23,873 +24025 -152
Kudos
#2867 (Top 0.8971%)
| Kudos/dag | 32.39 |
| Kudos/reaguursel | 33.39 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1262 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -33 |
23,873 +24025 -152
Kudos
#2867 (Top 0.8971%)
| Kudos/dag | 32.39 |
| Kudos/reaguursel | 33.39 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1262 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -33 |
715
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.97 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 14 |
| Reacties per reaguursel | 0.43 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 22 |
| Aantal x weggejorist | 46 |
| Geregistreerd op | 18-06-2024 |
| Eerste reactie op | 18-06-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
6 kudos 2026-06-26 08:33:56 op Defqon afgelast wegens hitte
kansloze leeghoofden. had ze maar lekker vol in de zon laten staan de hele dag.
25 kudos 2026-06-26 07:02:48 op Wakker worden in La Guaira
ik heb het idee dat de media nog niet door heeft hoe groot deze ramp is. Dit is La Guaria (vlakbij het vliegveld) en dat is echt totaal verwoest zoals je ziet. Het bizarre is ook dat er 2 aardbevingen waren binnen 1 minuut. Ouders van mijn vriendin wonen in Guatire, wat ten oosten is van Caracas (epicentrum lag verder naar het westen van Caracas) en zelfs daar zijn honderden tot duizenden vermisten, terwijl dat nog relatief een kleinere stad is. Ze heeft gelukkig contact gehad met haar ouders etc, maar nog niet met iedereen die ze kent. Bekenden zeggen ook dat het dodental zomaar naar de 50.000 tot 100.000 kan lopen. Er was een nationale feestdag, dus heel veel mensen waren thuis. Bovendien zijn er nog maar weinig berichten gekomen rondom de steden Valencia en Puerto Cabello, waar het epicentrum vlakbij was. Ik heb echt te doen met de mensen in Venezuela.
0 kudos 2026-06-25 17:57:37 op Uurtje in de zon gelegen
chocopasta is al zo duur, gaat die gek haarzelf ermee insmeren..
8 kudos 2026-06-25 17:55:15 op Klaar mee
3 doden door vallende kogels
6 kudos 2026-06-25 15:20:39 op Gestrande trein zonder airco
sterkte he dramaqueen Roderick
48 kudos 2026-06-25 15:18:30 op Oma laat kleinkind zwemmen
en gewoon blijven staan als een lantaarnpaal
7 kudos 2026-06-25 15:02:44 op Aardbeving Venezuela
Al zoveel ellende in Venezuela en doet moeder natuur er nog een schepje bovenop
7 kudos 2026-06-25 12:54:08 op De haring is op!
nu heb ik zin in kibbeling
8 kudos 2026-06-25 11:16:19 op Vliegveld Caracas gesloten
goed bezig filmert.. ik zou eerder zorgen zo snel mogelijk een uitgang naar buiten te vinden ipv te gaan filmen.
1 kudos 2026-06-25 10:44:56 op Hevige aardbevingen vlak na elkaar in Venezuela
Als het een gebied is waar vaak aardbevingen komen, eens. Maar in Venezuela gebeuren zelden aardbevingen. De laatste grote aardbeving is iets van 50 jaar geleden.
4 kudos 2026-06-25 10:43:37 op Gesprekken over de warmte gaan niet door
tja, ambtenaren he
1 kudos 2026-06-25 10:02:24 op Hevige aardbevingen vlak na elkaar in Venezuela
@Big Buick jij hebt makkelijk praten, zou je dit ook zeggen als er een aardbeving komt in een gebied waar jij schoonfamilie hebt wonen? en oja mijn vriendin, ja uit Venezuela, woont gewoon bij mij in Nederland, kon je ook zien in mijn andere reactie als je kan lezen.
1 kudos 2026-06-25 09:36:10 op Hevige aardbevingen vlak na elkaar in Venezuela
Ga ergens anders de lolbroek uithangen met je domme 'grap'
23 kudos 2026-06-25 09:35:16 op Hevige aardbevingen vlak na elkaar in Venezuela
Het is echt een bende daar. Mijn vriendin komt er vandaan en haar familie is gelukkig ongedeerd (wel schade, maar belangrijkste is dat haar ouders etc. ongedeerd zijn) Ze wonen een uur buiten Caracas en ook in dat gebied is veel schade. Je voelt je wel machteloos want je kunt vanaf hier niks doen helaas. Mensen daar hebben al zoveel ellende en dan komt dit er nog eens bij waar niemand rekening mee had gehouden, vooral omdat aardbevingen zelden voorkomen in dat gebied.
77 kudos 2026-06-23 20:04:40 op Debieltje in Polo
A16 bij Breda. Rijd ik bijna dagelijks en daar rijden ze heel vaak in het midden of links. dashcammert had best naar rechts mogen gaan, maar die opgefokte holbewoner in zijn polo moet zich even laten nakijken.
25 kudos 2026-06-22 21:58:35 op Hevige schietpartij Montreal, Canada
die agente schiet een omstander neer omdat ze waarschijnlijk dacht dat hij de schutter was. weer zo'n laffe klootzak die ziek in zijn kop is.
39 kudos 2026-06-21 23:32:20 op Ruzie met meeuw
meeuwen zijn kudt. maar deze keer +1 voor die kudtmeeuw
13 kudos 2026-06-21 19:49:30 op Politie Scheveningen is klaar met tuig op motorscooter
de welbekende doctoren en tandartsen
-3 kudos 2026-06-21 19:48:12 op Warm weekend: hitte op het strand
nr 3 nothing like oranje!
