4,856 +4940 -84
Kudos
#14121 (Top 4.4186%)
| Kudos/dag | 1.36 |
| Kudos/reaguursel | 110.36 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2356 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -52 |
4,856 +4940 -84
Kudos
#14121 (Top 4.4186%)
| Kudos/dag | 1.36 |
| Kudos/reaguursel | 110.36 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2356 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -52 |
44
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.01 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 22.4 |
| Reacties per reaguursel | 1.25 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 2 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 13-09-2016 |
| Eerste reactie op | 13-09-2016 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
16 kudos 2024-03-04 16:35:48 door Vagebont op Lekker feesten op de Cross Lierop
Mijn hoofd op mn kussen leggen doet meer pijn dan die vegen die hij geeft/
99 kudos 2024-03-04 11:37:02 door Martinjan op Lekker feesten op de Cross Lierop
Hulde voor de vrouw die er tussen komt
71 kudos 2024-03-04 11:28:36 door Ach-waarom-niet op Lekker feesten op de Cross Lierop
Nou slaan? Aaien
0 kudos 2021-05-31 18:38:59 door Arie Ribbels op Ik wil naar de RU
20 jaar is lang hoor, Brandon.
1 kudos 2021-05-31 18:25:13 door Haaaaihoihoi op Ik wil naar de RU
Meeste collega's zijn PowerPointvoorlezers geworden.
14 kudos 2021-05-31 16:02:09 door WoodyBalowski op Ik wil naar de RU
Bedankt @BrandonJames, ik dacht echt dat ik er de laatste tijd geheel alleen voor stond. Af en toe een lolletje in de les moet kunnen, verder zit je op school om les te krijgen/geven. Groet van een VMBO docent.
48 kudos 2021-05-31 14:59:38 door krabbegat op Ik wil naar de RU
Eens, ik herinner me de wat strengere leraren nu juist als de beste. De meelopers en lolbroeken waren toen misschien lachen als puber, maar je hebt er achteraf gezien niet veel gehad.
-2 kudos 2019-06-21 09:27:15 door RetroMan op Geflipte GroenLinks wethouder aangehouden voor stadhuis Amsterdam
@Sonja27 | 20-06-19 | 22:07: *omkaderd
-4 kudos 2019-06-21 01:07:23 door giggity op Geflipte GroenLinks wethouder aangehouden voor stadhuis Amsterdam
@tsjajaja | 20-06-19 | 22:01: Ja joh, want mensen die hun enige leefomgeving willen beschermen zijn de eikels en niet de mensen die lopen te haten op anderen, die willen we houden he.
0 kudos 2019-06-20 23:19:56 door Rest in privacy op Geflipte GroenLinks wethouder aangehouden voor stadhuis Amsterdam
-weggejorist-
37 kudos 2019-06-20 21:34:57 door Justevo op Geflipte GroenLinks wethouder aangehouden voor stadhuis Amsterdam
Wat ik niet begrijp is dat zo'n flapdrol zich gaat verzetten als er een half peloton aan agenten voor je neus staat. Denkt zo iemand nou oprecht dat hij dat gevecht gaat winnen? Verzetten bij een arrestatie is zo kansloos.
17 kudos 2019-06-20 20:07:47 door Sonja27 op Geflipte GroenLinks wethouder aangehouden voor stadhuis Amsterdam
zijn de bodycams eigenlijk al juridisch omkadert?
67 kudos 2019-06-20 20:01:10 door tsjajaja op Geflipte GroenLinks wethouder aangehouden voor stadhuis Amsterdam
Dit zouden ze eigenlijk met al die Groen Linkse volidioten moeten doen.
5 kudos 2019-03-13 14:20:19 door Julosz op Gezichtsuitdrukkingen 2.0
Hier heb je meer verwondering: https://www.dumpert.nl/mediaba...
17 kudos 2019-03-12 20:58:05 door Beautykees op Gezichtsuitdrukkingen 2.0
Dat is een hele carrière switch vanuit de Renault garage
62 kudos 2019-03-12 20:22:24 door RonJeremysstuntman op Gezichtsuitdrukkingen 2.0
Maakt u zich geen illusies dat dit soort leerlingen bestaat meester, op het einde zoekt hij de camera op met zijn ogen.
