DumpStats voor 1d100t

9,230 +9938 -708

Kudos

#8079 (Top 2.5280%)

Kudos/dag 5.65
Kudos/reaguursel 23.97
Meeste kudos op 1 reaguursel 1519
Minste kudos op 1 reaguursel -107

385

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.24
Topreaguursels 4
Woorden per reaguursel 15.9
Reacties per reaguursel 0.39
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 15
Geregistreerd op 02-01-2022
Eerste reactie op 02-01-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-12 17:51:26 op Nou, ik ga doei
Die maaimeneer ging eerst de schuld bij de motormuis leggen, en vervolgens 'm peren om zijn racisme-kaart te halen.

7 kudos 2026-06-12 14:00:58 op Intens gevoel van geluk..
@Dizsaidup | 12-06-26 | 12:17:
Had je een vakantiebaantje in Auschwitz?

3 kudos 2026-06-10 18:30:05 op Mopje du jour
@Blotus | 10-06-26 | 15:43:
Die in London woont en daar optreedt/TV-shows opneemt, en zo dus bijdraagt aan het aanbod van goede comedians voor de Engelsen.

-1 kudos 2026-06-10 18:24:50 op Mestrekkertje komt schade nog even showen
@Dramadriehoek | 10-06-26 | 13:01:
Als die ondernemer bang zou zijn voor reputatieschade, dan zou 'ie:
A) niet zo'n figuur in dienst moeten nemen/houden.
B) die messentrekker niet een kingsize sticker met de bedrijfsnaam op zijn privé-auto laten plakken.

2 kudos 2026-06-10 18:24:32 op Mestrekkertje komt schade nog even showen
@Dramadriehoek | 10-06-26 | 13:00:
Als die ondernemer bang zou zijn voor reputatieschade, dan zou 'ie:
A) niet zo'n figuur in dienst moeten nemen/houden.
B) die messentrekker niet een kingsize sticker met de bedrijfsnaam op zijn privé-auto laten plakken.

4 kudos 2026-06-10 18:24:08 op Mestrekkertje komt schade nog even showen
@Dramadriehoek | 10-06-26 | 12:59:
Als die ondernemer bang zou zijn voor reputatieschade, dan zou 'ie:
A) niet zo'n figuur in dienst moeten nemen/houden.
B) die messentrekker niet een kingsize sticker met de bedrijfsnaam op zijn privé-auto laten plakken.

4 kudos 2026-06-10 12:20:46 op Mestrekkertje krijgt karma
De messentrekker zit in een auto, hij kan zo wegrijden als 'ie het onveilig vindt, en verderop de politie te bellen.
Geen enkele noodzaak om een mes te trekken, tenzij hij wil uitstappen om die jongens aan te vallen.
Dus waarom zou jij die mongool verdedigen?

-11 kudos 2026-06-10 11:51:26 op Hulp voor Tim in Oekraïne
@kalebuurvrouw | 10-06-26 | 11:29:
Misschien geen gelukszoekers, wel deserteurs want meestal zitten er mannen achter het stuur die in ieder geval qua leeftijd niet ongeschikt zijn voor het leger.
En als ze écht zo zielig waren, hadden ze die dure auto's allang verkocht, eventueel in onderdelen.

21 kudos 2026-06-10 10:51:15 op Mestrekkertje komt schade nog even showen
Dan had 'ie ook gewoon weg kunnen rijden als het daar niet gezellig was. En/of de politie kunnen bellen.
Of de racismekaart kunnen trekken.

4 kudos 2026-06-09 16:30:29 op Creepy ass reclame uit 1953
De reclame was zo traumatiserend voor kinderen, dat de resulterende aandoening naar de fabrikant is vernoemd:
Post Traumatic Stress Disorder

12 kudos 2026-06-06 08:49:20 op Hond heeft een ontwerpfout
Men zegt dat reekalfjes nog geen eigen geur hebben, en zo "onruikbaar" blijven voor roofdieren, zie bijv. https://www.hetree.nl/vraag-en...
Het kan ook zo zijn dat die vrouw te sterk naar zure vis ruikt, en de hond niets anders meer waar kan nemen.