50 kudos 2026-06-21 17:18:04 op Man staart in trein Den Haag
mond spraak arm. wat een halve gare
17 kudos 2026-06-21 17:14:19 op Willie en Max op bezoek in de Oranjekleedkamer
kan niet wachten op de luckytv versie. maar wel mooi om te zien dit. heel nuchter en simpel maar dat maakt het juist top
3 kudos 2026-06-21 11:59:39 op Uitsloven voor vol terras gaat mis
alle schade laten betalen die motorkneus
40 kudos 2026-06-21 10:09:00 op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
Dit is echt mooi om te zien. Advocaat ook super trots. Het is die man gegund.
12 kudos 2026-06-21 09:19:41 op Nederlanders in Barcelona
Maxima was toch in Houston?
51 kudos 2026-06-21 09:11:33 op Willy en Max op de tribune
Beelden van Willy en Max in de kleedkamer van Curacao na het gelijkspel tegen Ecuador zijn ook echt schitterend.
32 kudos 2026-06-20 21:09:15 op Breaking: de man is nutteloos!
als je moet kiezen tussen het wk en geboorte van je eerste kind, lijkt mij geen moeilijke keus..
43 kudos 2026-06-20 21:05:23 op Summerville scoort de 5-1
Gakpo - Brobbey - Summerville aanvalsbasis
2 kudos 2026-06-20 19:40:37 op 2-0!
die infantino zit ook bij elke wedstrijd. soms met duizenden km's afstand en maar een paar uur verschil qua aftrap. en dan zegt de FIFA milieubewust te zijn haha.
11 kudos 2026-06-20 16:39:05 op Ben je gek geworden of zo?!
je weet niet wat er vooraf voorgevallen is. zal wel terecht zij. geweest
3 kudos 2026-06-18 22:55:52 op Ik ben weg
daar gaat zijn statiegeld
-1 kudos 2026-06-18 00:14:28 op Scootmobiel krijgt escort van een onderkoffer politiewagen
opa flodder on tour
16 kudos 2026-06-17 16:01:35 op Waarom deze boodschap?
Kitty heeft denk ook nog nooit een ehbo cursus gedaan
52 kudos 2026-06-17 11:02:04 op Jeremy Clarkson heeft kanker
hopelijk wint hij van die klote ziekte
5 kudos 2026-06-17 01:07:50 op Vos verzamelt bosje ratten
die moeten ze inzetten in Parijs als Frankrijk het WK verliest of wint.
0 kudos 2026-06-17 01:02:45 op Voorbeschouwing Argentinië - Algerije
-weggejorist-
-14 kudos 2026-06-15 19:27:15 op Oranjefans komen Japanse verslaggever tegen
stelletje clowns. laat hem gewoon zijn werk doen
178 kudos 2026-06-14 21:47:30 op Buurvrouw Neuteboom (88) overleden.
schorremorrie is het!
35 kudos 2026-06-14 21:07:22 op Allemaal van links naar rechts!
Beelden gaan de wereld over. Is toch schitterend dit.
10 kudos 2026-06-14 15:19:38 op Touw vergeten bij bungeejump
ze staan er ook echt bij van 'oja kan gebeuren' volgende keer doen we eerst het touw bevestigen.
54 kudos 2026-06-13 12:17:55 op Het manoeuvreren van een schip is een kunst
dit was in Korsør, Denemarken. Kapitein was dronken en is opgepakt.
53 kudos 2026-06-12 22:14:20 op Bureau Dumpert zoekopdracht
uiteraard weer in een groepje en allemaal nichten tasjes. laffe berggeiten
9 kudos 2026-06-12 12:37:16 op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
die kan zijn bedrijf wel gaan sluiten. wat een mafketels. Dat magee broodplankje kan er ook nog wat van op het eind.
30 kudos 2026-06-12 00:24:37 op Wie respect Jeppen, but wie aar Hollend
well said Cowman!
22 kudos 2026-06-11 23:55:03 op Samenvatting uit Belfast
media natuurlijk weer er bovenop met extreem rechts, racisme etc. toen blm dit deed noemden ze het gewoon demonstratie liep een beetje uit de hand. over heel die steekpartij niks gelezen, pas toen ze wel artikels gingen publiceren over de rellen.
13 kudos 2026-06-11 16:35:23 op Droeftoeter vergeet te betalen
vuile tering rat
71 kudos 2026-06-11 15:20:14 op Rellen kijken in Noord-Ierland
ik had er helemaal niks van gelezen in de media, totdat er ineens berichten kwamen van de rellen. En dan noemen ze het een 'steekincident' Nu staat de media vol met berichten over rellen en vernielingen hoe schandalig het allemaal wel niet is. Ze zijn zeker heel dat blm gebeuren vergeten? De Noord-Ieren zijn het zat, en terecht.
1 kudos 2026-06-11 07:27:41 op Invoegen zonder brein
ik hoop echt dat jij geen rijbewijs hebt.
49 kudos 2026-06-11 07:25:28 op Slalommen op de snelweg
praat eens normaal, tering zeg
26 kudos 2026-06-10 19:13:07 op Doorgetrokken streep. Boeit niet. Lampen, niet nodig.
en ook nog in een bocht. totale malloot
11 kudos 2026-06-09 00:00:40 op Hopeloze brakechecker
Gewoon achterop rijden, kan die klootzak fluiten naar de verzekering. Heb ook een pesthekel aan van die ezels die voor mij rijden en met 50 km/h gaan invoegen.