945 +1848 -903
Kudos
#36942 (Top 11.5595%)
| Kudos/dag | 0.46 |
| Kudos/reaguursel | 4.66 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1060 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -55 |
945 +1848 -903
Kudos
#36942 (Top 11.5595%)
| Kudos/dag | 0.46 |
| Kudos/reaguursel | 4.66 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1060 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -55 |
203
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.1 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 21.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.13 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 5 |
| Geregistreerd op | 12-11-2020 |
| Eerste reactie op | 13-11-2020 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-26 23:16:28 op Naam bij je beroep #981
En wat als Robert met die grote grijns van hem aankomt op de heftruck en jou bij je naam noemt?
4 kudos 2026-06-26 21:10:37 op Meer warmte problemen
@LuchtSirene | 26-06-26 | 20:33: Dus je zat gewoon aan je anus te krabben bij jouw ouders op zolder thuis?
15 kudos 2026-06-26 21:08:56 op Naam bij je beroep #981
Samen met Robert de Vries?
-3 kudos 2026-06-26 20:11:48 op Vroeger zwommen we gewoon in de stront as het heet was
@RW00 | 26-06-26 | 18:19: Man, wat weet jij er nou van? Wat weet ik er nou van? Misschien is het allemaal super legitiem, of misschien belandt er een deel in de illegale orgaanhandel voor de elite als uiterste optie. Weten we allebei niet :)
3 kudos 2026-06-26 20:06:02 op Doe een trucje!!
Ik vind het alsnog razend knap.
6 kudos 2026-06-26 19:47:12 op Stoere tatto man
Dat is incorrect. De cojones worden daarentegen wel rozijntjes
2 kudos 2026-06-26 19:44:33 op Meer warmte problemen
Lach en applaus. Wat een goeie grap zeg
-4 kudos 2026-06-25 11:28:17 op Mensenvlees in je McWappie
@ravenderob | 25-06-26 | 11:23: "Zo, jij kent mij goed door slechts twee zinnetjes. Daarbij zijn jouw vaardigheden voor begrijpend lezen niet geweldig. Waarom triggert dit jou zo erg? Houd vast aan jouw werkelijkheid, ook als er rafels aan de randjes zitten. Het enige wat ik zeg wees openminded en kritisch, Fijne dag
3 kudos 2026-06-25 11:12:22 op Mensenvlees in je McWappie
Een oplossing voor mensenvlees in MCDonalds eten? Tsjaa
-9 kudos 2026-06-25 11:10:30 op Mensenvlees in je McWappie
Ik zou er tegenwoordig niet van uitgaan dat complottheorieën onzin zijn. Dit gesprek is daarentegen wel erg amateuristisch, wat de wappiedialoog ondersteunt
-1 kudos 2026-06-24 09:57:44 op Goedendag, meneer
lekker jezelf zijn
2 kudos 2026-06-24 09:54:07 op Instructeur voor aandachtsklas gezocht
Your mother acts like a attention ho in hell
1 kudos 2026-06-24 09:49:38 op Instructeur voor aandachtsklas gezocht
klinkt stoer als je net ontmaagd bent maar in werkelijkheid extreem goor scenario
0 kudos 2026-06-23 23:15:16 op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
@Illidar | 23-06-26 | 21:21: Niet gekleurde haha ben jij wel goed bij je hoofd racistje
0 kudos 2026-06-23 23:09:04 op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
@Illidar | 23-06-26 | 21:21: Jonguh ik hoor jou niet eens. Nooit verantwoordelijkheid nemen voor problemen binnen een gemeenschap zijn jullie goed in. Mocht het zijn zijn dat de blanke nlse mensen uitblinken in de criminaliteit hier dan zou ik zeker net zo hard mijn eigen volk bekritiseren. Ik wil in een land wonen met westerse beschaafdheid en normen en waarden. Jij bent gewoon een flapdrol die de tafel in de fik steekt wanneer je er tegenaan loopt. Zwakkeling
-1 kudos 2026-06-23 19:56:50 op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