-12 kudos 2026-06-04 12:42:53 op Lekker uit stampen met je bestie
@Farthdater | 04-06-26 | 12:37:
Ja, ik krijg een beetje zo'n Dennis Schouten-gevoel hierbij:
Overal verkondigen dat er iets heel ergs aan de hand is, zodat de aandacht en schijnwerpers weer op je gericht worden, en vervolgens lekker doogaan met leven.

49 kudos 2026-06-03 09:37:12 op RIP het Westen
De broer van de dader had die verhalen over racistisch gedrag verzonnen, in een poging het vergrijp te rechtvaardigen:

"De twee zouden weliswaar een woordenwisseling hebben gehad, maar van racistische verwijten was volgens de rechter geen sprake.
Die lezing is verzonnen door de broer van de dader, die op de avond van het steekincident de politie had ingeschakeld. De dader is maandag veroordeeld tot een levenslange gevangenisstraf.

Ook de moeder van de dader is schuldig bevonden. Ze hielp haar zoon door het steekwapen, een ceremonieel mes, te verbergen. "
https://www.nu.nl/buitenland/6...

1 kudos 2026-06-01 13:07:47 op Reaguurder stelt zich voor.
Samenwerking tussen Richard en Bas zou net zo episch kunnen worden als tussen Ben en Ruurd.

70 kudos 2026-06-01 12:15:21 op Vrouwen wassen tapijt
Lijkt me niet goed als er water in dat tapijt trekt, dan wil 'ie dalijk niet meer starten.

-1 kudos 2026-06-01 11:27:35 op Stuurfoutje
BMW: Beuken Met Wagen.

4 kudos 2026-05-27 10:36:05 op Mobiele eenheid van de politie
Alleen wordt het vuil van Stadsreiniging vernietigd, en dat van de Politie niet veel later weer op straat gezet...

16 kudos 2026-05-20 12:49:41 op VRT verbergt afkomst in statistieken.
Zoals Salim El Koudri die pas in Modena op mensen inreed, "verward" wordt genoemd in de media en geen terrorist.
Dat 'ie al van Meta gegooid was vanwege bepaalde berichten, ach, dat kan iedereen gebeuren natuurlijk.

"If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck."

7 kudos 2026-05-04 18:31:45 op Beelden bekladding Monument op de Dam
De politie zal weinig doen, want Halsema zal deze "helden" in bescherming nemen en misschien wel voordragen voor een lintje.

43 kudos 2026-05-04 18:08:58 op Beelden bekladding Monument op de Dam
Gaan deze 'justice warriors" als er weer eens een terroristische aanslag uit naam van de profeet M. is, ook alle moskeeën rood verven?

0 kudos 2026-04-09 09:04:42 op Droogduiken
"Sterren springen voor de trein" is helaas nog steeds niet op de buis.

43 kudos 2026-04-06 09:14:49 op Paaspop met extra hoofdpijn
Paaspop, het festival waar ze pedo's en wife beaters (zoals resp. bilal wahib & lil kleine) een podium bieden.

5 kudos 2026-03-28 12:01:22 op Waarom Holland gewoon mag
Dat sommige "overige Nederlanders" zich Hollander noemen is een vorm van culturele toe-eigening die om onduidelijke redenen nog getolereerd wordt helaas.

https://nl.wikipedia.org/wiki/...
"Holland is een historische streek in het westen van Nederland.
Tegenwoordig is dit gebied opgedeeld in de twee provincies Noord-Holland en Zuid-Holland. "

19 kudos 2026-03-28 11:46:24 op Brabant bant "Holland"
En terecht, Brabant ligt in België, niet in Noord- of Zuid-Holland.