DumpStats voor Commando_Knetter

13,867 +15266 -1399

Kudos

#5300 (Top 1.6584%)

Kudos/dag 9.52
Kudos/reaguursel 10.87
Meeste kudos op 1 reaguursel 712
Minste kudos op 1 reaguursel -76

1,276

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.88
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 27
Reacties per reaguursel 0.39
Meeste reaguursels op 1 dag 17
Aantal x weggejorist 28
Geregistreerd op 28-06-2022
Eerste reactie op 28-06-2022

Scherpe Amazon Deals ⚑

Shop via onze link β€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon πŸ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-24 16:33:29 op Marktplaats krent te kakken zetten
Heb je ook een foto van de auto, heb zo'm gevoel dat het een halverroeste bak is die je van de afrit moet duwen. Daarnaast, waarom ga je ermee akkoord puur om dit te doen? Je kan gewoon zeggen: "nee hoor bedankt". Wat een treurige aap.

1 kudos 2026-06-23 16:15:49 op Reaguurders in de club
Reaguurders in een club? Ik zal wel een ander soort reaguurder zijn

-1 kudos 2026-06-22 15:14:13 op Fatbike VS Undercovers
Als ze "Ff rustig peukie" weg had gelaten had ik ook geloofd dat ze een peuk aan het roken was, tenminste aan haar stem te horen

-5 kudos 2026-06-22 15:08:48 op Wie durft
Ik weet nog dat iedereen ging protesteren dat ze vrij moest van de curatele en ik zei dan dat ze dan gekke dingen gaat doen. Ik werd online uitgemaakt voor van alles van die deugnieten. Nu loopt ze weer naakt te dansen in camera's en dronken rondjes te rijden. Maar goed, vertel nooit de waarheid aan linkse deugnieten.

24 kudos 2026-06-22 15:05:03 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Maar als je ook maar strikt kijkt naar migranten die zich misdragen dan staat dit viskreng vooraan om je een racist te noemen. Maar alsnog de schijnheilige onschuldige zelf spelen en doen alsof het normaal is. Ik ben ook teleurgesteld in de niveau van dit land en dat komt door mensen als Sophie straat

25 kudos 2026-06-21 15:41:44 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Dus het strijden naar gelijkheid is tegenwoordig witte mannen discrimineren. En dan vragen dit soort lui zich af hoe het kan dat steeds meer witte mannen zich identificeren met meer rechtse en conservatieve standpunten.

1 kudos 2026-06-19 17:07:30 op Kampen hij komt eraan!!
Hmm, behalve terroristische organisaties, XR demonstranten, extreem rechtse mensen die geweld plegen bij azc onder de noemer demonstraties, school shooters, criminelen en mensen met ernstige psychische stoornissen. Kortom voor het gros van de normaal opgevoede mens hoef je je geen zorgen te maken, maar sluit niks uit.

6 kudos 2026-06-18 14:58:57 op Van der Vaart deed weer een van der Vaartje
Precies, bij mensen van kleur mag je niet zeggen dat ze op elkaar lijken... in de huidige maatschappij mag je zoiets wel over de blanke mens zeggen maar goed.

2 kudos 2026-06-17 20:53:32 op Misbruikmeisje Thijs RΓΆmer snapt niks van theatertour
Hij hoeft de schadevergoeding niet direct te betalen aan het slachtoffer. Het OM schiet de schadevergoeding voor om zo het slachtoffer niet te her-traumatiseren en zet daarna het CJIB in om de kosten op de dader te verhalen.

73 kudos 2026-05-30 17:36:30 op Niet aan mij zitten
Maar als XR demonstrant word je op een gouden troon weggedragen

-2 kudos 2026-05-29 19:50:09 op De opkomst van Stalin
Gezellige man, die linkse rakkers vinden zijn vorm van communisme perfect

6 kudos 2026-05-29 19:37:59 op Zeekoe op een scooter
Ja helemaal met je hand naar de claxon toe is ook lastig, daarnaast zijn er plekken waar je als scooter op de rijbaan moet rijden. Maar dat is ook lastig als je het moeilijk vind om dingen te onthouden (zoals normaal taalgebruik)

6 kudos 2026-05-29 19:34:34 op Welk land is dat?
Nee maar india wel, hij vraagt om een land niet om een provincie daar zit wel een verschil in

-3 kudos 2026-05-28 15:55:04 op Mag jouw vrouw
Maar het zijn de rechtse mensen die seksistische vrouwenhaters zijn... Mijn vrouw mag gerust padellen hoor

p.s. kan je in je eentje padellen als je alleen je rechterhand gebruikt?

4 kudos 2026-05-28 15:42:33 op Slome PC?
Handige tips, mijn tante komt niet verder dan erop slaan in de hoop dat hij werkt.

4 kudos 2026-05-27 18:16:29 op Doe maar een kap...
Hebben ze die GTA san andreas intro muziek nu op Temu gekocht ofzo?