@Debombdiggity | 23-06-26 | 16:29: Def P de pseudokunstenaar, megaruk, net als de Osdorp Posse. Maar leuk om te zien dat er nog iemand naar die linkse rakkers luistert. Echt gare hiphop-/punkmuziek. Destijds vergeleken ze Janmaat ook met Hitler en moedigden ze mensen aan om zijn huis in de fik te steken. En ja hoor, de NPO zette de Osdorp Posse direct op de kaart... Echt gare, doorgesnoven alcoholistenmuziek ;)
2 kudos 2026-06-23 19:48:37 op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
@KleinKonijntje | 23-06-26 | 17:13: Ik woon in Amsterdam Oost en nodig u hier graag uit . U praat om de brij heen. U moet zich schamen met uw negatieve kijk op de Nederlandse bevolking. U heeft geen idee blijkbaar wat dit op demografisch gebied voor Europa gaat betekenen. U geeft niks om onze cultuur. U geeft niks om de toekomst. Mensen als u zijn een bron van negativiteit en u staat voor niks. Oninspirerend en bitter, fijne dag
0 kudos 2026-06-23 15:07:49 op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
@Ginootje1976 | 23-06-26 | 14:56: Gino Pietermaaaiiiiii! Monkey see, monkey do, monkey pee all over you
5 kudos 2026-06-23 13:24:12 op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
@Illidar | 23-06-26 | 13:08: Aan de hele reactie te lezen ben je een noord afrikaan. Sorry 3e 4e generatie Noordafrikaan/Nederlander wss.. Generatie op generatie deze reacties bij dit soort filmpjes
15 kudos 2026-06-23 13:18:41 op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
@KleinKonijntje | 23-06-26 | 13:13: Zou u mij willen helpen begrijpen, hoe een persoon als u denkt? Wanneer bereikt voor u het punt dat het om cijfers per hoofd van de bevolking gaat? Want dat is waar deze persoon op doelt. Het is toch van de zotten dat u iemand die dit deelt uitmaakt voor 'schijnheilige Hitler'? Echt gestoord radicaal gedrag
-8 kudos 2026-06-23 13:05:00 op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
En snel een beetje.. En fuck het Westen!
7 kudos 2026-06-23 13:03:27 op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
Praat Nederlands met mij
3 kudos 2026-06-22 09:23:14 op Belgische verslaggever Belgie - Iran
hoe gek zijn onze machthebbers?
-18 kudos 2026-06-22 09:19:22 op Truckert heeft reactievermogen
zoveel geleerd dankzij jouw reactie, thanks
0 kudos 2026-06-17 20:15:14 op Fan van het toernooi
Puik werk van de industrieel ontwerper van deze stoeltjes
3 kudos 2026-06-16 19:35:31 op Mel en Den komen oude legende tegen
Ik blijf wel binnen
2 kudos 2026-06-16 19:12:25 op Vozinha is nu al de man van dit WK
en overmorgen weer vergeten
6 kudos 2026-06-16 18:17:33 op Goeiemorgen
Onschuldig hahahahahaha. Disney sprookjes hebben jou geprogrammeerd. Het zwakkere geslacht fysiek maar op het gebied van psychologische spelletjes en narcisme scoren ze erg hoog ;)
2 kudos 2026-06-12 00:30:46 op Samenvatting uit Belfast
dus u ziet geen probleem met migranten in de EU begrijp ik? Bijzonder hoe dat werkt bij mensen als u..
0 kudos 2026-06-11 21:43:15 op Gollllllll!!! Het WK is los
@Koning Veritas | 11-06-26 | 21:42: Afrikaans
13 kudos 2026-06-11 21:40:01 op Samenvatting uit Belfast
want de dader was blank.. Jij bent zo´n gekkie
-1 kudos 2026-06-11 13:29:23 op Goed nieuws: de week is weer doormidden
@Koning Veritas | 11-06-26 | 12:38: Doe eens zoekterm, George Floyd.. Dumpert heeft meer dan 20 filmpjes hierover gedeeld.. Vreemd dat ik niks hoor over het feit dat Belfast in brand staat en de schotten ook massaal de straat opgaan.. Is redelijk dichtbij en die zit in hetzelfde migranten bootje. Best belangrijke geopolitiek nieuws voor Nederland en Europa
-1 kudos 2026-06-11 11:11:57 op Goed nieuws: de week is weer doormidden
@Jorisliev | 11-06-26 | 10:55: Hahaha spot on. Mooi dat de protestanten en katholieken samen komen om dit kwaad uit hun samenleving te verbannen.