187 kudos 2019-01-02 11:34:02 door FlitZ op Zit die hond niet te pesten!
Top, maar dit is een blonde labrador...
1 kudos 2018-12-16 21:52:51 door vonNimwegen op Burenruzie Russia style
Zo te zien ook geen overbodige luxe.
6 kudos 2018-12-16 21:50:29 door blickdt op Burenruzie Russia style
De deur staat gewoon open wijsneus
-9 kudos 2018-08-16 17:26:19 door Rest in privacy op Kopschoppen op vakansie
Dan heb jij weinig gezien, helaas is dit niet meer schokkend voor mij.
3 kudos 2018-08-16 15:17:59 door langzullenweleven op Kopschoppen op vakansie
en dat geldt niet alleen voor jou
-1 kudos 2018-08-16 14:45:12 door Jostifiel op Pieter Derks heeft een brief geschreven
Wist je trouwens dat de nieuwe afspraken van Menzis over incontinentiemateriaal gaan? https://imgur.com/a/fY9PK9O...
0 kudos 2018-07-04 01:09:46 door Lenny H op Raam oorlog in de bus
Inderdaad! Joris is ons gewoon aan het pesten met dit soort oninteressante filmpjes. Je ziet niet eens wie er uiteindelijk wint!
0 kudos 2018-07-03 16:44:41 door BlueVeinedFlute op Raam oorlog in de bus
Bliedheet.
Biem!!!
3 kudos 2018-07-03 16:44:24 door BlueVeinedFlute op Raam oorlog in de bus
Wegwezen, het is bliedheet in die bus.
Als mevrouw haar bloempot coupe netjes wilt houden gaat ze maar ergens anders zitten.
Naar mens
3 kudos 2018-07-03 14:23:54 door maanpanelen op Duikje nemen vanaf 27 meter hoogte
Liever iets met tetten
10 kudos 2018-07-03 14:19:26 door backtowork op Duikje nemen vanaf 27 meter hoogte
Nee. Graag niet. Wat een ruk idee.
4 kudos 2018-06-27 15:07:48 door Desphex op Man in St. Willebrord wordt mishandeld door zijn vrouw
Inderdaad kosmosos. Door al het feministische gedram, krijgt dit soort dingen geen aandacht, want man is slecht...
11 kudos 2018-06-27 13:34:33 door kosmosos op Man in St. Willebrord wordt mishandeld door zijn vrouw
Er rust een redelijk taboe op huiselijk geweld waarbij vrouwen de mishandelende partij zijn. Laat dit filmpje het onderwerp maar bespreekbaar maken.
10 kudos 2018-06-27 13:11:22 door FuckingAwesome op Man in St. Willebrord wordt mishandeld door zijn vrouw
Je kan ook gewoon een link naar de betreffende hulpinstanties sturen...
12 kudos 2018-06-22 09:49:48 door dikke aft op Junkgevecht in de U s of a
Village people 360 kick bitch!
1 kudos 2018-06-18 19:30:00 door Skeledonder op Baudet te gast bij 'linkse school' in Groenlo
@Bozehenk
En toch kreeg ik binnen 20seconden een 10 voor mij betoog over het enige recht van een vrouw is het aanrecht..
de taak was dan ook wel om een discussie op gang te brengen.
-1 kudos 2018-06-18 12:01:51 door pj_vr op Baudet te gast bij 'linkse school' in Groenlo
* een inhoudelijk, fatsoenlijk, debat te voeren
10 kudos 2018-06-18 12:01:11 door pj_vr op Baudet te gast bij 'linkse school' in Groenlo
Misselijkmakend filmpje. Baudet mag komen, maar krijgt geen enkele bewegingsruimte in het gesprek.
BrandonJames | 18-06-18 | 09:49 | + 189 - | reageer
Je verwart, net als Baudet zelf, fatsoenskaders met debatruimte. Als je niet in staat bent om een inhoudelijk, fatsoenlijk, hoor je niet op dat podium (of in de politiek als je het mij vraagt). Baudet is niet dom en kan dat heus wel, maar zit hier te rellen wétende dat dat toch wel naar buiten komt en het zo lekker scoren is voor de achterban. Dat vraag ik me af in hoeverre hij daar écht zit om een probleem aan de kaak te stellen of om een stuntje voor de bühne uit te halen. En ik ben de laatste tijd bij Baudet dus steeds meer geneigd dat laatste te geloven (helemaal sinds zijn aanwezigheidscijfers in de kamer bekend werden).
