcam.
0 kudos 2026-06-09 09:41:07 op Open sollicitatie reaguurdersrelatie
-weggejorist-
-15 kudos 2026-06-07 21:18:50 op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
@Jacob-Dubbel; je naam verraadt al dat je infantiel bent, maar je opmerking is zelfs voor een kleuter te dom
9 kudos 2026-06-07 18:30:25 op Proefballonnetje: meer subsidies voor de grote vervuilers om zich te verbeteren
Nu wil ik ter compensatie gratis gas uit Grongingen
-4 kudos 2026-03-15 18:07:29 op Papa's doen lidje
Waarom staat er een klysma midden op tafel?
1 kudos 2026-03-07 19:24:51 op Opkomende tornado in Union city
Drill baby drill!!!
-18 kudos 2026-01-24 19:10:54 op Straatje keren in je voortuin
Angela White?
21 kudos 2026-01-23 15:48:48 op Mag ik even op de foto met jullie?
Ongeveer 1,60 meter. Ik zou haar doen.
-4 kudos 2026-01-17 17:22:07 op Wil je overstappen of niet
Je zou dan ook @Laidback in je celletje vertoeven wat mij betreft
3 kudos 2026-01-17 16:43:01 op Uber reaguurder zolderkamer
Je zal maar zijn moeder zijn en dit allemaal moeten afstoffen.
-48 kudos 2026-01-17 16:40:20 op Wil je overstappen of niet
Voor zo'n doodklap mag je wel de cel in om je gedrag te overpeinzen en via het civiel recht voor de rest van zijn leven straatarm gemaakt worden. Wat en buitenproportionele agressie! Als je het aan komen lopen van zo'n gastje spannend vind, ben je ongeschikt voor "beveiliging".
-1 kudos 2026-01-15 10:48:21 op De week is doormidden
Prachtige pixels!
83 kudos 2025-12-29 20:07:29 op Opgepast, hendheving komt je halen!
Uploader is een droeftoeter met z'n heimelijke filmen.
-8 kudos 2025-12-27 08:17:01 op Boze Golfmeneer in Almere
26-12-2052?? Is dit AI?
66 kudos 2025-11-30 13:34:26 op Kijk ons even stoer zijn!
Wat een domme redneck ben je dan, om de brandende tokkietruck naast de houten tribune te parkeren
6 kudos 2025-11-24 16:24:39 op Agent trekt aan piemol
Die is snel op z'n pikkie getrapt!
18 kudos 2025-11-21 18:30:42 op DHL is sneller dan je denkt
Met kutzooi bedoelde hij al die kerstmeuk half november. Wat een treurnis.
11 kudos 2025-11-09 20:20:47 op Ritssluiting
Barry White + 5 reeten
3 kudos 2025-11-02 20:50:49 op Ondertussen in de keuken
De neus is ook nep….
-3 kudos 2025-10-19 14:37:16 op WTF-verkiezingsspot van vandaag
Dit mag dus wel hele sneue roetpiet. Je bent slecht geïnformeerd en met je onwetendheid verspreid je desinformatie, waarin je de populariteit van vele andere sneue partijen probeert na te bootsen, die enkel zorgen voor meer afstand van elkaar en vast houden aan hun eigen meninkje, waar de échte problemen in Nederland niet mee opgelost worden, maar zelfs groter worden. Mand!
1 kudos 2025-10-05 16:26:30 op Daar wordt je rustig van
Je bruine ster voelt zich tekort gedaan?
3 kudos 2025-09-30 11:44:36 op Wekservice
@defeatless: ik dacht de mens
0 kudos 2025-09-29 17:02:47 op Transfobische transgender
Ik zou hem doen!
-8 kudos 2025-09-29 16:58:28 op Eindbaas vermaakt zijn vrouw
Kan iemand mij uitleggen waarom kinderen in Europa zelf voor hun ouders zorgen en dat hier in Nederland wij in een vergrijzende samenleving verwachten dat we zonder invoer van verzorgend (buitenlands) personeel we aan bovenstaand verzoek kunnen voldoen? Met kan veel als kinderen zelf de mouwen uit de armen steken, maar met dubbele banen, gezin en alle andere verplichtingen verlangen we dat anderen de zorg van onze ouders op zich nemen. Dat wens ik ook, maar er is niemand te vinden en bij sluiten van de grenzen wordt dat alleen maar erger.
-4 kudos 2025-09-28 19:18:31 op Het huisvrouwschild
Zag niemand dat die benen op hoge hakken voorbij komen? Ik zou als ik tütermeneer was rustig wachten op haar terugkeer.