-8 kudos 2026-05-27 18:02:55 op Mevrouw heeft weer een mening over het weer
De meeste vrouwen zijn grappig, hard werkend en talentvol. Maar er zijn ook vrouwen als dit, oftewel, vrouwen die gewoon hun kut moeten laten zien en stil zijn.

15 kudos 2026-05-26 18:55:55 op Politie gearriveerd om de kraan dicht te draaien
Staan allemaal dikke autos en dure elektrische fietsen en mensen met gucci petjes, ondertussen slurpen ze de belasting op doormiddel van dit soort tokkie praktijken. Maar wij maar de hele dag werken en belastingbetalen zodat fatima een uitkering kan krijgen.

8 kudos 2026-05-19 12:31:06 op Stuur hulp!
Ze zagen je hoofd en vonden dat je standaard tussen de tokkies moet zitten, jij bent geen ondernemer maar een lui figuur die haar geld maakt door tegen een camera te lullen dus die business tickets heb je niet nodig.

6 kudos 2026-05-19 12:28:11 op Kind is boos op mama
Mijn kind zegt iets dat ik niet leuk vind? Helaas, dan moet je nu voor de rest van je leven op het internet staan en met een beetje pech schreeuwende feministen in de comments.

40 kudos 2026-05-17 18:56:56 op Hansie over de nakba
Moet je eens een schuur 10cm over de erfgrens zetten bij je buurman, heb je heel snel oorlog

7 kudos 2026-05-17 18:54:31 op Nieuw Nederlands kogelstootrecord
Ja, vrouwen sporten ook en krijgen ook spieren. Als je de lichaamsbouw van een man wil krijgen kun je ook sporten

9 kudos 2026-05-17 18:52:58 op Romeo inzet tijdens demonstratierecht
Nee zo gaan ze niet met "jullie" om want de vreedzame demonstranten mogen blijven staan anders zat je er wel naast... maar goed dat heb je met een intellectuele handicap

31 kudos 2026-05-16 17:52:39 op Kapper vernedert Dangdo
Een harde werker? Ja ja, een harde werker in de zin van geld witwassen in zijn kapperszaak. Misschien moet iemand langsgaan om die zwerver baard van zijn gezicht te trekken.

1 kudos 2026-05-16 17:45:40 op Mega chaos voor plastic horloge
Ja migranten en asielzoekers zijn allemaal achtergesteld en arm, maar een duur horloge kunnen ze zo betalen. Bijzonder.

5 kudos 2026-05-16 17:44:40 op Polariseren kan je leren
Dus als je terroristische organisaties als hamas verheerlijkt en mensen die ook maar enigzins kritisch zijn op een azc als fascist ziet en gewels als enige oplossing ziet, dan ben je goed bezig. Maar o wee als jij weer eens iets zegt over marokkanen die hun wijk (niet eens hun wijk, onze wijk) in de fik zetten na een voetbalwedstrijd

14 kudos 2026-05-15 15:03:54 op Feesboek = waarheid
Autisten op Facebook? Daar hebben we dumpert voor hoor

9 kudos 2026-05-14 20:45:04 op Chinese auto's gaan nextlevel
@davidaames22 | 14-05-26 | 19:45: Nee hier moeten we ons bezig houden met het opvangen van vluchtelingen, het milieu en onze eigen "witte privileges" checken wat dat ook mag zijn. We hebben geen ruimte om onze industrie te ontwikkelen

2 kudos 2026-05-14 20:42:36 op Last van aambeien?
Alleen al na het kijken van deze video en deze "dame" krijg ik last van aambeien

1 kudos 2026-05-14 20:37:23 op Leuke dag gehad
Hmmm... Denk dat men het sowieso vreemd zal vinden als je in een bus met kleine kinderen stap maar dat terzijde...

0 kudos 2026-05-14 20:34:59 op Neushoorns hebben ruzie
Oja? Ik mijn buurvrouw, die is meer vergelijkbaar met een neushoorn. Kon die nacht niet slapen.

-10 kudos 2026-05-13 15:31:48 op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
Helemaal met ze eens, jammer alleen dat ze niet 2 hercencellen hebben om tegen elkaar aan te vrijfen en zich daardoor nu gaan gedragen als irritante linkse pro pallie tokkies.

40 kudos 2026-05-11 15:08:19 op Volkert in jonge jaren
Democratie is voor dit soort mensen heel belangrijk, totdat ze het niet met iemand eens zijn, dan is democratie niet zo belangrijk.

1 kudos 2026-05-06 16:25:58 op Nieuw controlesysteem onderweg?
Aha, ik zie het al. Een diepgaand onderzoek met gebruik van de beste AI (Google) en natuurlijk meerdere verschillende APA 7 bronnen. Wacht, het is een domme tokkie, kritisch denken is wat lastig voor haar.

3 kudos 2026-05-06 16:22:08 op VWO vs HAVO vs MAVO vs kader
Precies waarom zouden we als land kennis doorgeven? We kunnen ook gewoon weer naakt op herten jagen, dat leventje zie je wel zitten zeker?