103 kudos 2018-06-18 10:21:27 door AndrelonPerfecteKrul op Baudet te gast bij 'linkse school' in Groenlo
Het is een misselijkmakend filmpje om andere redenen dan jij denkt. Baudet heeft hier een geniale kans om terecht verhaal te halen en gaat er met gestrekt been in. Proberen wijs te doen door te zeggen dat hij kan zien dat ze links zijn. Hoef je niet heel briljant te zijn. Ik was erg benieuwd om te zien wat ze te zeggen hadden over de aantijgingen en zag dat elke deelnemer binnen 5 minuten een ondoorbreekbare muur voor zich aan het metselen was. Volgende keer misschien beginnen met: "Hee bedankt dat ik mocht komen, ik ben hier omdat ik vind dat er wat kwalijke zaken spelen waarvan ik benieuwd ben hoe jullie er tegen aan kijken...". Mja ik ben ook maar een random dude op in t internet
10 kudos 2018-06-18 09:40:12 door Shaitan666 op Baudet te gast bij 'linkse school' in Groenlo
Mortage-freeman: indien dat echt om die reden gebeurt is, is dat goed fout.
63 kudos 2018-06-18 09:29:10 door mortgage_freeman op Baudet te gast bij 'linkse school' in Groenlo
ja maar dat indoctrineren gebeurt dus wel, uit de klas gestuurd worden als je trump ok vind WTF
-7 kudos 2018-06-18 08:53:26 door Shaitan666 op Baudet te gast bij 'linkse school' in Groenlo
Zijn opening is voor mij reden genoeg om hem de school uit te schoppen. Een echte vooringenomen debiel is het.
106 kudos 2018-06-18 08:08:52 door BozeHenk op Baudet te gast bij 'linkse school' in Groenlo
welkom op de middelbare school in nederland, 10-15 jaar geleden wisten wij al dat ons betoogje voor nederlands of levo maar beter linkser dan links was anders had je gewoon een onvoldoende.
-37 kudos 2018-06-18 07:59:16 door robotkop op Baudet te gast bij 'linkse school' in Groenlo
Misschien moet je het volledige filmpje bekijken.
9 kudos 2018-05-15 21:15:23 door BilMereej op Mij een kopstoot geven?
LlinkeSoepp lijkt mij echt iemand die een feestje dat wat stil valt weer helemaal top kan maken.
-49 kudos 2018-05-15 18:25:07 door LlinkeSoepp op Mij een kopstoot geven?
Is dit een aanname of was je er ook bij...? Wellicht dat er een overtreding plaats vond, ook niet geheel toevallig lijkt mij.
23 kudos 2018-04-13 11:16:54 door DeKlussendeGrunNeger op Jij zweeft ook
Spannend? Ik zat de hele film in mij stoel geklemd, gvd man.
-36 kudos 2018-04-13 10:59:34 door Balzak_gorchelaar op Jij zweeft ook
heel die familie kan acteren heb je zn oudere broer wel eens gezien in : true bloodzo niet ff checken t heeft wel zn wijven momenten maar opzich een goeie serie .
-35 kudos 2017-07-02 10:50:44 door Versletentandwiel op Samen gezellig op bad
niet op een qwerty toetsenbord toch vraag ik me nogsteeds af wat de eerste 6 letters er van zijn
-35 kudos 2017-07-02 07:23:53 door Marie_dn_bral op Samen gezellig op bad
@Tuinkaboutertje Jij snapt het niet helemaal heb ik het idee..
103 kudos 2017-07-02 06:45:53 door wateengedoein2015 op Samen gezellig op bad
En dan haar laten sturen? No way!
-116 kudos 2017-07-02 00:28:20 door Levinio1 op Samen gezellig op bad
komt gewoon door spellingscontrole op gsm... (ik gebruik ook alleen de app. echt fijn)
98 kudos 2017-07-02 00:03:47 door DE jillis b op Samen gezellig op bad
achja, de drank he...
-199 kudos 2017-07-01 23:36:26 door EL-Negro187 op Samen gezellig op bad
@Tuinkaboutertje
mwuhahahahahaha