10 kudos 2025-09-20 20:44:07 op Politie doet nog rondje
@derooievanleeuwen; als roomwitte echter Nederlander distantieer ik me van dit kansloze, niks dan ergenis en schaamte opwekkende tuig, Waar blijf je nu met bingokaart. Dit opruiende volk wens ik een enkeltje in een dobberbootje naar Afrika toe en dan verwelkom ik in hun plaats dolgraag 10 boten met welwillende en hardwerkende immigranten. En als we het hebben over onze dochters, die we niet meer alleen over straat durven te laten gaan; ze zijn veiliger langs een AZC dan in dit straatje met blanke Neanderthalers.
0 kudos 2025-09-20 20:01:04 op Freek spot een luiaard langs de weg
Een luiaard is geen aap en komt niet uit Afrika, waar Jan vermoedelijk op doelt. Maar dat kan Jan zijn onderbuik natuurlijk niet weten.
-9 kudos 2025-09-20 18:40:38 op Politie grijpt in bij anti-asiel demonstraties in centrum Den Haag; wordt bekogeld
Kutvolk dat de Nederlandse nationaliteit onwaardig is. Schaamtevolle nageboorte waar we geheel niks aan hebben. Liever 100 hardwerkende immigranten dan dit nutteloze tuig.
2 kudos 2025-08-30 13:41:41 op Agenten zijn cliniclowns
Ik weet zeker dat het in zijn reed zit. Ga het daar diep uitgraven. Tot bloedens toe.
6 kudos 2025-08-30 11:08:05 op Vrouwenquotum in vervoersbranche iets verbeterd
Die heeft wel erg veel vertrouwen in haar natuurlijke bumpertjes
0 kudos 2025-08-30 11:05:32 op De personal trainer is kritisch
Zij zal ook geen moeite hebben met het vinden van haar mond
-4 kudos 2025-08-29 16:08:58 op Om het weekend in te bouncen
Linkje, iemand?
17 kudos 2025-08-24 14:22:26 op Kereltje heeft het goed voor elkaar
Wat een lieve zus
12 kudos 2025-08-24 13:59:40 op Vette hoofdprijs
Deze vaak voor nijlpaard of zeekoe uitgemaakte vrouwmens toont wel karakter.
0 kudos 2025-08-16 15:22:34 op Dumpert Hitteplan is beëindigd
Oud filmpje. Tegenwoordig heeft ze namelijk tepelpiercings.
96 kudos 2025-08-16 13:45:26 op Dus jij zoekt ruzie?!
Wat een neppe zooi
-50 kudos 2025-08-13 21:03:31 op New York toen en nu.
Sjongejonge, wat een deprimerende jankbal is deze VoiceOver zeg.
7 kudos 2025-08-11 20:57:10 op Wie is jullie favoriet?
SpongeBob en Patrick. Die mevrouw is meer ervaren , zachter en nadert meer mijn leeftijd.
3 kudos 2025-08-10 22:15:44 op Boeren doen boerendingen
Ik durf te wedden, dat als gij daar weer gewoon een stekker in dauwt, dat doet-ie het gewoon weer!
0 kudos 2025-08-10 13:33:17 op Vlammende demo
De dame is toch een pop? Dan blijft een nog een vreemd iets.
34 kudos 2025-08-10 13:00:09 op Aso op de dag des Heeren
Het ergste? Het ergste is dat veel reaguurders bij deze ergerniswekkende Dashboardfilmpjes het rechts inhalen tijdens een inhaalmanoeuvre en er tussen wringen door een egocentrische klootzak, die het verkeer er enkel door in gevaar brengt en er niks anders mee opschiet, dan dat HIJ het risico van een gevaarlijke tegenreactie uitlokt, lager prioriteren in ergernis, dan dat af te keuren.
-6 kudos 2025-07-15 10:37:43 op Motormeneer wint
Origineel was al op dumpert. Manneke is viraal. Hij voelt de vibe https://www.dumpert.nl/item/10...
15 kudos 2025-07-12 16:45:23 op Man loopt met automatisch vuurwapen in Utrecht
Wat snap jij nou niet van het feit dat PvdA en Groens Links in geen jaren hebben geregeerd en dat de VVD de jaren 70 de domste gastarbeiders selecteerde om hier te komen?
1 kudos 2025-07-07 19:05:18 op Brug onder de water
Sterke brug dat ie die ballen van staal kan houden