-1 kudos 2026-06-11 09:58:20 op Amsterdam krijgt een AZC
Ben bijna jaloers op jouw azc....
-37 kudos 2026-06-11 09:55:54 op Goed nieuws: de week is weer doormidden
Lekker aandachtslichaam.. Wel bijzonder dat jullie niks posten over de staat van de UK op het moment. MAND
3 kudos 2026-06-10 22:18:20 op Amsterdam krijgt een AZC
Belfast
-1 kudos 2026-05-29 17:35:26 op Fatbikert zit op telefoon
Hij ligt uiteindelijk wel op zijn telefoon
-1 kudos 2026-05-29 17:30:00 op Bezopen vader Mart Hoogkamer bedreigt vrouw met pistool
@Hellepie_een_idioot | 29-05-26 | 16:39: Haha jullie zijn echt een topcombi voor een dumpert discussie. Tokkie en iemand die het woord manosfeer gebruikt in een gesprek. Amazing
-6 kudos 2026-05-29 17:14:42 op Paul de Leeuw over virale video's
@RinuszonderRomana | 29-05-26 | 17:09: Je weet dat Videoland RTL is en dat RTL in handen is van DPG Media en dat DPG media NL deels word aangestuurd door de overheid en dat de overheid dus direct Bilal helpt qua populariteit en financieel. Mooi he
-19 kudos 2026-05-29 17:08:21 op Paul de Leeuw over virale video's
Zelfde als iemand een nazi noemen.. Eens met u, behalve dat verhaal over een boete voor comments online. We moeten geen Engeland worden he
-6 kudos 2026-05-29 17:04:23 op Paul de Leeuw over virale video's
Paul is geen fijn mens maar de pedofiele activiteiten zijn niet bewezen
-7 kudos 2026-05-29 17:00:39 op Paul de Leeuw over virale video's
Paul De Leeuw heeft een carrière gemaakt uit niet zo slimme mensen voor schut zetten en gebruiken voor zijn portemonnee/act.. Pff deze oude stempel Hilversum Tros mensen zijn niet de meest prettige mensen kan ik je vertellen
-5 kudos 2026-05-27 17:49:49 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
@menniehoennie | 27-05-26 | 17:47: Ahh je hebt de discussie gewonnen in jouw hoofd zie ik. Gefeliciteerd, Ik geef je jouw bloemen. Lekker bezig kerel
-4 kudos 2026-05-27 17:46:35 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
@menniehoennie | 27-05-26 | 17:45: Niet meteen schelden en iemand een tokkie noemen. Dat is reversed psychology jij gekkie
-2 kudos 2026-05-27 17:42:42 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
@Dumpertstrumperd | 27-05-26 | 17:34: Vertel mij eens wie gaat dit oplossen? Je bent erg wijs en wil graag horen wie de messias is voor dit grootse Europese probleem
-5 kudos 2026-05-27 17:39:19 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
@Vage_eddie | 27-05-26 | 17:34: Respect voor haar dat ze dit durft en hoe ze met al dit geframe en de linkse kerk omgaat.. Sowieso als je naar rechtse politieke leiders kijkt. Moedige mensen zijn dat in NL. Dat is mijn mening. Ik zie dat jij jouw mening aardig smaakvol geeft maar goed je zal je ook wel als een aapje gedragen als het om politiek gaat
-1 kudos 2026-05-27 17:27:17 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
@jandol | 27-05-26 | 17:01: Kan je daarvan wat voorbeelden geven. Ik ben denk ik onwetend..
0 kudos 2026-05-27 17:24:43 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Jezus hang niet zo in de victimhood my ninja
1 kudos 2026-05-27 17:23:58 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Precies. Maar goed het is een zooitje met die mensen.. Vooral veel theater
2 kudos 2026-05-27 17:21:27 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
0 to a 100 real fast, real real fast.. Schaam jij je niet om zulke aantijgingen naar iemand te werpen. Laf mannetje